Gå til innhold

Hvordan var 2015 for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var positivt, hva var negativt, og hvordan vil du summere det opp? Og hva er dine hpp for 2016? 

Anonymkode: bfeb0...541

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet jobben på grunn av nedbemanning, barnet mitt fikk en alvorlig, kronisk diagnose. Forholdet har skrantet på grunn av mye stress.

Vi har vært i "krig" med kommunen på grunn av manglende oppfølging etter vedtak for barnet.

Har aldri hatt så dårlig råd eller trengt penger mer... 

Positivt? 2015 er over og forhåpentligvis lysner det :)

Anonymkode: cf72d...f42

AnonymBruker
Skrevet

2015 har vært det verste i mitt 40-årige liv. Jeg skal ikke gå i detaljer, for det er altfor mange av dem og få lyspunkt. For å fokusere på det positive, så tok jeg en stor avgjørelse som var tøff, men nødvendig, og den tilførte fremtidsoptimisme og retning i livet.

- som man sier, når en dør lukkes åpnes en annen. 2016 kan bli mitt år!

Anonymkode: 66fbe...56a

AnonymBruker
Skrevet

Negativt: jeg ble presset for penger, dopet ned og voldtatt og det ble lagt ut på snapchat. Mistet jobben og hatt et vanskelig styr med nav. Mistet alle vennene mine men det var kanskje bra siden de var så utspekulerte mot meg stjal fra meg og sa ikke imot når jeg ble voldtatt på fest. 

Positivt: Jeg har vært stormforelsket de siste månedene,  jeg som trodde jeg aldri ville bli i stand til å føle noe igjen. 

Anonymkode: e943b...50a

Gjest Linaria
Skrevet

2015 var et fantastisk år for meg. Jeg reiste masse, fikk masse selvtillitt, og flyttet endelig til utlandet, som jeg alltid har drømt om. Datet noen menn, men fikk meg aldri kjæreste, men innså at det er helt greit. Jeg trenger ikke en kjæreste for å være lykkelig. I 2016 håper jeg at jeg kommer inn på studiet som jeg ønsker og får til å bli i dette landet, men jeg tror at det blir bra uansett hva som skjer :)

AnonymBruker
Skrevet

Positivt: Fikk fast stilling på jobb, gjorde det ok med studiene, fått spart masse penger til bolig, kom over en kjærlighetssorg fra 2014.

Negativt: Kastet bort masse tid og følelser på en mann som til syvende og sist bare utnyttet meg og ville meg vondt. Pågikk hele 2015. Nå skal jeg bruke første del av 2016 til å komme over ham, og fokusere kun på meg selv i en periode.

Anonymkode: f7e0e...dba

AnonymBruker
Skrevet

2015 var mitt værste år, mistet et ufødt barn som var svært ønsket da jeg egentlig ikke kan bli gravid, fått angst og utmattelse, sykmld fra jobb og forholdet er uten nærhet. Så ja, 2016 bør bli myyyye bedre❤️ Håper jeg:)

Anonymkode: e4f95...716

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var positivt, hva var negativt, og hvordan vil du summere det opp? Og hva er dine hpp for 2016? 

Anonymkode: bfeb0...541

Positivt: Fikk opplevd litt... reiste på en fin tur på sommeren... Det blir et minne for livet å tenke på.. En fantastisk fin tur sammen med et familiemedlem. Ellers så har helsen holdt... alt er bra med alle i familien min... og det er noe jeg verdsetter høyest av alt. Mange fine opplevelser. 

Negativt: Jeg er følsom...og kan dumme meg ut....Jeg burde vært gift, men ....jeg er litt lei av søken etter kjærligheten. Jeg tar den som den kommer. 

Så ja oppsummering: Jeg har hatt et innholdsrikt år. Litt motgang er det, men faktisk så har jeg hatt et fint år og. 

2016 , blir året da jeg skal ta livet som det faller seg inn..Avslappende og fint. .Tar alt som det kommer.  Lære av mine feil i livet, og gjøre alt mye bedre. Nyte dagene. :) .Oppleve noe spennende, som å ta meg en fin ferietur til et spennende land i løpet av året, sammen med mine barn. 

Endret av Meline37
Skrevet

Tror turbulent er stikkordet. 

Det har vært masse opp- og nedturer, mye kjærlighet og mye frustrasjon. Har lært mye om meg selv, både i positiv og negativ forstand, og lært mye om andre samtidig. 

I sum er jeg på mange måter glad for at ting ble som de ble, for jeg fikk virkelig et nytt persektiv på veldig mye. 

Gleder meg til 2016 med barn og kjæreste og litt mer ro og fred. :) 

• Liker 1
Skrevet

Positivt: fått en mer stabil jobbsituasjon, har aldri hatt det bedre økonomisk (bedre inntekt, lavere utgifter enn tidligere år), fått meg både kjæreste og samboer og generelt hatt det veldig fint. Stabilt er nok stikkordet.

Negativt: har jobbet ganske mye, noe som har ført til at andre ting har blitt nedprioritert, har mistet kontakten med noen venner, og hvis jeg skulle sittet og pirke, så er det nok mye jeg kunne prioritert annerledes.

Drømmer for 2016: håper at jeg klarer å holde på alt det gode fra 2015, samtidig som jeg også håper at jeg blir litt flinkere til å ta vare på meg selv og de rundt meg. Jeg har det bedre nå enn på mange år, og håper at jeg klarer å utnytte det til å hjelpe andre også. Det starter jo ofte med en selv. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Positivt: Jeg forelsket meg i en flott mann som også forelsket seg i meg. 

Negativt: Han er en annen enn ektemannen min. 

Anonymkode: af5e2...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vondt år, mye motgang..positive er alt jeg har lært av det.

Anonymkode: 743c5...b6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid og det veier opp for alt negativt :)

Anonymkode: e3165...9f7

AnonymBruker
Skrevet

Drittår. Satt hjemme dagen lang, deprimert. Fikk ikke hjelp fra NAV. Før jeg ble tvangsinnlagt. Mistet mange venner, fikk et så fientlig forhold til mor at jeg aldri skal ha kontakt med henne igjen. Mest fordi jeg betrodde meg til hun, og likevel himler hun med øynene og ber meg ta meg sammen. Sier at jeg kunne ha vært ferdig med utdanning, kjøpt hus osv. Bare jeg hadde tatt meg sammen.. Etter selvmordsforsøk..

Mistet kontakt med mye familie, far og søsken og er ikke interessert i å ha de i livet lengre. Sløste vekk mye penger, helst slik at jeg kunne få hjelp av NAV til slutt.

Nei i 2016 skal jeg ha et helt nytt liv. Folk som trykker meg ned skal jeg stenge ute med en gang, ikke la de holde på i all evighet. Skal flytte langt vekk, må få meg jobb, skal prøve begynne litt på utdannelsen :) Gleder meg, men ting tar tid.

Anonymkode: b963d...5cd

Skrevet (endret)

Heldigvis fantastiske og gode ting jeg setter stor pris på som jeg tar med meg og bygger videre på i 2016.

Noen veldig triste vanskelige opplevelser som jeg må lære meg til å bli flinkere å leve med på best mulig måte. 

Endret av Berit
Skrevet

Etter og ha brukt 2015 på å komme seg ut av et langvarig usunt forhold og dermed også bygge opp et nytt liv fra scratch, så kan vel 2016 egentlig bare gå én vei? 

Skrevet

Fikk baby, ble gift :bryllup: Oooog for alt jeg vet kanskje jeg er gravid igjen også :gravid:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Positivt:

Veldig bra år for meg. Ny jobb,bedre økonomi og større hus. Barna er eldre og jeg får mer tid til mann og sosialt liv 😀 

Negativt: 

Det er noe konflikter i vår slekt som jeg gjerne skulle ha ordnet opp i. Dessverre er det fortsatt mye uvennskap og drama med min bror . Men han har selv valgt å være idenne situasjonen 

Anonymkode: 97c51...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...