skogeki Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Les denne: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/07/410599.html Jeg er sjokkert! Har lyst til å ringe sjefen for Delphi og skjelle han ut etter noter! Makan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Makan! :o :evil: Og han dummer seg jo bare mer ut med de kommentarene som er gjengitt i artikkelen.. At han tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Og sånt får være sjef... :o :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokkert! Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 Utrolig, og han skal liksom gå foran som et eksempel på å ansette "fremmedkulturelle"? Snakk om å tråkke rett nedi sine fordommer! :veldigsur: Jeg boikotter gjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er så glad for at saken fikk førstesideoppslag av BI-avisen og et ganske stort oppslag i Dagbladet. Slike folk trenger en skikkelig smekk på fingrene. For de av dere som leste i BI-avisen, får man et enda fyldigere inntrykk av denne slasken av en adm.dir. Hør på dette: "Den vordende siviløkonomen forteller også fra den korte relevante delen av intervjuet. Her ble han spurt om hvilke fag var interessert i. – Jeg liker kvantitative fag, og brenner for statistikk og økonometri. – Det er jo bare treningsfag fikk jeg til svar. Jeg har jo A i alle statistikkfag uten å ha jobbet noe særlig, forklarte hodejegeren." Det er type å ha til sjef! :evil: Makan til sjølgodhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 :o Er det mulig? Og så ikkje ha evne til å sjå seg sjølv etterpå? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. oktober 2004 #7 Del Skrevet 10. oktober 2004 I dag var dette på NrK2 nyhetene... Tok si tid, men det var eit av hovudoppslaga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #8 Del Skrevet 10. oktober 2004 Delphi er herved svartelistet. Det går bare ikke an å ha slike ignorante og uvitende mennesker på lederplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. oktober 2004 #9 Del Skrevet 10. oktober 2004 :o Godt han gravde sin egen grav da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå