Ardwinna Skrevet 31. desember 2015 #81 Del Skrevet 31. desember 2015 Mulig jeg som er i 30-årene er middelaldrende i noens øyne, men jeg føler jeg har noen år igjen før jeg er med i den klubben. Uansett synes jeg det er litt småkleint når 60-årige onkler legger ut artikler om hvordan man spicer opp sexlivet. Fint de koser seg og har et spenstig sexliv, men jeg vil helst være lykkelig uvitende om hvordan mine tanter og onkler eksperimenterer seksuelt. Egentlig vil jeg slippe å tenke på dem som seksuelle vesener i det hele og store 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #82 Del Skrevet 31. desember 2015 10 minutter siden, Ardwinna skrev: Mulig jeg som er i 30-årene er middelaldrende i noens øyne, men jeg føler jeg har noen år igjen før jeg er med i den klubben. Uansett synes jeg det er litt småkleint når 60-årige onkler legger ut artikler om hvordan man spicer opp sexlivet. Fint de koser seg og har et spenstig sexliv, men jeg vil helst være lykkelig uvitende om hvordan mine tanter og onkler eksperimenterer seksuelt. Egentlig vil jeg slippe å tenke på dem som seksuelle vesener i det hele og store Der minte du meg på noe! Jeg synes det er så fryktelig kleint med middelaldrende menn (som ikke er så drevne på nettet) som har trykket på diverse Facebooksider med seksualisert innhold. Dere vet sånn type virus som gjør at man poster den samme seksualiserte siden på omtrent alle steder på Facebook. De poster det jo selvsagt ikke med vilje, men det er jo åpenbart hva de har trykket på. Anonymkode: c00e0...b3d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 1. januar 2016 #83 Del Skrevet 1. januar 2016 Den Thursday, December 31, 2015 at 11.05, Nori skrev: Det er ikke noe galt, men å skrive tusen takk for at du vil være vennen min på veggen til noen er merkelig. Som sagt har jeg aldri sett noen under 50 gjøre dette. Slike ting er det mer naturlig å ta i en privat melding synes jeg. Greit nok, men jeg har sett mange godt under 50 som har gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 1. januar 2016 #84 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 29/12/2015 at 22.40, Ewe skrev: Hver gang en kompis legger ut bilde av seg selv, er moren fort ute med å kommentere. "Verdens kjekkeste gutt! Hilsen stolt mamma!" o.l. Glad mamma ikke holder på sånn. Så også en gang en kommentar hos han, som lød "Du som er så kjekk! Veldig merkelig at du ikke har kjæreste enda. Stor klem fra bestemor". Huff, må være flaut for han. Moren til ei venninne, skriver alltid "hihi, jeg ser dere har alkohol, jenter!" ol hvis vi legger ut bilde fra nyttårsaften eller lignende.. Veldig tåpelig. Vi er 25. Haha, det gjør min tante! Og legger gladlig ut om at han fortjener nystrøkne skjorter og nattmat når han kommer hjem fra fylla. Dette dokumenteres med bilder seff. Gutten er 25 år og bor ikke hjemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #85 Del Skrevet 1. januar 2016 Årets første kjedebrev er i gang: "Jeg liker å gjøre andre glade"... Anonymkode: 63781...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 1. januar 2016 #86 Del Skrevet 1. januar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Takler du ikke kritikk? Anonymkode: c00e0...b3d Jeg føler meg ikke kritisert, har aldri skrevet dette, men selvfølgelig har også jeg lest denne på veggen min noen ganger. Det er bare å ignorere og ta det for hva det er. Men jeg syns også at enhver må få bruke FB som man ønsker, så sant ingen blir skadelidende ( v. f.eks trakassering av andre osv) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 1. januar 2016 #87 Del Skrevet 1. januar 2016 22 timer siden, Ardwinna skrev: Mulig jeg som er i 30-årene er middelaldrende i noens øyne, men jeg føler jeg har noen år igjen før jeg er med i den klubben. Uansett synes jeg det er litt småkleint når 60-årige onkler legger ut artikler om hvordan man spicer opp sexlivet. Fint de koser seg og har et spenstig sexliv, men jeg vil helst være lykkelig uvitende om hvordan mine tanter og onkler eksperimenterer seksuelt. Egentlig vil jeg slippe å tenke på dem som seksuelle vesener i det hele og store Tja, det er kan hende 60-åringer som har behov for slike råd? Ikke vet jeg. Det er jo en artikkel da, og ikke FB- brukerens private erfaringer. Så da går det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #88 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 30.12.2015 at 15.52, Franke Ann skrev: En gammel onkel likte Trinidad & Tobago forleden dag. Også? Det er kjempeflott der!!! Mye bedre enn gran Canaria liksom Anonymkode: 33d59...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 1. januar 2016 #89 Del Skrevet 1. januar 2016 Herlighet hva folk henger seg opp i da. Har det ikke slått dere at noen gir faen i hva andre skulle syntes om det de poster, og poster det de selv føler for? Facebook spør jo "Hva tenker du på nå? " i statusfeltet og de fleste bruker facebook for å lesse av seg tilfeldige tanker eller linker de liker, helt utrolig at andre skal ta på seg dømmebrillene mit andres innhold når man bruker facebook som et fristed. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #90 Del Skrevet 1. januar 2016 Anførselstegn der det ikke skal være, tror mange ikke skjønner hvordan de skal bruke det. "Søte" gutten til bestemor "Bestemorgutten" Andreas Hatt en "fin" kveld med min "kjære" venninne Elisabeth 😑😑😑 Anonymkode: de1d4...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 1. januar 2016 #91 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 12/29/2015 at 1.18, AnonymBruker skrev: Når jeg har sett mamma være på facebook har jeg lagt merke til ting som nesten alle vennene hennes gjør, og det er ganske kleint synes jeg. Her er lista: Legger ut bilde av juletreet sitt og/eller den "lykkelige" familien som gjør hyggelige juleaktivitetet Skriver at de nyter et glass "rødt" "sjekker inn" på helt randome steder, som for eksempel:"statoil i prinsensgate" legger ut visdomsord-bilder forteller om alt mulig uinteressant de gjør: "nå har jeg stått i hagen og luka i tre timer. Men det ble fint! :O) nå tar hu mor seg et velfortjent glass rødt på terrassen". var dette jeg kom på i farta flere som har eksempler? Gjør noen av dere dette? Anonymkode: 7869f...fd3 gubber som legger til sånne profiler med babes som åpenbart er falske, for så å skrive komplimenter under profilbildene deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #92 Del Skrevet 1. januar 2016 Den gifte onkelen på 60 år til en venninne legger til alt som kan krype og gå av pupper på to bein. Og han liker gjerne halvnakne bilder av jenter på 20 og ulike innlegg som har overskriften "trykk liker hvis du elsker sex" osv. Han er heller ikke fremmed for å kommentere "ønsker deg en riktig fin dag Tanja Michelle" når en av glamourmodellene har lagt ut et nytt bilde i evas drakt. Tror ikke han skjønner at dette kommer opp på newsfeeden til vennene hans. Anonymkode: de1d4...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #93 Del Skrevet 1. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anførselstegn der det ikke skal være, tror mange ikke skjønner hvordan de skal bruke det. "Søte" gutten til bestemor "Bestemorgutten" Andreas Hatt en "fin" kveld med min "kjære" venninne Elisabeth 😑😑😑 Anonymkode: de1d4...58d "Takk" for en "koselig" kveld. Da hadde jeg begynt å lure. Anonymkode: 63781...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #94 Del Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, kubrak skrev: gubber som legger til sånne profiler med babes som åpenbart er falske, for så å skrive komplimenter under profilbildene deres. Haha! Som onkelen til venninnen min jeg nettopp skrev om Anonymkode: de1d4...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #95 Del Skrevet 1. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Takk" for en "koselig" kveld. Da hadde jeg begynt å lure. Anonymkode: 63781...23e Sånn skriver moren min hele tiden, uansett om jeg har prøvd å forklare henne at det er ikke sånn man skriver... Anonymkode: de1d4...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #96 Del Skrevet 1. januar 2016 En kollega (trenger vel ikke nevne kvinnelig) har begynt å skrive hjerter der punktum skal være. Altså mellom hver eneste setning. Og hun skriver kun sånne ekstremt PK-ting som at vi alle har plass til en flyktningfamilie eller to. Og så legger hun ut bilde av middagen sin, hver dag. Men jeg har merkelig nok aldri sett noen flyktningfamilie rundt bordet Anonymkode: 63781...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 1. januar 2016 #97 Del Skrevet 1. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anførselstegn der det ikke skal være, tror mange ikke skjønner hvordan de skal bruke det. "Søte" gutten til bestemor "Bestemorgutten" Andreas Hatt en "fin" kveld med min "kjære" venninne Elisabeth 😑😑😑 Anonymkode: de1d4...58d Det er ikke noe å bry seg om litt skrivefeil . Vi forstår jo Og hvor mange ungdommer / voksne skriver rett nå for tiden egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #98 Del Skrevet 1. januar 2016 12 minutter siden, Xanadus skrev: Det er ikke noe å bry seg om litt skrivefeil . Vi forstår jo Og hvor mange ungdommer / voksne skriver rett nå for tiden egentlig? Det er vel ikke skrivefeil som er poenget her, men at vedkommende skriver i hermetegn. Hatt en "fin" kveld betyr jo det motsatte, og jeg ville lurt på hva jeg hadde gjort galt. Anonymkode: 63781...23e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. januar 2016 #99 Del Skrevet 1. januar 2016 Det er alltid like fascinerende når det opprettes en tråd der man skal fortelle om, klage litt over eller tøyse med et spesielt tema eller fenomen, og så kommer det alltid noen inn for å skrive svar av typen "hvorfor gidder folk henge seg opp i dette?" eller "skjønner ikke hva som er problemet" Eller motargumenterer: 3 timer siden, Xanadus skrev: Tja, det er kan hende 60-åringer som har behov for slike råd? Ikke vet jeg. Det er jo en artikkel da, og ikke FB- brukerens private erfaringer. Så da går det vel bra Jeg skjønner jo hvorfor da de fleste 60-åringer faktisk har et sexliv, men synes likevel det er kleint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 2. januar 2016 #100 Del Skrevet 2. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Den gifte onkelen på 60 år til en venninne legger til alt som kan krype og gå av pupper på to bein. Og han liker gjerne halvnakne bilder av jenter på 20 og ulike innlegg som har overskriften "trykk liker hvis du elsker sex" osv. Han er heller ikke fremmed for å kommentere "ønsker deg en riktig fin dag Tanja Michelle" når en av glamourmodellene har lagt ut et nytt bilde i evas drakt. Tror ikke han skjønner at dette kommer opp på newsfeeden til vennene hans. Anonymkode: de1d4...58d Jeg tror vi har samme venn! Jeg blir flau på både hans vegne, og barna og barnebarna hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå