Gjest Løkky Skrevet 1. januar 2016 #42 Skrevet 1. januar 2016 Up's: Tatt sertifikatet. Begynt på påbygging og satt meg som mål å søke meg inn på høgskole dette året. Møtt masse herlige nye mennesker, dratt på fine turer - både sammen med familie og venner. Blitt tryggere på meg selv. Knekt enda flere koder innenfor hobbyfotograferingen, GØY! Down's: Blitt så jækla, unødvendig forelska i en som ikke er det tilbake. Klarer ikke helt å gi slipp på idioten enda. Gjør alt jeg kan for alle andre, og dermed havner jeg selv i siste rekke. Kjenner jeg er sliten følelsesmessig. Mine beste venner er alle opptatte med kjærester, samboere og barn, ergo blir jeg veldig mye alene, merket det mye de siste månedene. 2016 håper og tror jeg blir enda bedre. Da blir det flytting til ny by - det gledes!
Ananas. Skrevet 1. januar 2016 #43 Skrevet 1. januar 2016 Et skikkelig overgangsår. Ikke spesielt mange oppturer eller nedturer, egentlig, men en haug med forandringer på alle plan. Jobb, utdanning, familie, sosialt osv. Jeg er sterkere, blidere og har en klarere retning på ting, men det har også vært veldig slitsomt, så neste år håper jeg å få ro til å jobbe meg fremover med alle de nye tingene og få det inn i en rutine jeg kan leve med uten å slite meg ut. I tillegg møtte jeg en veldig fin mann på slutten av året, og jeg håper det er en relasjon jeg kan ta med meg gjennom hele neste år, og gjerne enda lenger.
Zouk Skrevet 1. januar 2016 #44 Skrevet 1. januar 2016 Negativt: Potensielt bra mann forsvant fordi jeg var for treg og for redd til å vise interesse tilbake. Tror jeg endelig har lært å ikke være feig med følelsene mine, vondt kan det bli uansett. I tillegg fikk jeg en veldig "hva om kanskje, hvis jeg bare hadde gjort osv"reakskjon. Anbefales ikke. Konflikt på jobb som pågår ennå, holder på å spy v tanken på dra på jobb på mandag. Positivt: Har begynt med ny hobby, vondt og slitsomt men gøy likevel. Bedre forhold til søsken og foreldre. Har innsett at jeg har behov for nære relasjoner selvom det kan være slitsomt med sterke følelser. Derfor skal jeg ta bedre vare på familien min og mine få venner i 2016. Og aktivt lete etter fler venner. Og begynne å lete etter en livsledsager.
Anglofil Skrevet 1. januar 2016 #45 Skrevet 1. januar 2016 Solgte gammel leilighet med stort overskudd, kjøpte ny og større leilighet sammen med min samboer og gikk over i ny stilling som jeg stortrives i. Fikk i tillegg vært mer sammen med venner og min samboer og jeg har hatt det veldig hyggelig. Fikk også reist en god del. Alt i alt var 2015 et fint år. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå