Gjest The damned Skrevet 29. desember 2015 #21 Skrevet 29. desember 2015 Det hadde jo vært litt underlig om jeg hadde oppdaget at sjefen fantaserte om meg,men det er vel usannsynlig at jeg skulle oppdaget det med mindre sjefen sa det til meg. Da går man over en grense som ikke er ok. Sånn ellers bryr jeg meg lite. Jeg vet ikke hva folk går og tenker på eller gjør når de er alene, og sannsynligheten for å oppdage noe sånt helt tilfeldig er svært liten. Samme om jeg synes en person er attraktiv eller ikke. De må jo få lov til å fantasere om det de vil. Jeg har jo sikkert fantasert om noen som ikke synes at jeg er attraktiv.
Nowayback Skrevet 29. desember 2015 #22 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har alltid lurt på om noen jenter som ikke har kjent meg, har fantasert om meg. Skjønner ikke hvorfor noen folk vil ha det til å være ekkelt.. 2
Gjest morgendis Skrevet 29. desember 2015 #23 Skrevet 29. desember 2015 Folk må få tenke og fantasere om det de vil, men jeg trenger ikke bli informert om det En tidligere kollega fortalte nemlig om at jeg ofte var i tankene hans når han holdt på alene, og det er informasjon jeg ikke trenger....
Brabla Skrevet 29. desember 2015 #24 Skrevet 29. desember 2015 Tror ikke jeg hadde brydd meg noe særlig.
Gjest lipgloss Skrevet 29. desember 2015 #26 Skrevet 29. desember 2015 Hihi dette minner meg om en vennine som fortalte meg en gang vi var på en snurr at hun så på bilder av meg som jeg har på facebook når hun onanerte Tok dette som et komplimang jeg😊😊
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #27 Skrevet 29. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at det er mange som har fantasert/ fantaserer om meg, da jeg er en godt over middels attraktiv kvinne. I tillegg jobber jeg med menn som er sperret inne. Er ikke noe jeg går og tenker over. Man har ikke noe med hva som foregår i andres huer. Anonymkode: f0492...09a Bare nysgjerrig, har du valgt det yrket fordi du liker å bli seksualisert / få oppmerksomhet av menn som er sperret inne? Anonymkode: cf21a...0ba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #28 Skrevet 29. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare nysgjerrig, har du valgt det yrket fordi du liker å bli seksualisert / få oppmerksomhet av menn som er sperret inne? Anonymkode: cf21a...0ba Annen AB her, men det høres unektelig litt forlokkende ut. Anonymkode: 45b1f...414
TheGirlWhoWaited Skrevet 29. desember 2015 #29 Skrevet 29. desember 2015 Jeg forventer virkelig ikke at jeg skal kunne styre noens fantasier - og kanskje hadde jeg tatt det som et kompliment også hvis noen fantaserte om meg. Men jeg vil helst ikke vite om det, altså... 1
Gjest Belle âme Skrevet 29. desember 2015 #30 Skrevet 29. desember 2015 Er no berre kjekt om det er ein fyr på min alder. Bryr meg ikkje stort, har type.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #31 Skrevet 29. desember 2015 1 time siden, The damned skrev: Det hadde jo vært litt underlig om jeg hadde oppdaget at sjefen fantaserte om meg,men det er vel usannsynlig at jeg skulle oppdaget det med mindre sjefen sa det til meg. Da går man over en grense som ikke er ok. La oss lage et scenario: I flers samvær mister sjefen din lommeboken sin på gulvet. Blandt sedler og Remakvitteringer ramler det ut et bilde som ble tatt av deg på firmaets julebord for to år siden. Du hadde på deg en kjole som du vet var alt for dristig. Det er ingen annen god grunn til at sjefen skal ha dette bildet av deg i lommeboken 2 år etterpå enn at han liker å se på det i "spesielt festlige anledninger". Sjefen blir flau når du og kollegane oppdager bildet på gulvet og samler sammen bildet, penger og kvitteringer i full fart og går rødmende sin vei. Ekkelt, morsomt eller komplement? Anonymkode: 90a0c...4f7
Gjest The damned Skrevet 29. desember 2015 #32 Skrevet 29. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss lage et scenario: I flers samvær mister sjefen din lommeboken sin på gulvet. Blandt sedler og Remakvitteringer ramler det ut et bilde som ble tatt av deg på firmaets julebord for to år siden. Du hadde på deg en kjole som du vet var alt for dristig. Det er ingen annen god grunn til at sjefen skal ha dette bildet av deg i lommeboken 2 år etterpå enn at han liker å se på det i "spesielt festlige anledninger". Sjefen blir flau når du og kollegane oppdager bildet på gulvet og samler sammen bildet, penger og kvitteringer i full fart og går rødmende sin vei. Ekkelt, morsomt eller komplement? Anonymkode: 90a0c...4f7 Hehe.. Mest flaut tenker jeg. For oss begge 😊 Kanskje også litt ekkelt siden det tross alt er sjefen min,men hadde nok prøvd å glemme det. Sikkert temmelig flaut for en sjef om noe slikt skjer. Ganske usannsynlig da.
Kara W Skrevet 29. desember 2015 #33 Skrevet 29. desember 2015 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss lage et scenario: I flers samvær mister sjefen din lommeboken sin på gulvet. Blandt sedler og Remakvitteringer ramler det ut et bilde som ble tatt av deg på firmaets julebord for to år siden. Du hadde på deg en kjole som du vet var alt for dristig. Det er ingen annen god grunn til at sjefen skal ha dette bildet av deg i lommeboken 2 år etterpå enn at han liker å se på det i "spesielt festlige anledninger". Sjefen blir flau når du og kollegane oppdager bildet på gulvet og samler sammen bildet, penger og kvitteringer i full fart og går rødmende sin vei. Ekkelt, morsomt eller komplement? Anonymkode: 90a0c...4f7 Å ha et bilde av meg i lommeboken blir for meg noe helt annet enn å fantasere, og det hadde jeg syntes var ganske ekkelt, uansett hvem som hadde hatt bildet. Ekstra ekkelt blir det selvfølgelig fordi det er snakk om sjefen, og det er faktisk såpass ille at jeg nok hadde følt behov for å gjøre "noe" (hva det noe er vet jeg ikke, og hadde nok kommet an på mange andre faktorer). 3
SkjultBruker Skrevet 29. desember 2015 #34 Skrevet 29. desember 2015 3 timer siden, Ananas. skrev: Bruk meg gjerne som runkemateriale, men ikke fortell det til meg. Jeg tenker det samme. Jeg kan ikke hindre noen i å fantasere om meg, men jeg ønsker ikke å vite at de gjør det. 2
Gab Skrevet 29. desember 2015 #35 Skrevet 29. desember 2015 Det minner om Morten Harket som fikk vite at han var den det var hengt opp flest bilder av på homsetoaletter i Australia. "Hyggelig at jeg kan glede folk. Forøvrig vil jeg helst ikke vite noe mer." 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #36 Skrevet 29. desember 2015 Det man ikke vet... osv. Men, man vil ikke vite om det. Anonymkode: 61810...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #38 Skrevet 29. desember 2015 43 minutter siden, gjestvest skrev: Spørs hvem det er. Når er det ok og når er det ikke? Anonymkode: 90a0c...4f7
Kristiansand123 Skrevet 30. desember 2015 #39 Skrevet 30. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Koselig? Anonymkode: 9805b...fbf såklart! Hva er vel mer koselig enn en mann som fantaserer om deg? 😍 2
LoneWolf Skrevet 30. desember 2015 #40 Skrevet 30. desember 2015 (endret) 9 minutter siden, Kristiansand123 skrev: såklart! Hva er vel mer koselig enn en mann som fantaserer om deg? 😍 Nå er det vel ikke lenge før innboksen din fylles opp med meldinger fra folk som påstår at de fantaserer om deg Endret 30. desember 2015 av LoneWolf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå