AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #21 Skrevet 1. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Hun jeg snakker om, klarer ikke å sitte i ro, beveger seg hele tiden, snakker konstant og maser hele tiden, men hun har et godt utviklet språk, er rask i oppfattelsen og er flink til å argumentere (selv om hun ikke engang har begynt på skolen). Anonymkode: e45bf...441 Dette høres 110% normalt ut. Hva er ditt problem? Anonymkode: 9edd1...5bf 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #22 Skrevet 1. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er svært pratesalig, har mye å si og fortelle, vil si at hun er ganske intelligent, men hun er som sagt veldig aktiv, sliter ut de aller fleste, roter og klarer ikke å finne roen. Men hun er ikke uoppmerksom, hun er faktisk det motsatte, hun får med seg det meste som skjer (hun kan sanger som hun har hørt på radio - engelske sanger - utenat) og liker å diskutere. Hun er 5 1/2 år. Dette var bare noe jeg lurte på, har ingen planer om å blande meg inn. Anonymkode: e45bf...441 Hun høres mer intelligent ut enn sine voksne slektninger. Anonymkode: 9edd1...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #23 Skrevet 1. januar 2016 37 minutter siden, chisandra skrev: Er du en av disse sjarmerende menneskene som i fullt alvor mener at ADHD egentlig er en tullediagnose, og som går rundt i tråder på internett og forfekter denne påstanden? Jeg mener at det er opp til barnets foreldre å vurdere henne. Barnehagen har ansatt pedagoger som også vil fange opp slikt. At en tante skal begynne å snakke om ADHD fordi barnet er normalt aktivt er helt på trynet. Ditt forsøk på stråmann velger jeg å overse. Anonymkode: a7ea2...ec6 3
minister-mio Skrevet 1. januar 2016 #24 Skrevet 1. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun høres mer intelligent ut enn sine voksne slektninger. Anonymkode: 9edd1...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #25 Skrevet 1. januar 2016 ADHD er en hel reell "sykdom". Men de som får det, trenger hjelp. De sliter med å fungere i hverdagen. Fordi hodet er helt kaos bl.a., ikke fordi tante synes det er mer praktisk med en inaktiv unge. Anonymkode: 81e39...bc9 1
MapleSirup Skrevet 1. januar 2016 #26 Skrevet 1. januar 2016 TS, DU skal ikke se etter tegn i det hele tatt. Det finnes spesialister som skal bedømme ADHD. Hobbydiagnostikk via nettet er direkte usunt.
Gjest chisandra Skrevet 2. januar 2016 #27 Skrevet 2. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at det er opp til barnets foreldre å vurdere henne. Barnehagen har ansatt pedagoger som også vil fange opp slikt. At en tante skal begynne å snakke om ADHD fordi barnet er normalt aktivt er helt på trynet. Ditt forsøk på stråmann velger jeg å overse. Anonymkode: a7ea2...ec6 Stråmann? Jeg synes også dette barnet kanskje høres helt "normalt" ut - tenkte mer på det som virket som din generelle motstand mot diagnosen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå