Cata Skrevet 29. desember 2015 #21 Del Skrevet 29. desember 2015 La oss ta det fra en kant. Jeg tror nok jeg kan ha vært skyldig i å legge ut juletreet, men ikke i år og når jeg har gjort det så har det vært til en begrenset gruppe av familie og nære venner - ikke til alle jeg kjenner på FB. Jeg har aldri "nytt et glass rødt". (Liker ikke vin noe særlig, så det ville være grov løgn.) Tror ikke kaffekoppen er blitt presentert heller. Nope, Statoil har vært forskånet for meg, men jeg har sjekket inn på veikroer når jeg har vært på reise, så venner og familie kan se hvor langt jeg er kommet. Det er langt mellom visdomsordene, men jeg skyldig i et og annet ja. Dog holder jeg meg unna kosemoseklissehaengoddagimorgen visdomsordene. (Nei, jeg tror aldri jeg har delt noe fra visdomshjørnet ) Selvsagt forteller jeg om alt mulig uinteressant jeg gjør. Det er nettopp grunnen til at jeg har FB. Familien bor langt vekk så det er en måte å holde "hverdagskontakt" på. Hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke giddet ha FB i det hele tatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 30. desember 2015 #22 Del Skrevet 30. desember 2015 18 timer siden, WubWub skrev: Det høres ut som du ser rødt. I do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 30. desember 2015 #23 Del Skrevet 30. desember 2015 Fikk en venneforespørsel fra en totalt ukjent mann nå. 42 år, 11 år eldre enn meg. Jeg har null peiling på hvem han er (kan aldri tenke meg at vi har truffet hverandre eller hatt noen form for kontakt), men ser at vi har én felles venn. Måtte gjøre litt research på siden hans og fant denne fra da han hadde bursdag i år: "takk for alle gratulasjoner!! fortsatt ikkje for seint å gratulere!" Seriøst? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 30. desember 2015 #24 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg forstår ikke hvorfor det er "kleint". Hvorfor er det det? Nå legger jeg verken ut det ene eller andre, og kan heller ikke regnes for å være i gruppen middelaldrende, men jeg synes juletrebilder er koselig. Visdomsord, kjør på. Vær så god. Jeg synes til og med babybilder er koselig, skyt meg! Vet mange hater det. Et glass rødt gjør meg overhodet ingenting. Det eneste jeg finner uinteressant er bilder av fester. Ok, du er på fest, ok, du drikker alkohol. Ufattelig spennende, selvfølgelig må det deles med alle og enhver! Umodent. Gjesp. Og en av få ting som provoserer meg i "Facebookverdenen" er er kjærestepar som bare er så utrolig irriterende. Lever i sin helt egne verden med ufyselig oppførsel mot alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. desember 2015 #25 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg er vel kanskje ikke middelaldrende helt enda, men har lagt ut bilde av både juletre og bilde av familien fra julaften. Synes det er koselig, jeg. Men dårlige vitser og visdomsord får jeg noia av, de ser jeg dessverre i de fleste aldersgruopper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 30. desember 2015 #26 Del Skrevet 30. desember 2015 Disse tåpelig og teite vidomsordene med bilder av måner eller ulver er en gjenganger har jeg lagt merke til. Skikkelig teit! Det samme med enkelte typer tester Jaja, har sagt til min mor at jeg kommer til å gjerne facebooken hennes om hun begynner sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #27 Del Skrevet 30. desember 2015 Onkel er skyldig i alt dere nevner. Han er helt rå på å legge ut teite ting. Og snapper det samme. Også synes jeg det er litt kleint med mamma som kommenterer på alle bilder jeg legger ut. Hvis det er meg og venninner "verdens fineste jenter", hvis det er bare meg "så flott du er jenta mi" osv... You get the picture! hun er jo bare glad i meg da, men det er litt kleint likevel Anonymkode: 879be...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #28 Del Skrevet 30. desember 2015 Takke meg til noen juletrær og visdomsord fra middelaldrende , fremfor nye profilbilder av unge mennesker hver eneste uke, med en horde av tilbedere under. Du er så sykt pen, du er vakker., ååå takk du også, og slik fortsetter det. Og så har vi de som poseres mye og villig både i bikini og det som verre er. Er ikke det kleint så vet ikke jeg Anonymkode: a67fa...3b3 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 30. desember 2015 #29 Del Skrevet 30. desember 2015 Synes det er hakket kleinere med alle selfie'ene folk legger ut, jeg Men jeg er vel gammel nok til å havne i kategorien middelaldrende, så det er sikkert derfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #30 Del Skrevet 30. desember 2015 Syns ikke noe av det var teit jeg da. Koselig at de forteller om sin dag, selvom det inneholder luking og ikke trening og hårfarging som yngre folk gjerne skal oppdatere oss om. Har en på facebook på 29 som sjekker inn ALT han gjør, hudpleie klinikken, Olafiaklinikken, rimi, alle programmene han ser på tv til enhver tid, trikken ja alt. Helt sykt. Bilde av familien eller juletreet er vel noe ca alle poster. Min facebook newsfeed er ihvertfall stappfull av det hvert år fra folk mellom 18 og 40. Og å poste at man tar et glass vin, øl eller drink, eller ungdomsversjonen med selfie og "jentene klare for byen! " er jo også ganske normalt. Enten må du bruke facebook minimalt som syns dette er så snodig eller så må du være ekstremt ung yngre enn 15 Anonymkode: 33d59...19f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #31 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg tar dette som anonym. Moren til ei venninne/bekjent deler ALT de driver med som familie. En gang hadde de vært og kjøpt pizza på en sjappe og alle familiemedlemmene + kjærester ble tatt bilde av sammen med pizzaen på fanget. Altså, ikke bare ett bilde med alle sammen, men to og to slik at alle ble tatt bilde av sammen.... Med pizza... Anonymkode: d5ffc...cb7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnFire Skrevet 30. desember 2015 #32 Del Skrevet 30. desember 2015 3 timer siden, Nanne70 skrev: Synes det er hakket kleinere med alle selfie'ene folk legger ut, jeg Men jeg er vel gammel nok til å havne i kategorien middelaldrende, så det er sikkert derfor.... For få år siden ble man sett på som helt dust hvis man tok selfies, særlig hvis det var på badet og slik at man ser telefonen. Nå har det blitt stuerent og kanskje til og med kult/trendy. Men det er utvilsomt en ganske teit ting å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #33 Del Skrevet 30. desember 2015 Har moren til en venninne av meg,som alltid legger ut kommentarer på hvilken fantastisk datter hun har.De er bestevenner og elsker hverandre overalt på jord og det er ikke måte på.Glad min mor ikke er på fbook. Anonymkode: 22e3e...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2015 #34 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 13 timer siden, Snublefella skrev: I do Må bare få minne om at dette svaret blir annerledes på engelsk enn på norsk. Så kommer noe jeg ikke forstår. Hvorfor sier yngre folk ja til å ha hele slekta som venner på fb? Disse andre kan da følge med på (kartlegge) hvem som er venner og venners venner og se alle bildene fra festen og hvem folk klina med og jeg vet ikke hva. Vil en virkelig ha slekta si med på alt som skjer mellom dem selv og vennene/kjærestene? For meg virker det fryktelig unaturlig å si ja til å bli overvåket av mamsen, fetter Anton, tante Tutta og venninnen til bestemors nabos postombringers frisør.... Er det ikke lov å ha et privatliv? Blir folk sure om noen skulle takke nei til en venneforespørsel eller ti? Hva sier dere som er på fb? Er det et press om å si ja når nær familie vil være "venner", eller opplever dere det ikke som et problem? Jeg er der nemlig ikke og jeg skal aldri sette mine cyberbein der heller. Endret 30. desember 2015 av Hoppetaujenta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 30. desember 2015 #35 Del Skrevet 30. desember 2015 Tusen bilder av barnebarna. Greit, vi skjønner at du liker å være bestemor. Alle andre driter i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2015 #36 Del Skrevet 30. desember 2015 Den 29.12.2015 at 1.18, AnonymBruker skrev: Når jeg har sett mamma være på facebook har jeg lagt merke til ting som nesten alle vennene hennes gjør, og det er ganske kleint synes jeg. Her er lista: Legger ut bilde av juletreet sitt og/eller den "lykkelige" familien som gjør hyggelige juleaktivitetet Skriver at de nyter et glass "rødt" "sjekker inn" på helt randome steder, som for eksempel:"statoil i prinsensgate" legger ut visdomsord-bilder forteller om alt mulig uinteressant de gjør: "nå har jeg stått i hagen og luka i tre timer. Men det ble fint! :O) nå tar hu mor seg et velfortjent glass rødt på terrassen". var dette jeg kom på i farta flere som har eksempler? Gjør noen av dere dette? Anonymkode: 7869f...fd3 I nysgjerrighetens navn..... svar på dette innlegget med de 5 siste statusoppdateringene du hadde.... og vær 100% ærlig. Er ikke sikker på at de er så mye bedre. Tør du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2015 #37 Del Skrevet 30. desember 2015 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har moren til en venninne av meg,som alltid legger ut kommentarer på hvilken fantastisk datter hun har.De er bestevenner og elsker hverandre overalt på jord og det er ikke måte på.Glad min mor ikke er på fbook. Anonymkode: 22e3e...ba1 Hun er det, men holder det hemmelig fra deg.... hun tenker at hun vil slippe de teite statusene fra deg og venninnene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 30. desember 2015 #38 Del Skrevet 30. desember 2015 En gammel onkel likte Trinidad & Tobago forleden dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #39 Del Skrevet 30. desember 2015 19 minutter siden, Coolaid skrev: Hun er det, men holder det hemmelig fra deg.... hun tenker at hun vil slippe de teite statusene fra deg og venninnene dine... Anonymkode: 22e3e...ba1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Lady Skrevet 30. desember 2015 #40 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvis ingen har nevt dette. Når de skriver klem/hilsen *navnet deres* i kommentarfeltet på facebook Litt koseligt da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå