Gå til innhold

Hvordan har 2015 vært for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En eneste stor opptur egentlig....føler meg takknemlig,  for 2014 var et gedigent møkkaår. Håper på slike oppturer for dere som har slitt i år.

Anonymkode: 60e1e...ec9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra! :hoppendeglad:

Håper 2016 blir et fint år for deg :)

Takk :)

Skrevet

2015 har for meg vært et av de mest begivenhetsrike årene på lenge, på godt og litt vondt.

• Liker 1
Skrevet

Opptur: klart å sette av en god sum med penger hver mnd,fått nye venner,vært på ferier,bedre miljø på jobb

nedtur: vennine som jeg har kjent hele livet men som har tendens til å oppføre seg dårlig er nå nesten fullstendig kuttet ut. Burde være en opptur,men er jo kjipt å "miste"folk man trodde var ekte venner.

• Liker 1
Skrevet

Flere?

Anonymkode: fbf94...bd8

Skrevet

De to siste årene har vært helt jævlige, eneste oppturen er forloveden min og at vi har et solid og godt forhold. Håper på at 2016 blir et bedre år :) 

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

2015 har egentlig vært helt nøytral for meg. Det har ikke vært noen oppturer eller nedturer. 

Skrevet
Den 19.12.2015 at 1.36, Hummels skrev:

Oppturer: Har klart å holde meg rusfri et helt år. 

Nedturer: vert et tungt år, vonde tanker, mange tårer

Gleder meg til året er ferdig å håper 2016 kan bli et godt år. Trenger det virkelig nå.

Gratulerer så mye!!:essen2: snart et år rusfri her også- vet hvor vanskelig det er. Psyken går opp og ned som en jojo, men jeg har fått utrettet så utrolig mye dette året. Blitt gjeldsfri, begynt på skole, begynt så smått å jobbe, sluttet å røyke nylig, gått ned i vekt og begynt å trene osv osv. Håper aldri jeg går tilbake, og ikke du heller:-) 

Anonymkode: e667c...5e8

Skrevet

Forresten, det var jeg som skrev innlegget over. Det har vært EN HAUG av nedturer også, men det blir for lett å kjenne meg igjen om jeg skriver de her. Noen ganger går alt så utrolig galt og jeg tenker at jeg ikke orker mer. Men planen min for 2015 var å bite tennene sammen og holde ut uansett, det har jeg gjort og det er verdt det. Så jeg tror planen blir det samme neste år også.

Skrevet

For å være helt ærlig har 2015 vært et år jeg godt kunne vært foruten. Av positiver kan jeg vel si at jeg har hatt samme jobben hele året, og at det har vært givende å være med å bygge opp et spillmiljø i byen.

Negativer, urk. Jobben jeg har hatt har vært deltid, og selv om jeg har søkt på ørten fulltidsjobber kommer jeg ingen vei. Ingen vil ha en med sykdomsrelaterte CV-hull, ser det ut til. Sosialt sett har venner forsvunnet inn i karrierer og familieliv én etter én, og bortsett fra jobb er jeg alene stort sett hele tiden. Har møtt ymse jenter gjennom Tinder, og samtlige har skutt meg ned. Helsa kunne definitivt verdt bedre, men behandlingen har ikke fungert, så må vel bare håpe det blir bedre av seg selv med tida. Fikk heller ikke reist utenlands i år, delvis på grunn av økonomi og delvis fordi ingen ville bli med meg.

• Liker 1
Skrevet

Oppturer:

- Dro på backpacking gjennom Europa sommeren 2015

- Flyttet hjemmefra og påbegynte høyere utdannelse

- Kun fått toppkarakterer dette semesteret

- Fått nye venner

Nedturer:

- Plages av melankoli og lav selvtillit

- Fullstendig mislykket innen datingfronten 

Alt i alt har 2015 vært OK (hverken for jævlig eller god). Forhåpentligvis blir 2016 et bedre år.  

Skrevet

oppturer: vennesamling.

nedtur: dødsfall.

Anonymkode: 5ce19...e45

Gjest Honeyblossom
Skrevet

2015 har vært en av de bedre årene i det siste for min del! Har fått mange nye bekjentskap, oppnådd ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle greie. Har kommet meg i skikkelig god form og gått ned 10kg og fått et skikkelig selvtillitsboost av dette. Reist mye bl.a på utenlandsferie i 2 uker helt alene for første gang som uten tvil har vært den beste ferien min ever. Også avsluttet jeg året med å treffe en helt fantastisk fyr som viste seg å skulle bli kjæresten min :rodmer:

Eneste nedturen jeg kan komme på akkurat nå er vel at jeg fikk vite at jeg mister jobben min til våren, men det overlever jeg.

Skrevet
Den 23.12.2015 at 2.22, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye!!:essen2: snart et år rusfri her også- vet hvor vanskelig det er. Psyken går opp og ned som en jojo, men jeg har fått utrettet så utrolig mye dette året. Blitt gjeldsfri, begynt på skole, begynt så smått å jobbe, sluttet å røyke nylig, gått ned i vekt og begynt å trene osv osv. Håper aldri jeg går tilbake, og ikke du heller:-) 

Takk :) Gratulerer til deg også! Det har vert dager jeg nesten sprakk. Håper 2016 blir bedre.

Skrevet

Litt verre enn OK, kanskje. 

Gjest Belle âme
Skrevet

Eit veldig fint år med mange gode venner, ein fantastisk kjæreste og flott familie!

Har hatt små nedturer typ 4 i karakter, blitt blakk mange ganger og fått:"Eg skal voldta deg" i fleisen eit par ganger.

Men ellers, eit nydelig år(sjølv om eg ikkje husker hverken slutten eller byrjinga.) 

Skrevet

Oppturer:

- Kjempeartig hyttetur med jentegjengen i trysil.

- Jeg var russ, og var med på russebuss. DET var gøy!

- Å bli ferdig ved VGS.

- Enda en hyttetur med jentene som var like morsom, denne gangen i Tønsberg med sommer og sol.

- Jeg var en måned i Spania.

- Begynne å studere, samt fadderuka. Skikkelig hyggelig gjeng er det jeg studerer med også.

- Jeg har vært flink til å trene og leve sunt. 

- Jeg har endret meg mye det siste året. 

- Jeg har hatt mange fine stunder med venner og bekjente.

- Jeg har vært frisk og rask. 

Nedturer:

Jeg har en tendens til å glemme alt det negative, og husker bare det som var bra, så derfor husker jeg heller ikke så mange av årets nedturer. Men det er litt kjedelig å fortsatt være singel, også har jeg fortsatt ikke klart å skaffe med deltidsjobb. I tillegg har jeg hatt et par stunder med kjærlighetssorg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...