AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Del Skrevet 29. desember 2015 Faktisk jeg lurer på om jeg har voldtatt en person i helga. Fordi - jeg husker ikke hvordan vi kom til senga, jeg husker bare at vi på en måte kysset og hvis jeg ikke vet om han egentlig ville det, nå etter at jeg har lest om at menn og gutter kan bli voldtatt......så tenker jeg om det faktisk skjedde, det blir så feil. JEg har blitt voldtatt selv da, men hadde ikke trodd at jeg var istand til å voldta noen, jeg må virkelig ha mistet det. Aner ikke hva jeg drev med, trodde vitsen med å komme seg gjennom voldtekter var å IKKE gjøre det videre....sykt kjipt. Jeg har aldri klart å si ifra selv. Så da må jeg jo forstå at andre heller ikke klarer si ifra. fordi nå har jeg jo lært at selvom de har sex så er det ikke alltid at de ville det selv og det lærte jeg utifra meg selv da, pga jeg sa aldri ifra om noenting selv. Hm. Mm tror det var greia hans. Kanskje han bare er sånn da at han tenner på alle, han var hjemme hos meg, kanskje han bare tenker på en ting. Han har spurt flere ganger om vi skal ha sex før da, men nå føler jeg at jeg voldtok han. Sykt. Fordi jeg følte han voldtok meg også. Noe må ha gått galt. Anonymkode: ecf56...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Det her er ikke friske tanker. Og ja, noe er galt. Foreslår du lar det ligge å finner noen andre mer produktive ting du kan bruke tankekraften din på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha det smalt fra rette munnen WubWub, lurer på hvor mange ganger forumet har sagt det samme til deg Er forsåvidt enig med deg, denne gangen. Anonymkode: 8ef07...9d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 29. desember 2015 #4 Del Skrevet 29. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha det smalt fra rette munnen WubWub, lurer på hvor mange ganger forumet har sagt det samme til deg Er forsåvidt enig med deg, denne gangen. Anonymkode: 8ef07...9d3 Munnen min har alltid rett snuppa *blunke sleskt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. desember 2015 #5 Del Skrevet 30. desember 2015 Tråden ryddet for avsporing Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #6 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvis du har mulighet for det bør du kanskje snakke med ham om det? Hvis du vet hvordan du får kontakt med ham igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå