AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Del Skrevet 31. desember 2015 Skulle ha 🍗 men den har vist havna i fryseren. Noen forslag til hva jeg kan gjøre nå? Får jeg kjøpt kalkunfilet som ikke er fryst? Noen forslag til hva jeg kan lage istedenfor om jeg ikke finner? Anonymkode: 09495...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Del Skrevet 31. desember 2015 Legg den i vannbad. Har gjort det før, men det ble jo litt senere middag da, eller dra å kjøp noe som ikke er frossent. Rart at gubben din putta den i fryseren, visste han ikke at den var til nyttårsaften? Anonymkode: d24d1...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasa Skrevet 31. desember 2015 #3 Del Skrevet 31. desember 2015 Du får kjøpt kalkunfilet som ikke er fryst, det bruker vi. http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/slik-loeser-du-kalkunkrisen-bare-timer-foer-festen/a/10064128/ lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #4 Del Skrevet 31. desember 2015 Teite Gubben! 😜 La han gnage frossen kalkun mens du lager deg noe annet godt. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå