Gå til innhold

Kleine ting middelaldrene gjør på facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, Mythic skrev:

Jeg tror vi har samme venn! Jeg blir flau på både hans vegne, og barna og barnebarna hans :flau:

Jeg mistenker mange ikke er klar over at ting de liker og kommenterer dukker opp på veggen hos andre. Det har jo igrunnen bare blitt verre også, i dag har jeg 50 gratulasjoner til en kollega - på MIN newsfeed. Flesteparten fra folk jeg ikke kjenner. Savner virkelig den tiden da jeg kun så det mine venner ønsket å dele.

Anonymkode: 63781...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker mange ikke er klar over at ting de liker og kommenterer dukker opp på veggen hos andre. Det har jo igrunnen bare blitt verre også, i dag har jeg 50 gratulasjoner til en kollega - på MIN newsfeed. Flesteparten fra folk jeg ikke kjenner. Savner virkelig den tiden da jeg kun så det mine venner ønsket å dele.

Anonymkode: 63781...23e

Veldig mange tenker nok ikke over hvor mange og hvem som ser det de gjør på facebook. Egentlig er det temmelig suspekt sånn facebook holder på, så hvis en var fornuftig, burde en slette seg fra hele greia. Det eneste som holder meg igjen, er jobbrelaterte grupper jeg er med i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også det et problem når det kommer konkurranser, særlig sånne som voksne liker, som store møbler og sånn. En av vennene deres svarer på konkurransen og deler som man blir oppfordret til, men så svarer den "glupe" voksne på delingen og ikke på selve konkurransen. De forstår ikke at de ikke deltar i selve konkurransen på den måten og de som ikke deltar skikkelig, har ikke sjansen til å vinne noe som helst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det kleineste må være da en tidligere nyrik kompis av meg hadde vært i Thailand, og kunne fortelle om billige prostituerte og enda billigere øl. Noe senere dukket det opp i overkant dristige bikinibilder fra noen søte thaijenter (som han hadde lagt til på fb) på veggen hans, med beskjed om hvor mye de savnet kjekkasen sin og gledet seg til å se han igjen. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke er moren hans. Som han forøvrig også er venn med på Facebook. Han hadde ikke skam nok til å slette innleggene engang. 

Edit: han er i trettiårene, så ikke helt innafor tråden. Beklager. 

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ardwinna skrev:

Det er alltid like fascinerende når det opprettes en tråd der man skal fortelle om, klage litt over eller tøyse med et spesielt tema eller fenomen, og så kommer det alltid noen inn for å skrive svar av typen "hvorfor gidder folk henge seg opp i dette?" eller "skjønner ikke hva som er problemet" :rolleyes: Eller motargumenterer:

Typisk, det der. Jeg er helt enig. Selv er jeg midt i førtiårene og dermed middelaldrende, men jeg har det da moro på mine med-middelaldrendes vegne uansett. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måten de bruker tegnsetting på, som overdrevent mange utropstegn!!!?! Eller punktum...........

Jeg følger en strikkegruppe, og der er det mange damer i femtiåra. Det legges ut bilder av strikkeprosjekt. En dame hadde kommentert et bilde av en strikket genser med:

"Den var jo kjempe fin........"

Etterfulgt av slow clap-emoticonen helt til venstre her:

main-qimg-eaf07eaf473a92c0b279ff0044efa2

Tror hun mente å være hyggelig, ikke megasarkastisk. :laugh:

image.jpeg

Anonymkode: b78b2...5d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå for tiden synes jeg det er kleinest  med alle de i begynnelsen av 20-årene (og sikkert yngre også) som er nesten usynlige på fb, men som tagger vennene sine i hver jævla nyhetssak, hver dølle vits, hvert morsomme bilde og annet ræl de leser og vil dele men andre. Bare legg det inn på veggen deres!! Kommentarfelt med 100 tagger som kommentarer er bare teit! 

Anonymkode: 9a336...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...