Gå til innhold

Fitnessnora

Gjest Cartina

Anbefalte innlegg

Er det noen som leser denne bloggen? Hva synes dere?

Jeg synes hun virker som en herlig jente og ble veldig inspirert av henne før, men nå synes jeg bloggen har blitt så kjedelig og upersonlig og nesten det eneste som blir lagt ut er kjedelige oppskrifter og hvilke øvelser som er gjort på trening. Jeg vet at hun har vært mye dårlig osv. altså, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Nora. For meg har hun et sunnere syn på mat og trening enn de fleste fitnessbloggere. Hun viste for eksempel hvordan hun la på seg flere kg etter fitnesskonkurransen og tok et oppgjør med synet om konkurranseform og helårsform. Så i havet av mageruter og fettprosent på nærmere 0, la hun ut et bilde i bikini i en tja.. Litt mer fyldig form. Godt å se! (Og hun viser godt hvordan man kan spise og trene som gravid.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en herlig jente i grunn. Veldig flink og ærlig. Fått noen mattips, men synes hun spiser veldig mye rart og. Prøvd noen bakeoppskrifter, men min ble ikke så "nomnom" som hun skal ha det til :blink:. Helt grei blogg, den har dabbet av og det er naturlig i og med hun er gravid og sliten. Men helt topp hvis hun klarer å holde fokuset på trening og livsstil og ikke bare blir en mammablogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...