AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hei kvinner, er det attraktivt at en mann er reflektert ? Anonymkode: 2e210...e04
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Selvfølgelig! Anonymkode: 98dc3...f9d 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Innenfor visse grenser. Nerder eller ekstremt smarte folk er ikke hot. Foretrekket vanlig refleksjon. Anonymkode: 08b52...7a4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Ikke bare attraktivt, men et must. Anonymkode: ec899...c49 12
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Nei, jeg går bevisst etter de korttenkte. Utnytter dem seksuelt og ler av dem etterpå. Anonymkode: a12d8...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei kvinner, er det attraktivt at en mann er reflektert ? Anonymkode: 2e210...e04 Å være reflektert og ha en over gjennomsnittelig IQ er ikke noe som akkurat gjør at du har draget på kvinnfolk. Som regel er det dem som scorer minst på disse som er dem som har mest draget. Da det ofte skaper en personlighet og attferd som er uberegenlig, eventyraktig som tiltrekker kvinnfolk som fluer. Men sånn på papiret her inne så vil nok alle si at det er en bra egenskap. I praksis ute i den virkelige verden - not soo much. Anonymkode: 08771...79a 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Jeg vet om mange menn som ikke er særlig reflekterte som puler hver helg (snakker ikke om burugler heller), så refleksjon er oppskrytt. Anonymkode: 18a6d...53a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Selvfølgelig. Et must at en partner for meg har den egenskapen. Dype og reflekterte samtaler av og til er veldig givende. MEN jeg møtte et ekstremtilfelle en gang som bare ble totalt over the top, det gikk ikke en eneste samtale uten at han skulle komme med filosofiske sitater eller referanser. "Vil du ha et eple?" "Oh ja et eple, det er faktisk satt sammen av to frø hvor det ene frøet er hannkjønn og det andre hunnkjønn, Carl Jung sammenlignet balansen i universet til disse eplefrøene så egentlig kan man si at dette eplet er hele universets balanse og vet du hva balanse heter på gresk? Det heter (insert ord her) så da vet du det". Og akuratt det er faktisk et "mildt" ekstempel, som kan være stilig i en ellers filosofisk samtale, men når det blir sånn HELE tiden så blir det for mye. Han ble for meg raskt en som bare skulle hevde seg og vise at han hadde studert på universitetet med vannpipe og fjærpennen sin=turn off. Anonymkode: 0cd35...aba 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Et must at en partner for meg har den egenskapen. Dype og reflekterte samtaler av og til er veldig givende. MEN jeg møtte et ekstremtilfelle en gang som bare ble totalt over the top, det gikk ikke en eneste samtale uten at han skulle komme med filosofiske sitater eller referanser. "Vil du ha et eple?" "Oh ja et eple, det er faktisk satt sammen av to frø hvor det ene frøet er hannkjønn og det andre hunnkjønn, Carl Jung sammenlignet balansen i universet til disse eplefrøene så egentlig kan man si at dette eplet er hele universets balanse og vet du hva balanse heter på gresk? Det heter (insert ord her) så da vet du det". Og akuratt det er faktisk et "mildt" ekstempel, som kan være stilig i en ellers filosofisk samtale, men når det blir sånn HELE tiden så blir det for mye. Han ble for meg raskt en som bare skulle hevde seg og vise at han hadde studert på universitetet med vannpipe og fjærpennen sin=turn off. Anonymkode: 0cd35...aba Oh, my ... Det der kaller jeg ikke reflektert. Pretensiøs tenker jeg vi sier. Bittelitt. Anonymkode: 380ae...862 10
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om mange menn som ikke er særlig reflekterte som puler hver helg (snakker ikke om burugler heller), så refleksjon er oppskrytt. Anonymkode: 18a6d...53a Reflekterte menn puler flere ganger i uken, for de er i faste forhold. De trenger ikke å klare seg med ennattsopplegg i fylla en og annen lørdag. Endret 2. januar 2016 av Emera
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 2 minutter siden, LitenMåltrost skrev: Reflekterte menn puler flere ganger i uken, for de er i faste forhold. De trenger ikke å klare seg med ennattsopplegg i fylla en og annen lørdag. Hvordan tror du at et forhold blir skapt/til? Anonymkode: 18a6d...53a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Det burde vel en reflektert mann skjønne selv? Anonymkode: 293a1...e34 4
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tror du at et forhold blir skapt/til? Anonymkode: 18a6d...53a Av fyllesex med vilt fremmede, mener du? Da er det vel de reflekterte av de da, som ender opp i forhold. Resten gjør vel som du sier, de puler helg etter helg etter helg etter helg etter...
fullkornspasta Skrevet 2. januar 2016 #16 Skrevet 2. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Innenfor visse grenser. Nerder eller ekstremt smarte folk er ikke hot. Foretrekket vanlig refleksjon. Anonymkode: 08b52...7a4 Jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke er "ekstremt smart" eller "nerd". 2
Gjest Mythic Skrevet 2. januar 2016 #17 Skrevet 2. januar 2016 Refleksjon alene gjør ikke en mann attraktiv, det er andre ting som spiller inn også. Det er for øvrig litt rart at en som selv mener han er reflektert, må spørre om dette. En skulle tro han kunne reflektere seg fram til det
♥Missy♥ Skrevet 2. januar 2016 #18 Skrevet 2. januar 2016 Jeg tenker at man finner seg noen man kan speile seg intellektuelt mot. Altså, like barn leker best:) Til en viss grad i hvertfall. Jeg har aldri kunne vært sammen med noen som ikke hadde noe mellom ørene. Så for min del, så vil jeg heller ha en nerd enn en bimbodingo Men så er jeg ganske smart, sjæl 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #20 Skrevet 2. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det burde vel en reflektert mann skjønne selv? Anonymkode: 293a1...e34 Ønsket andres synspunkt Anonymkode: 2e210...e04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå