sirka Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det noen som har tips til hva jeg skal kjøpe til: - gutt 1 år - gutt 4 år - jente 6 år Pris ca. 100-150 kr. pr. stk. De har masse leker fra før av... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er for å gi bøker til barn. Hadde selv mye glede av bøker selv som liten, og det beste du kan gjøre er å lese sammen med dem. Enig med deg, enda en leke er ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bøker, musikk, puslespill, klær............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 bra tips till egen önskelista åt sonen... ... böcker är bra, pussel är kul, kanske målarbok. Ballongpump och ballonger till 5-åringen (vi hade en 5-åring som var sååå avundsjuk på den ballongpump JAG fick av mannen för några år sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 spør foreldrene om hva de trenger.. luer hansker/votter strømpebukse/stilongs undertøy + en liten leke (lego, duplo, fargestifter+tegnebok/malebok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er for å gi bøker til barn. Hadde selv mye glede av bøker selv som liten' date=' og det beste du kan gjøre er å lese sammen med dem. Enig med deg, enda en leke er ikke nødvendig.[/quote'] Enig! Jeg er "størst" i å kjøpe bøker til både mine egne, og andres barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå