Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Nå er søstra di forlovet!!  :hoppe:

Aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klappe:

Så koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er koselig. Jeg har aldri fått så mye blomster på en uke før! Så nå er det fint her. Sambos foreldre har nettopp vært her og på jobb måtte vi feire med to-kaffe, sjokolade og blomster. Nesten litt flaut. :rodme:

Har trent i dag, på tide kan du si, i alle fall to uker siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, så når er den store dagen da kjære søs...? ;)

Koselig med blomster og litt oppmerksomhet da vettu ;) Hvor lenge har du og kjære vært sammen nå da...? Og NÅR lager DU deg dagbok kanskje...? Hmm..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg ikke lov å bruke dagboka di lenger..!? Jeg har ikke tid til å ha dagbok og bruke masse tid her inne. Kanskje jeg kan opprette en når bryllupsdato er satt, men det er en god stund til. Vi har ingen dato ennå, ikke årstall engang! Jeg vil ha 2007, sambo vil ha 2008. Det er dyrt vettu, så vi får se hva vi får til rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Så klart du får bruke dagboka mi da vettu røra :) Men syns jeg bare er i min egen dagbok å skriver jeg, hadde vært kos å kunne tusle inn i dine tanker litt og da vettu :klem:

Imorgen skal jeg en tur til St augustin :) Også har jeg klippa meg idag, så er mektig fornøyd :)

Må sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, så når er den store dagen da kjære søs...? ;)

I februar har vi forresten vært sammen i 4 år.

Godt noen er fornøyd med håret, sparer jeg, så jeg er særdeles misfornøyd om dagen!

I kveld skal jeg skrive på eksamensoppgaven min, sambo skal på fest med jobben. Så det passet jo bra, men for en kjip fordrivelse av en fredagskveld... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha langt hår...? Så nå er håret midt i sånn ubrukelig lengde kan jeg tenke meg..... Veit åssen det er....

Blei ikke no frisør idag da, for hun hadde reist henne jeg brukte sist, så får ta det neste runde med fri... ;)

Blei tur igår til St Augustin ;) Skulle egentlig bade, men var litt kaldt der, så vi dro på museer istedenfor ;) Ett voksmuseum, som by the way avr skikkelig dårlig, og Ripleys believe it or not museum ;)

Skal ned til Downtown Disney en tur med Rikke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håret har skikkelig ubrukelig lengde nå ja.. Og i morgen skal jeg holde kurs og da er det så bad å føle seg lite fin. :sur: Men har jeg gått stygg på håret så lenge, skal jeg jammen spare det ut også, ellers har jeg sett rar ut til ingen nytte!

I dag har vi vært hos mamma og hentet kjøleskapet mitt. Veldig greit med et ekstra i kjelleren til brus, øl, kaker og ekstra mat når vi har besøk. For ikke å snakke om at vi da slipper å fylle opp frysen til nabon. ;) Men det virket som at de kommer til å savne et ekstra kjøleskap, så det er nesten så jeg kunne tenkt meg å skaffe dem et brukt til jul! Men det får være vel.

I går var jeg og tok dyprens i ansiktet hos hudpleier. Hun anbefalte meg en dagkrem til den nette sum av kr 500,- Og nattkrem til ca 600,- krem under dagkremen til ca 400,- osv... Jeg har aldri hatt noen krem jeg er spesielt fornøyd med, så det skulle vært artig å prøve for å se om det var bra. Det burde det være til den prisen.. Men jeg synes det er litt drøyt å bruke så mye penger på slikt. Dessuten har jeg en krukke dagkrem og en krukke nattkrem av verdi ca kr 550,- tilsammen som ikke er åpnet en gang, så må vel bruke opp det. Men er ikke fornøyd med dem heller, litt sterkt til meg. Fryktelig store problemer om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva driver du med om dagen da snupp, jobber? Vært i Sverige en tur vi og jeg har skrevet bittelitt på eksamensoppgaven min. Gleder meg veldig til helgen, er veldig trøtt om dagen. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ Søs ;)

Nei i det siste har jeg gjort litt forskjellig gitt ;)

På lørdag så tok jeg og Rikke verdens høyeste skycoaster ;) 300 feet(91,4meter). Vi blei heisa opp, og måtte trekke i snor for å "fly" også kjent som å stuuupe nedover i stor fart ;) Var skikkelig adrenalinkick det ja ;)

Ellers så var jeg og tusla på stranda med beina nedi mexicogulfen igår :sjarmor: Hehe... Du veit du ahr litt lyst å gjøre det du og :sjenert:

Nå skal jeg rydde litt videre her.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nettopp fått beskjed om mammas snartbefinnende skilsmisse. Synes det er merkelig, men er samtidig ikke så overrasket. Men det første jeg tenkte på er jo hva mamma skal juleaften. Jeg skal jo liksom til pappa, men ville synes det var forferdelig om mamma skulle være alene.

Ellers hadde sambo og jeg en hyggelig middag i dag (hjortestek og mandelkjærnepudding som ikke er fortært ennå) med pågående diskusjon om hva bryllup, hjem og barn vil ha å si for felles fremtid og økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Ja fikk høre om skilsmisse jeg og.. Fikk mail, og da sendte jeg bare mld til bror på msn hvor jeg krevde at muttra ringte meg! Er rart, men allikevel ikke så rart... Blir som mamma skreiv, dette kommer kanskje ikke som noe sjokk for deg som har bodd med oss :roll: Men er nå rart allikevel dah.... Da ble vi "skilsmissebarn" igjen vi da ;) Men de er da fortsatt venner, og det er jo det beste :)

Ja, hva skal hun til jul liksom... Ikke vet jeg... DET glemte jeg faktisk å spørre om... Kanskje hun reiser til Gerd..? Ett eller annet finner hun nok på vettu... Skulle litt ønske jeg var hjemme nå, men men.... Kommer hjem i mars, og gleder meg til det....

Barn, hus og bryllup ja, alt koster penger og trengs å planlegges, men det ordner seg nok :) Har du Bare Bea filmen min...? Husker jo for all del ikke hva du raska med deg, så bare lurer på om den er på loftet eller hos deg mon tro....

Nå skal jeg fortsette med litt susing på nettet, ikke skjedd no spes idag nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper hun reiser et sted. Og vi som hentet kjøleskapet forrige helg, kunne drøyd det. Jeg sendte mail og sa vi skulle komme tilbake med det om hun blir uten...

Vi drakk jo rødvin i går, jeg tror halvparten av hjernecellene mine druknet! Jeg er ikke helt med i dag, ikke fyllesyk, men sliten. Fikk ikke sove et sekund etter kl åtte selvsagt, typisk det. Tror jeg skal ta en liten lur nå, skal nemlig på jentevoerspiel og vil ikke sovne i kveld!

Har vært og handlet, jeg synes vi to kjøper så mye mat jeg, en familie må bruke sinnsykt mye penger på mat. :roll:

Ha en fin lørdag! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Faen at du er innom boka mi ofte nå altså, kan jeg ikke skrive om hva jeg holder på med om dagen *hihi*

Neida, driver ikke med stort altså... Har drivi og kjefta og smelt litt idag... Fant ut at min "kjære" ex har drivi og holdt på med ei anna ei fra april/mai liksom... Visste det egentlig, men tenkte jeg skulle la hu få si det sjøl, men nå gadd jeg ikke vente mere.... Så da har man kjefta og smelt litt, og er egentlig ganske så fornøyd nå... *Mannfolk er ikke helt lure liksom* Hva får de til å tro at man ikke finner ut sånne ting liksom...? Har MASSE venner som er "spioner" for meg jeg, så er liksom ikke så veldig vanskelig for meg å finne ut sånne ting selvom jeg er i USA... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April - mai, når ble det egentlig slutt? Senere enn det vel. Ja da gjorde du i alle fall det helt riktige!

Hemmeligheter å greier...! Som ikke jeg får delta i, det går da ikke. :grine:

Glemte svare på Bare Bea filmen, den har ikke jeg, for den hadde jeg sett. Hm, kanskje se på jentefilm i kveld. Denne uka skal jeg og ei venninne på "In your shoes," skikkelig jentefilm. Har du sett den? Har lest boka jeg da, og skjønte med en gang hvilken rolle Cameron Dias skulle ha i alle fall. ;)

Jentevoerspiel i går var koselig, men nedtur å komme på byen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg dumpa ex i august... Han hadde faktisk bynt å høvle med ei anna ei før jeg var hjemom en tur 16-20 mai..... Og jeg reiste til usa den 29 mars liksom... Lowlife mannfolk altså... Møkkamann... Visste jo han hadde vært bortpå forbuden frukt, men ikke at det hadde bynt no så inni helvetes tidlig.... :sinna::kjempesinna:

Argh kan love deg han ikke er trygg når søstra di lander i Norge om jeg møter ham.... *spytte på* Og han hadde guts nok til å anklage MEG for å ikke klare å holde meg mens jeg var her borte, for han hadde ikke gjort no bla bla bla... Mhm, har prata med hun jeg, så tror mere på hun enn han vaffal... :sinnatagg:

Måtte bare få det ut.. ;) Går egentlig bra med meg, blir bare så irritert når jeg tenker på hvor tett han er liksom... Har jo visst det lenge, men venta på at en av de skulle drite seg ut eller iallefall innrømme det for noen, og det har du hu klart, så DA var det ingen nåde.... Han er jo så dum stakkar at han hadde trodde jeg aldri kom til å finne det ut... Hva hadde han gjort om jeg ikke hadde dumpa han liksom, lata som alt var greit, og håpa på at jeg ikke fant ut at han hadde hatt ei på si(ikke bare ei en gang)i nesten ett år...? *riste oppgitt på hodet*

Fin bukett forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Argh kan love deg han ikke er trygg når søstra di lander i Norge om jeg møter ham....

Du blir vel pent nødt til å møte han, så vidt jeg husker skulle han vel "passe på" litt av tingene dine, som dvd-spiller osv. (Akkurat som jeg har masse filmer.) :sjarmor:

I dag har jeg fått skrevet en del på eksamensoppgaven. Gleder meg om en uke, da er den innlevert! Da skal jeg bare kose meg og ordne til jul. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg var da smart nok til å få store Frank til å hente de tingene før jeg dumpa ham :sjarmor: Men joda, han kan bare vente seg..... Da kan han stå og nekte til han blir blå i trynet, for det nytter bare ikke... *muahahaha* Fy faen den gutten der har så mange personligheter at det bare er helt kvalmt...

Noe hyggeligere :) Har bestilt og betalt turen til New York nå :hjerte: Blir fra 8-12 desember :hjerte: Så nå er søstra di blakk fram til lønning kommer på torsdag vaffal, eller, hehe, har 20 dollar på kortet, og 16 i lommeboka, men har på norske kortet da.. :sjenert: Men trur ikke jeg trenger noe før torsdag, så da er det liksom greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått skrevet en del på eksamensoppgaven. Gleder meg om en uke, da er den innlevert! Da skal jeg bare kose meg og ordne til jul. :nisseblunk:

Flink du er forresten :) Gleder meg forresten til jul jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blakk i 3 dager er da ingenting. Og i alle fall ikke om man kommer seg til New York! Det blir nok spennende, drømme...

Jeg har ikke gjort noe spennende i dag, har skrevet mer oppgave. Men det måtte jeg for i morgen skal jeg spise, handle og gå på kino med ei venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...