Gå til innhold

vegetarianere kom hit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

har dere noen gang lurt inn et kjøttstykke? 

Er det noen gang greit for dere å spise kjøtt eller er dere vegetarianere hele året?

Anonymkode: 08fb7...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er pescetarianer, men jeg spiser kjøtt innimellom. Derfor vegrer jeg meg for å kalle meg pescetarianer siden jeg ikke er det 100 %. Jeg er heller ikke pescetarianer av prinsipp, jeg har bare vent meg til et kosthold hvor kjøtt er nesten fraværende. Derfor får jeg ikke dårlig samvittighet av å spise litt kjøtt.

Anonymkode: 98bb1...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Jeg kjenner ei som spiser det hun har skutt selv. Da vet hun at dyret er avlivet på en human måte og at det ikke lider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
1 minutt siden, Dwight skrev:

Jeg kjenner ei som spiser det hun har skutt selv. Da vet hun at dyret er avlivet på en human måte og at det ikke lider

Men da er man heller ikke vegetarianer.

Og nei, jeg har ikke lurt i meg kjøtt. Det frister ikke å spise det lenger siden jeg har vært uten i fem-seks år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er per definisjon ikke vegetarianer, men jeg har kuttet kraftig ned på kjøttbruken. I dag spiste jeg rødt kjøtt (en liten hamburger) for første gang på ett år. Gjorde det med god samvittighet fordi jeg tenkte på alle de hamburgerne jeg ikke har spist.

Anonymkode: 95cea...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hells bells

Har vært vegetarianer i mange år. Aldri lurt inn noen kjøttstykker!  Frister ikke engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var vegetarianer og da spiste jeg aldri kjøtt. Nå spiser jeg lite og da blir det fisk, kylling og viltkjøtt. 

Anonymkode: 2ce08...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke vegetarianer, men kjøper ikke kjøtt selv. Altså er det vegetarisk (og i stor grad vegansk også) kosthold hjemme hos meg. Jeg unngår å spise kjøtt så godt jeg kan, jeg liker ikke spesielt godt. Men får jeg servert det borte, så tar jeg i mot og smaker litt. For eksempel i bryllup, eller hos folk jeg ikke kjenner så godt. De som kjenner meg godt, vet at jeg helst velger bort kjøtt, så de legger til rette for det når jeg spiser hos dem. Satser på å bli fullstendig veggis en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Dwight skrev:

Det er vel egentlig ingenting som kan kalles å drepe humant. Men okei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...