Nala Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Finnes det noe punkt i en eller annen lov som sier noe om varighet på gavekort? Vi har tre gavekort i en utstyrsforretning. Disse ble utstedt i august 2001. Kan butikken nekte oss å bruke disse nå? Det står ingenting på kortene om at de må brukes innen så og så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vanlig gyldighet er 1 år, men hvis gavekortet er på en sum, pleier det ikke være noe problem å få brukt de, da penger jo er penger uansett. Om det står noe om dette i noen lov noe sted, vet jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har prøvd å søke litt på nettet. Det eneste jeg finner er dette på Forbrukerportalen. Der står det blant annet: Om ikke annet er avtalt, er gavekortet gyldig i tre år. Da sliter vi litt. Ja ja, sånn går det når man er så trege som oss :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 Butikken lar dere sikkert bruke de siden det ikke står noe utløpsdato på de. Jeg hadde hvertfall latt det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 Butikken lar dere sikkert bruke de siden det ikke står noe utløpsdato på de. Jeg hadde hvertfall latt det gå Ååå, tror du at du kan skynde deg å begynne å jobbe på den aktuelle butikken. *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ååå, tror du at du kan skynde deg å begynne å jobbe på den aktuelle butikken. *håpe håpe* Men helt seriøst så er det verdt å prøve. Vi er alltid veldig usikkre siden det ikke står utløpsdato på de. Ike lett for forbrukeren å kjenne loven så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Legg det frem på an saklig litt humoristisk måte for de i butikken og spør om det fortsatt er håp for dere. Så lenge butikken ikke har byttet eiere og sånn så hadde ihvertfall jeg latt det gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå