AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #21 Del Skrevet 28. desember 2015 HVA BEHAGER????? Anonymkode: 661f3...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet 28. desember 2015 #22 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Har ikke folk lært seg å bruke en annen tlf til å ringe til seg selv? så man ser det på den andre telefonen? Endret 28. desember 2015 av Betti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #23 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg hadde ikke likt dette om jeg var dama di. Hadde blitt helt fortvilet faktisk.. Syntes det er veldig spesielt å finne seg nye venninner av det motsatte kjønn på byen. Tipper dere er veldig unge?. Jeg er 29 og hadde ikke under noen omstendighet vært komfortabel med en slik forbindelse som du skisserer i innlegget ditt. Anonymkode: 49575...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 28. desember 2015 #24 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) 7 timer siden, Gjest skrev: Skrev her fordi jeg har dårlig samvittighet over å ha løyet til et hyggelig menneske ved å gi falsk telefonnummer. Hun var kul og hadde glidd rett inn i vennegjengen. Vet ikke om det er fordi det er skriftlig at du missforstår eller at du bare har dårlige erfaringer med menn og gjør antakelser basert på det? Eller fordi det finnes mange idioter her inne Jeg har også mye dårlige erfaringer meg menn - spesielt ute på byen med litt alkohol inn i bildet. Men jeg har også møtt på gutter som jeg får skikkelig god kontakt med på "vennenivå". Noen kan man bare ha en spesiell kjemi med. Uten at det er noe seksuelt. Endret 28. desember 2015 av Taklampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #25 Del Skrevet 29. desember 2015 Den 28. desember 2015 at 23.22, Taklampe skrev: Eller fordi det finnes mange idioter her inne Jeg har også mye dårlige erfaringer meg menn - spesielt ute på byen med litt alkohol inn i bildet. Men jeg har også møtt på gutter som jeg får skikkelig god kontakt med på "vennenivå". Noen kan man bare ha en spesiell kjemi med. Uten at det er noe seksuelt. Ja, men er det verdt å ofre forholdet til den du er sammen med for å finne deg nye venner? Jeg hadde aldri tenkt i de baner en gang jeg. Møter jo innimellom hyggelige menn, men faller meg liksom ikke inn at jeg skal bli venn med dem (det var riktig nok annerledes når jeg var typ 15 år). Tror man lett kan blandes inn i noe mer hvis man begynner å skaffe seg nye venner av det motsatte kjønn. Jeg er ikke villig til å ta den sjansen hvertfall, og håper samboeren min holder seg milevis unna andre damer enn de han kjenner fra før Anonymkode: 49575...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 29. desember 2015 #26 Del Skrevet 29. desember 2015 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men er det verdt å ofre forholdet til den du er sammen med for å finne deg nye venner? Jeg hadde aldri tenkt i de baner en gang jeg. Møter jo innimellom hyggelige menn, men faller meg liksom ikke inn at jeg skal bli venn med dem (det var riktig nok annerledes når jeg var typ 15 år). Tror man lett kan blandes inn i noe mer hvis man begynner å skaffe seg nye venner av det motsatte kjønn. Jeg er ikke villig til å ta den sjansen hvertfall, og håper samboeren min holder seg milevis unna andre damer enn de han kjenner fra før Anonymkode: 49575...02a Nei, det er ikke verdt å risikere forholdet til en du elsker. Men det virker ikke som om TS gjør det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #27 Del Skrevet 29. desember 2015 Hvorfor var det nødvendig å påpeke at hun er pen da? Er det viktig egenskap hos venninner av deg? Anonymkode: eae33...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 30. desember 2015 #28 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Den 28. desember 2015 at 15.36, AnonymBruker skrev: Hun var jovial, pen og skikkelig ålreit rett og slett, og jeg introduserte hun vel egentlig aldri for kollegaen min, hehe. ........ Hun spurte meg (som hadde på sliten hjemmestrikka lue, sliten strikkagenser og ustelt 3måneders skjegg) om hun kunne få telefonnummeret mitt. I disse setningene kommer det vel frem at hun er mer enn venninnepotensiale. Du påpeker at hun er pen, og du oppfatter hennes spørsmål om telefonummer som sjekking (ellers ville du jo ikke skrevet det om at du hadde sliten hjemmestrikka lue osv. på, dette er jo irrelevant hvis forholdet dere i mellom var helt platonisk den kvelden..). Du vil altså møte en jente som regelrett sjekka deg opp på byen? Merkelig.. Du virker ikke spesielt glad i dama di :-( Det du er ute etter, er en slags godkjenning på at du som mann kan skaffe deg nye venninner. Problemet her er at premisset blir feil, du kan skaffe deg jentevenner, men ikke den jentevennen - for med henne er du ute etter noe mer. Endret 30. desember 2015 av Unika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #29 Del Skrevet 30. desember 2015 Den 28.12.2015 at 16.27, Gjest skrev: Joda, jeg ser jo poenget ditt. Intensjonene hennes var basert på at jeg var singel. Men kanskje de hadde endret seg om hun visste jeg ikke var det i form av at man kunne vært en del av samme vennegjeng. Var bare det jeg mente. Du snakket med denne damen hele kvelden og nevnte aldri at du har dame.... Hallo liksom?! Hadde jo vært naturlig å komme innom tema. Hadde hun fått vite det tidligere på kvelden så tror jeg ikke hun hadde spurt etter nummeret ditt heller akkurat... Og at du blir desperat og leter etter henne på nettet da.... Wtf??! God bedring Anonymkode: 76339...d54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #30 Del Skrevet 30. desember 2015 Uansett hva du sier, så tror jeg at du liker henne mer enn bare som en venn. Jeg har selv opplevd slike ting når jeg har vært i forhold, jeg vet at det er forbudt, og derfor får jeg dårlig samvittighet hvis jeg gir bort telefonnr., og jeg har flere ganger gitt folk feil nr. Hvis kjæresten din syns det er greit at du blir kjent med randomme jenter ute på byen og utveksler telefonnr., syns jeg det virker rart, skulle tro at hun ikke brydde seg. Anonymkode: 9aad9...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #31 Del Skrevet 30. desember 2015 Syns kjæresten din at det er greit? Da virker det ikke som at hun bryr seg. Hvorfor syns noen det er OK å gjøre noe slikt? Merkelig. Anonymkode: 9aad9...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå