Gjest Espera Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har et vennepar med tre jenter på 9, 7 og 3,5 år. Jeg har strikket luer til alle tre (jordbærluer - tror de blir poppis ). Jeg har tenkt å legge ved en liten ting i pakken til hver av dem, de store jentene er greie - vet de liker både glansbilder og papirdukker osv. Minstejenta er litt verre, hva slags småplukk driver en sånn småtting med da? Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Småjenter elsker småplukk ! Hvor mye hadde du tenkt å bruke ? Populære gaver til min datters treårsdag var My Little Pony, bittesmå dukker med bittesmå klær og liten veske med børste, kam og speil. Orker du ikke sånt dill (det gjør ikke jeg...), så er alltid tegnesaker vellykket. Eller perler, til å lage perlebilder, eller til å tre på snor til smykker. Datteren min hadde blitt overlykkelig for sminke/neglelakk, men det får hun ikke. Hun blir veldig glad for nye spenner og strikker til håret. Hvordan har jeg fått en sånn unge ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Siden dette bare er litt ekstra ved siden av noe så fornuftig som en LUE hadde jeg tenkt å holde meg under 50-lappen.... Godteri og sminke-greier har jeg tenkt å styre unna, noe med perling hadde kanskje vært moro? har ikke vært så mye i kontakt med tre-åringer skjønner jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 Rosa glitrende saker..... ~ prinsesse ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå