Hønselouisa Skrevet 17. mars 2016 #161 Del Skrevet 17. mars 2016 I dag var jeg hos jordmor og hun fant hjertelyd! En stor lettelse å høre at noen faktisk lever inni der😂 Jeg fikk også brev om ultralyd 14.april, og det er jo snart😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 17. mars 2016 #162 Del Skrevet 17. mars 2016 bokdamen: jeg har ei jente på to år fra før, så dette blir nummer to Sitat Sitat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 17. mars 2016 #163 Del Skrevet 17. mars 2016 (skulle ikke være noe sitat...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 17. mars 2016 #164 Del Skrevet 17. mars 2016 kjenner meg godt igjen @Fiberhusk, føler plutselig det er synlig for hele verden! Det er det nok ikke helt ennå, men det begynner å komme seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 18. mars 2016 #165 Del Skrevet 18. mars 2016 @Harlekinog @Jessica Jones Var på mammashop under smørsbroen denne uken for første gang, og har kjøpt med en skikkelig god gravidbukse (ingen antydning til siging). Den var ikke spesielt mye dyrere enn HM, og hun som jobber der var veldig flink til å komme med tips til modell og størrelse. Så hvis dere ikke har vært der før anbefaler jeg en tur når behovet melder seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 18. mars 2016 #166 Del Skrevet 18. mars 2016 @vea Jeg har sakte men sikkert laget meg en liste over hva vi trenger/kan trenge etterhvert, basert på hva andre har skrevet. Benyttet sjansen til å kjøpe vogn nå på Barnas Hus, da vi fikk 1500kr avslag. Kommer sikkert flere tilbud, men nå som jeg har fått bekreftet på UL og hos jordmor at det vokser og gror fint i magen, tenkte jeg at det sikkert kommer til å gå bra å handle inn allerede nå (er i uke 15) Klær og en del andre ting venter vi med, vil se an hva og hvor mye vi eventuelt får fra andre. Jeg kjøpte meg gravidbukse allerede i uke 13 Mine gamle bukser passer forsåvidt ennå (såvidt det er), og har bare lagt på meg ca 2 kg, men fy søren så mye vanlige bukser klemmer. Så det ble rett og slett for ubehagelig. Gravidbukser (har bare prøvd fra H&M) er helt fantastisk - hadde aldri trodd jeg kom til å gidde å kjøpe det, men nå er jeg helt frelst! Haha. Har god plass til å vokse i de iallefall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #167 Del Skrevet 20. mars 2016 @frogner Like greit å begynne, er jo litt som skal handles :-D Og godt med alt som er i boks :-) Hurra for vogn! Føler meg nesten litt "snytt" her ... Haha. Er tredjegangs men her er det lite mage! Får en hard kul når jeg må tisse, den er der til jeg får tømt blæra. Men jeg kommer vel til å bli litt lei om tyve uker når den bare er tung og i veien så jeg burde ikke klage. Kvalmen har endelig sagt takk og farvel - så nå krangler bekkenet. Jeg gleder meg til tiden fremover, for det er vondt å gå, vondt å ligge, vondt å sutre, vondt å stå, vondt vondt vondt. :D Men snart OUL! Jeg har ingen kontroll denne perioden, jeg vil ikke til jordmor så skal ikke på neste kontroll før slutten av april.. Snork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 20. mars 2016 #168 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg er litt nysgjerrig - hvor gamle er folk her inne, og hvor bor dere? (Landsdel/fylke) Er det første barn? 28 år her, østlending & førstemann på vei (15+4 idag) - - - Ja, ikke sant @Nymphadora - fint å dessuten fordele utgiftene litt utover Ikke så mye mage her heller, og hadde ikke folk visst jeg var gravid så hadde man nok ikke sett det heller. Men det er stygt å klage ja, magen kommer nok snart og vel så det Lykke til med bekkenet, hørtes ikke godt ut.. Håper det blir bedre! Snart OUL her også, gleder meg faktisk skikkelig til det! Ny milepæl, og håper virkelig vi får vite kjønnet Og jeg håper selvsagt at alt står bra til, det er jo det viktigste! God søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 20. mars 2016 #169 Del Skrevet 20. mars 2016 Hei @frogner! Tror ikke jeg har hilst på deg enda, bedre sent enn aldri Tredve'ish, Oslo, første barn for oss begge her hjemme Her går jeg rundt og føler det er alt for lenge til OUL, men vi er jo i slutten av mars allerede jo! Nå ble jeg veldig glad! Vi fikk vite kjønn på siste tidlige UL, spennende å se om det er det samme de ser på OUL God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #170 Del Skrevet 20. mars 2016 3 timer siden, frogner skrev: Jeg er litt nysgjerrig - hvor gamle er folk her inne, og hvor bor dere? (Landsdel/fylke) Er det første barn? 26 år, bor i Akershus og det er mitt tredje barn.. Er 15+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 21. mars 2016 #171 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg laget en terminliste for oss, hvis dere vil være på listen så bare sleng dere på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 21. mars 2016 #172 Del Skrevet 21. mars 2016 @Fiberhusk hvor finner man terminlisten? Jeg er 37, Oslo og det blir min andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 21. mars 2016 #173 Del Skrevet 21. mars 2016 11 minutter siden, Sjøgrønn skrev: @Fiberhusk hvor finner man terminlisten? Jeg er 37, Oslo og det blir min andre Gå tilbake ett hakk i forumet så ligger den der denne tråden er (i september/oktober) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 22. mars 2016 #174 Del Skrevet 22. mars 2016 14 timer siden, Sjøgrønn skrev: @Fiberhusk hvor finner man terminlisten? Jeg er 37, Oslo og det blir min andre Nå kan jeg linke! Det gikk ikke på mobilen. Her er listen : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 22. mars 2016 #175 Del Skrevet 22. mars 2016 Supert initiativ med terminlisten, @Fiberhusk Det er så hyggelig å kunne følge dere andre her inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 23. mars 2016 #176 Del Skrevet 23. mars 2016 12 timer siden, frogner skrev: Supert initiativ med terminlisten, @Fiberhusk Det er så hyggelig å kunne følge dere andre her inne Takk! Så nemlig at det var flere av de andre som hadde terminliste, untatt oss Enig med deg! Noen som kunne tenke seg at jeg legger inn kjønn på de små i listen også, etterhvert som noen av oss velger å få vite det? Fikk inspirasjonen fra et annet forum jeg "snoket" i I så fall så kan dere bare legge det til etterhvert somd et passer seg, så ser vi hvordan det blir! Hvordan er formen deres, jenter? Noen planer i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 23. mars 2016 #177 Del Skrevet 23. mars 2016 Påsken skal bare brukes til å slappe av! Har hatt så innmari mye stress på jobb for tiden at det mener jeg at jeg har fortjent. Det har vært på kanten til at jeg har fått en ny forståelse av det å ta ut sykemelding for jeg er ikke langt ifra. Jeg får bare veldig dårlig samvittighet siden det er få med min kompetanse og arbeidsmengden øker og øker håper sjefen snart innser at vi burde få flere med samme kompetansen snart! vertikal stilling inntas i sofaen, eneste som får meg på bena er litt natur og en hund jeg har lengtet etter å gå lange, gode turer med! Takke seg til for en god samboer når jeg har vært utslitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hironakamura Skrevet 23. mars 2016 #178 Del Skrevet 23. mars 2016 Tjoho! Så gøy med skravletråd. 12+0 i dag her, nr 2 på vei. Påsken benyttes til å "komme ut av skapet" til familie og venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 24. mars 2016 #179 Del Skrevet 24. mars 2016 Vi har kjøpt nytt hus som vi tar over neste helg, så her skal det pakkes, pakkes og pakkes. Og ett og annet familiebesøk i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 24. mars 2016 #180 Del Skrevet 24. mars 2016 15 timer siden, hironakamura skrev: Tjoho! Så gøy med skravletråd. 12+0 i dag her, nr 2 på vei. Påsken benyttes til å "komme ut av skapet" til familie og venner Gratulerer med mini 2 på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå