Gå til innhold

Ok at noen fantaserer om deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mest til damene men også mennene kan svare: Hva tenker du om at noen du ikke har et seksuelt forhold til fantaserer om deg? Er det et komplemang eller er det bare ekkelt? Anta at du ved en tilfeldighet oppdager og har stor grunn til å tro at du er et runkeobjekt for en du omgås og som ellers ikke har tatt noe initiativ i forhold til deg (og som kanskje heller ikke å ønsker å gjøre det). Er det greit? Når er det ikke greit? (Muligheter for når det ikke kan være greit: mye yngre/eldre, sjef/underordnet, i et forhold med noen du ikke kjenner/kjenner, en venn/uvenn).

Anonymkode: 90a0c...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit under noen omstendigheter.

Anonymkode: 2d252...a84

• Liker 4
Skrevet

koselig det ! 😘

• Liker 6
Skrevet

Tja.. Tror jeg hadde likt det hvis personen var kjekk, snill og grei 😄

• Liker 3
Skrevet

Bruk meg gjerne som runkemateriale, men ikke fortell det til meg. 

• Liker 20
Skrevet

Kan ikke se hvorfor det skulle være et problem for meg?

• Liker 6
Skrevet

Det er et kompliment når det er noen jeg finner normalt attraktive og jeg ikke merker det på dem i vanlige situasjoner.

Jeg må innrømme det er ekkelt om en jeg finner uattraktiv av ulike grunner skulle fortalt om det. 

Det er fullstendig uakseptabelt når det ellers ville vært ulovlig.

Anonymkode: 24bec...fb9

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

koselig det ! 😘

Koselig? 

Anonymkode: 9805b...fbf

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men det en ikke vet har en ikke vondt av.

Anonymkode: 9805b...fbf

• Liker 1
Skrevet

Alltid greit :) Med mindre han er veldig ekkel på en eller annen måte OG han prøver seg. Men runke alene til bilder/tanker av meg kan hvem som helst få lov til :) 

Anonymkode: 2457b...464

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit under noen omstendigheter.

Skriv gjerne om du er dame eller mann og gjerne om du er homo/lesbisk hvis så er tilfelle!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er verken fantasipoliti eller runkepoliti, så det hadde nok ikke brydd meg. Jeg setter imidlertid pris på diskresjon.

Skrevet

Fryktelig ekkelt og respektløst, og enda mer ille om han faktisk forteller meg om det.

Anonymkode: cf21a...0ba

• Liker 2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest til damene men også mennene kan svare: Hva tenker du om at noen du ikke har et seksuelt forhold til fantaserer om deg? Er det et komplemang eller er det bare ekkelt? Anta at du ved en tilfeldighet oppdager og har stor grunn til å tro at du er et runkeobjekt for en du omgås og som ellers ikke har tatt noe initiativ i forhold til deg (og som kanskje heller ikke å ønsker å gjøre det). Er det greit? Når er det ikke greit? (Muligheter for når det ikke kan være greit: mye yngre/eldre, sjef/underordnet, i et forhold med noen du ikke kjenner/kjenner, en venn/uvenn).

Helt greit for meg. Ser ikke problemet. Problemet må vel være om fantasøren bli en stalker. (Heterofil mann, og den som har gitt meg de drøyeste koplimentene er en homofil mann).

Endret av I Grosny
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv gjerne om du er dame eller mann og gjerne om du er homo/lesbisk hvis så er tilfelle!

Jeg er heterofil kvinne.

Skrevet

Ganske sikker på at det er mange som har fantasert/ fantaserer om meg, da jeg er en godt over middels attraktiv kvinne. I tillegg jobber jeg med menn som er sperret inne.

Er ikke noe jeg går og tenker over. Man har ikke noe med hva som foregår i andres huer.

Anonymkode: f0492...09a

Skrevet

Folk må få lov til å fantasere om det de vil, av både lovlige og ulovlige handlinger (siden noe nevnte det over), så lenge det ikke er noe andre trenger å forholde seg til.  Dersom noen fortalte meg at de fantaserte om meg hadde jeg syntes det var ekkelt, men så lenge folk klarer å oppføre seg ordentlig så får de holde på som de selv lyster.

• Liker 4
Skrevet

om det ikke er nær familie må de vel nesten få lov. men jeg ville syntes det var skikkelig ekkelt og creepy om jeg fant det ut. så hold det for deg selv og skjul alle spor GODT.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge jeg ikke får vite om det, så har det ingenting å si :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Om jeg kunne se inn i en krystallkule og fått vite hvorvidt jeg noensinne hadde vært noens onanimateriale eller ei hadde jeg synes det hadde vært usigelig stusselig om jeg ikke hadde vært i hodet på én eneste én i løpet av mitt liv. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...