Gå til innhold

Jeg hater familien min!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy som jeg hater familien min..

Foreldre som bare klager over absolutt alt, søsken og "svigersøsken" som bryr seg null og er bare en gjeng med egosentriske drittmennesker som aldri bryr seg en døyt..

Og da til slutt en mann som hele tiden bare er så jævlig svak at han tar ikke opp noe med noen og sier bare til meg med hue på skakke: Det ordner seg nok..

Arggg, nå er jeg så jævlig lei og trengte en utblåsning her da jeg ikke har noen å prate med detta om..

Jeg føler meg så lite verdt at det ødelegger livet mitt :(

 

Anonymkode: f8237...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke noe morsomt ut. Har du ingen venner du kan snakke med på jobb eller noen du kjenner privat?

Hvor gammel er du?

Klem til deg:vin:

Anonymkode: 71b75...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

:hug:

Takk :hug:

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke noe morsomt ut. Har du ingen venner du kan snakke med på jobb eller noen du kjenner privat?

Hvor gammel er du?

Klem til deg:vin:

Anonymkode: 71b75...d6e

Takk :hug: Jo har noe venner som jeg kan prate med det litt om, men det løser jo ingenting. Jeg har tilogmed prøvd å prate med familien om det, men de ser ikke til å bry seg nevnverdig for det dessverre :( og jeg er dessverre ikke så ung heller, begynnelsen av 30 åra så vi prater om folk i voksen alder her.. ikke 18 åringer liksom..

Anonymkode: f8237...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt uansett, men jeg tenker kanskje at det beste er å snakke med mannen din om dette. Han er vel kanskje den som tross alt står deg nærmest. Du sier ikke så mye om hva problemet egentlig er, men er det noe som kan finne på å blåse over av seg selv eller er det noe spesielt som har skjedd?

Tenker at i noen situasjoner så er det ok å ikke ha noen spesielle meninger. Mens i andre, så forventer man at voksne har meninger om ting, og står for egne verdier og meninger. 

Så er spørsmålet mitt, hva mener du med at familien din er egosentriske? Hva øsnker du av dem?

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy som jeg hater familien min..

Foreldre som bare klager over absolutt alt, søsken og "svigersøsken" som bryr seg null og er bare en gjeng med egosentriske drittmennesker som aldri bryr seg en døyt..

Og da til slutt en mann som hele tiden bare er så jævlig svak at han tar ikke opp noe med noen og sier bare til meg med hue på skakke: Det ordner seg nok..

Arggg, nå er jeg så jævlig lei og trengte en utblåsning her da jeg ikke har noen å prate med detta om..

Jeg føler meg så lite verdt at det ødelegger livet mitt :(

 

Anonymkode: f8237...65e

Høres utrolig trist ut. 😕

Hva med å fortelle de hva du føler, og hvorfor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Kjipt uansett, men jeg tenker kanskje at det beste er å snakke med mannen din om dette. Han er vel kanskje den som tross alt står deg nærmest. Du sier ikke så mye om hva problemet egentlig er, men er det noe som kan finne på å blåse over av seg selv eller er det noe spesielt som har skjedd?

Tenker at i noen situasjoner så er det ok å ikke ha noen spesielle meninger. Mens i andre, så forventer man at voksne har meninger om ting, og står for egne verdier og meninger. 

Så er spørsmålet mitt, hva mener du med at familien din er egosentriske? Hva øsnker du av dem?

 

Klem til deg

Takk :hug: Ja jeg prater mye med han om det, men han er drittlei meg og at jeg er så "følsom".. Ikke noe spesielt som har skjedd nå, det er bare det at det alltid er jeg som ringer, alltid jeg som sender meldinger, alltid jeg som må avtale alt fra julegaveoverlevering til andre småting.. Det virker hele tiden som det er "ute av syne, ute av sinn" og det er så trist :grine: Jeg leste noe her forrige dagen: I'll always been afraid of losing people I love. Sometimes i wonder, is there anyone out there afraid to lose me" Det beskriver situasjonen min totalt.. Virker som om ingen bryr seg om meg og at jeg ikke er så viktig :(

Anonymkode: f8237...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Høres utrolig trist ut. 😕

Hva med å fortelle de hva du føler, og hvorfor?

 

Takk :) jeg har forsøkt litt, men orker ikke voldsomme konfrontasjoner.. Jeg har bare forsøkt å si sånn litt at det hadde vært hyggelig med toveis og forsøkt å få det inn på den snille måten, men jeg er ikke nok verdt til å bli hørt på med det øret tydeligvis :(

Anonymkode: f8237...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) jeg har forsøkt litt, men orker ikke voldsomme konfrontasjoner.. Jeg har bare forsøkt å si sånn litt at det hadde vært hyggelig med toveis og forsøkt å få det inn på den snille måten, men jeg er ikke nok verdt til å bli hørt på med det øret tydeligvis :(

Anonymkode: f8237...65e

Leit. Og spør du meg er du så mye mer verdt enn de! ☺👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Leit. Og spør du meg er du så mye mer verdt enn de! ☺👍

:hug: Tusen takk :hug:

Anonymkode: f8237...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hug: Tusen takk :hug:

Anonymkode: f8237...65e

💏   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært venninna mi hadde jeg savnet deg enormt<3

Jeg har også en slik familie. Har søsken, som aldri tar kontakt, den ene er litt slitsom, den andre høres jeg ikke fra, for hun er opptatt av seg og sitt hele tiden, og prioriterer ikke oss, og hun siste er også bare opptatt med sitt..Tantebarnet mitt ser jeg aldri, for han er tenåring og det må jo jeg bare skjønne for han har jo sitt å drive med.

Men jeg velger å leve mitt get liv, klart jeg savner et tettere bånd med de, men av og til fungerer det ikke..heldigvis har jeg en mann jeg kan snakke med ..av og til da.. men han er en enstøing også, men det er det som gjør at han er han.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vond situasjon, sender en klem :) er mannen din helt tafatt eller bryr han seg bare ikke? han trenger en alvorsprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :( Eneste jeg kan si er at, de hater sikkert deg også. Hvis det er noen trøst :)

*varme klemmer*

Anonymkode: 2a891...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy som jeg hater familien min..

Foreldre som bare klager over absolutt alt, søsken og "svigersøsken" som bryr seg null og er bare en gjeng med egosentriske drittmennesker som aldri bryr seg en døyt..

Og da til slutt en mann som hele tiden bare er så jævlig svak at han tar ikke opp noe med noen og sier bare til meg med hue på skakke: Det ordner seg nok..

Arggg, nå er jeg så jævlig lei og trengte en utblåsning her da jeg ikke har noen å prate med detta om..

Jeg føler meg så lite verdt at det ødelegger livet mitt :(

 

Anonymkode: f8237...65e

Ja du høres jo ut som en solstråle. Sikkert kjempe lett å komme overens med.

Om man har mange uvenner er det sjeldent alle andre det er noe galt med ;)

Anonymkode: bc7f1...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigersøsken...? Det heter da fetter og kusine

Anonymkode: 66f4e...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigersøsken...? Det heter da fetter og kusine

Anonymkode: 66f4e...2d8

Tror ikke TS mener søskenbarn men partnerene til hennes egne søsken. Dvs svigerinne og svoger. 

Anonymkode: 0a84b...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy som jeg hater familien min..

Foreldre som bare klager over absolutt alt, søsken og "svigersøsken" som bryr seg null og er bare en gjeng med egosentriske drittmennesker som aldri bryr seg en døyt..

Og da til slutt en mann som hele tiden bare er så jævlig svak at han tar ikke opp noe med noen og sier bare til meg med hue på skakke: Det ordner seg nok..

Arggg, nå er jeg så jævlig lei og trengte en utblåsning her da jeg ikke har noen å prate med detta om..

Jeg føler meg så lite verdt at det ødelegger livet mitt :(

 

Anonymkode: f8237...65e

Hvis man syns det er noe galt med alle andre så tror jeg kanskje man skal se litt på seg selv. Det er som oftest ikke alle de andre det egentlig er noe galt med.....

Anonymkode: 0a84b...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...