Gå til innhold

Noen som mener de har møtt eller har en psykopat i sitt liv nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noe å gjøre med en psykopat, ikke som jeg vet om, men har en fetter som er en psykopat. Er rimelig sikker på at han er det, han er utspekulert, behandler folk rundt seg dårlig, er sjarmerende i starten, men når du har blitt bedre kjent med han, forandrer han oppførsel. Han har drevet med utpressing, lagt ut lettkledde bilder av kona si, sittet i fengsel (vet ikke hvorfor, men har hørt rykter om at han hadde voldtatt en jente). Han er veldig "kald" i væremåten, men er veldig sjarmerende når han vil være det og når han er rundt nye mennesker. 

Anonymkode: 4c3bb...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig ønsker jeg en gang i blant jeg kunne hvert følelsesløs. Likegyldig. Jeg har dager hvor jeg bare blir så utrolig deprimert, og har så mye psykisk smerte at det er vanskelig å puste. For ikke å snakke om hvor jævlig det er å kjenne på alle følelsene som svirrer rundt i kroppen. Men nei, jeg er en jente som setter alle andre foran meg selv. Jeg klarer aldri være egoistisk og sette meg selv foran alle andre, sånn har jeg hvert helt siden jeg har hvert lita. Er egentlig takknemlig for dette, men noen ganger når jeg er deprimert kan følelsene bli for mye. 

Anonymkode: bbc3e...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Kona til onkelen min. Hun må være psykopat. 

Hun elsker å spre rykter og baksnakke andre kvinner, hun har slått barna sine røde og blå med vannslange, driver med noe voodoo/trylle shit (som å sette et brennende egg foran huset til bestemor for å kaste en forbannelse over tanta mi), få barna sine til å kaste store steiner på vinduet til huset til bestemor (vinduet knuste). En gang onkelen min hadde operert hjertet ble han syk etter operasjonen når han kom hjem. Begynte å kaste opp og fikk feber. Var dårlig i 2-3 uker, og moren min måtte ta seg av han. Kona hans var ikke å se, hun besøkte han kanskje 3 ganger i løpet av 4 uker. I tillegg er hun veldig opphengt i hva familien til min mor gjør, driver og spionerer (som ved å sitte ved vinduet og se ut på bestemors hus i flere timer når bestemor har besøk av noen, eller å få sønnen til å snike seg inn på min mors mobil for å finne ut ting om tanta mi som har stukket av pga. henne)

Har hendt en hel del flere ting også. Så ja hun må vel være en psykopat, vil ikke tro noe annet. Og ja, hun gikk i fengsel for å ha slått barna sine + en stor bot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp offer for en, utrolig sjarmerende i starten , jeg var helt fantastisk og han ville dele livet sitt med meg.. så forandret han seg gradvis, forlangte at jeg skulle svare på tlf med en gang han tok kontakt, hvis ikke fikk jeg beskyldninger om at jeg brukte han, bare var tilgjengelig når det passet meg. Straffet meg med og ikke svare, ignorerte meg fordi han var redd for å si noe stygt til meg.

Han ble værre, var som å trykke på en knapp fra "godt humør" til "rasende" / på 7 sekunder.

Anonymkode: 0fc11...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...