Gå til innhold

Det å holde øyekontakt med de man snakker med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, jeg som alle andre har jo lært at jeg skal holde øyekontakt med de jeg snakker med, men problemet er at jeg blir så obs på at jeg skal holde denne øyekontakten og at de stirrer tilbake i mine øyne, at jeg mister litt av fokuset på det jeg faktisk skal si og det de sier. Jeg vil jo ikke bli oppfattet som uærlig, usikker osv, kan man "komme unna" med å se litt i øynene, litt til sides, for så tilbake igjen, uten å virke usikker? Noen flere som har det slik? 

Anonymkode: 94fb9...8fd

Jeg holder ikke øyenkontakt hele tiden med de jeg prater med. Jeg liker ikke å stirre folk i senk.... Jeg kaster blikk andre steder når jeg prater innimellom, for det synes jeg virker naturlig og høflig ut... Men vi er alle forskjellige. Jeg mener at det er fint å holde litt øyenkontakt, men samtidig så skal man kunne kaste noen blikk til siden av og til uten at man er uhøflig ;) 

Jeg synes det er høflighet å ikke stirre folk i senk når man prater med de. Jeg liker heller ikke å bli stirret i senk for da tenker man lett... uff... er noe galt.. hvorfor stirrer vedkommende sånn.. osv hehe :) . Jeg er litt av den sjenerte typen sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...