matara Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Vi er førstegangsprøvere og er i PP2. IKM skal være idag Onsdag 30.12.15, men hittil er det ikke noe tegn til TR. Aner ikke når jeg hadde EL fordi vi hadde planer om å bare la ting gå sin gang. Har veldig tydelige og sterke forvarsler på at mensen er rett rundt hjørnet, og da er det gjerne en uke i forveien. Dette har ikke skjedd denne måneden. Mine symptomer siste 1,5-2 uken(e) er: - Bølger av smerte i korsrygg. (Har alltid hatt veksling mellom livmor og korsrygg, men nå er det kun korsrygg) - Tunge store bryst og vonde, kløende brystvorter. Kjæresten har til og med reagert på strl! (får større bryst før mensen, men da har jeg alltid smerter) - Synligere blodårer og småhår på brystene. - Stikkninger i venstre lysk. - Oppblåst mage og løs mage siden søndag! - Kvalmebølger etter matinntak. - Tisser ofte, men veldig lite. Føles ut som blæren er full, men kommer veldig lite trykk. Nesten som at det er hovnet der nede. (ikke smerter) - Cravings. Idag var det potetball, søndag var det spaggetti som helst skulle være lik den jeg smakte i Gran Canaria. - Holdt også på å besvime 3 ganger her en dag, plutslig lavt blodtrykk og ørhet i toppen. - luktesansen. Plutselig var morgenånden til kjæresten som et slag midt i ansiktet på meg. Vært overlevende før.Lurer på om noen av mine symptomer kan være tegn på graviditet og om det er noen av dere som kjenner seg igjen? Blir spennende og teste seg senere, sier til meg selv at jeg ikker er gravid bare for å ikke bli skuffet, men en del av meg håper så inderlig
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Visste ikke at det gikk an å ha så mye symptomer før ikm, men det er sikkert forskjell fra person til person. Uansett, ta en test siden du forventer mens i dag. Anonymkode: 0a287...84e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Hadde massevis av disse symptomene, men det viste seg å være pms hver måned. Den gangen jeg faktisk ble gravid var det vel heller mangelen på symptomer som fikk meg til å stusse. Frem til uke 12/13 hadde jeg ingen andre symptomer enn manglende mens. Anonymkode: 70b79...04e
Fiberhusk Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke at det gikk an å ha så mye symptomer før ikm, men det er sikkert forskjell fra person til person. Uansett, ta en test siden du forventer mens i dag. Anonymkode: 0a287...84e Jeg trodde heller ikke det. Men to dager etter unnfangelse fikk jeg enorme plager, varte noen dager men som gikk helt over til IKM. Men den satt, gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå