Hyggelig Skrevet 27. desember 2015 #1 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Jeg søker en ny venninne i alderen ca 23-35 som bor i Bergen. Jeg er ikke den som har mange venner men heller noen få nære venner. Selv om jeg er veldig glad i de jeg allerede har så savner jeg den ekstra personen jeg kan ringe hvis det skjer noe spesielt eller kan be på besøk for litt vin og film på en lørdagskveld. Jeg skal prøve å fortelle litt om meg selv slik at du kan se om jeg vil passe godt til deg. Jeg er 26 år, bor i en koselig bolig i Åsane, er singel og har 2 supersøte katter. Jeg jobber deltid nå og vil fortsette med det men planen er å også studere til neste år. Jeg er veldig glad i serier og film. Noen av favorittseriene er how I met your mother, the big bang theory, game of thrones, glee, friends, desperate housewives, sex and the city, true blood, house, parenthood, being erica, orange is the new black, modern family, girls +++. Ja, jeg liker serier så det å ha noen å se på de med eller snakke om de med hadde vært supert. Av filmer jeg liker, er listen også lang. Jeg liker alt fra skrekk til romantiske komedier. Jeg elsker musikk og kan ikke forestille meg et liv uten. Her er også spekteret veldig bredt hos meg men det må være sanger jeg enten kan danse eller synge til Jeg ble dessverre nylig ufrivillig!? overvektig, noe jeg ikke trives med og vil endre på. Jeg både liker og hater trening men jeg ønsker virkelig å komme i bedre form så det hadde også vært fint om du kanskje er i litt samme båt men du kan selvfølgelig også være i toppform slik at jeg har noe strekke meg etter Det viktigste for meg er å ha noen å snakke med om alt mellom himmel jord. Du trenger ikke å alltid være tilgjengelig men jeg setter pris på både korte og lange telefonsamtaler med jevne mellomrom. Livet er fylt av både gleder og skuffelser så det å ha noen å snakke med alt om, er gull verdt Ellers er jeg som person hyggelig, har masse humor, er til å stole på, stiller opp, lett å snakke med og en venn for livet når du først har entret hjerte mitt. Hvis noe av dette høres ut som noe du kan like så ta gjerne kontakt, enten her eller på pm. Gleder meg til å høre fra deg Endret 27. desember 2015 av Hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie1992 Skrevet 11. juli 2016 #2 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei! ser at vi har en del til felles, gi gjerne en lyd dersom du fortsatt søker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå