evil eve Skrevet 25. november 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 25. november 2005 Jobbet overtime idag... Bare fordi Walt satte sine "babyblue" i meg og spurte pent, og kun fordi jeg skulle bare floorstocke... Og kanskje litt fordi jeg trenger pengene til NY turen til meg og AM Og siden det var thanksgiving så fikk jeg både overtime og holiday pay, så dagen idag var igrunn innbringende Vært og sett Harry Potter idag, ikke så veldig bra syns, for mye som var forandra... Men så Just Friends etterpå, den var kjempemorsom Jeg og Rikke lo, aua oss litt, og lo enda mere Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. november 2005 #382 Del Skrevet 26. november 2005 Nå sitter vi og venter på at en liten gutt skal komme på besøk, vi skal være barnevakt i natt. I går hadde vi et vennepar på besøk og spiste gratinerte nachos. Det var koselig. I morgen er det siste finish på eksamensoppgave... Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 27. november 2005 #383 Del Skrevet 27. november 2005 Lillegutt på besøk var veldig nydelig. Eksamensoppgave er innlevert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 29. november 2005 Forfatter #384 Del Skrevet 29. november 2005 Så deilig søs Nå har søstra di vært uten nett ett par dager.... Så blitt dårlig emd oppdateringer, men er ikke stort å oppdatere om heller, så ække så farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 1. desember 2005 #385 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei søs! Denne uka har gått fort. I går var vi på babybesøk og bowlet etterpå. Tirsdag var vi i Sverige og mandag trente jeg. Og oppi det hele prøver jeg å pynte litt til jul, får rydde bort bli ferdig i helgen vel. I morgen skal jeg på julebord, det blir artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 1. desember 2005 Heisann søs Jo denne uka har gått fort, hmm, litt fort og litt sakte.... Endelig har den siste dagen til butikkens "filmstjerne" vært.. Slappere og mere ubrukelig menneske har jeg sjelden jobba med, så er deilig at hun er ferdig og ALDRI skal jobbe med meg mere Nå skal jeg forsåvidt køye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 2. desember 2005 Da var det allerede desember Fått julekalender av Rikke, pakkesang kalender Så idag avr det sjokoladepenger jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 3. desember 2005 #388 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja nå er det desember, jeg har laget pepperkakedeig i dag, lage dem i morgen. Har laget sjokoladegulrotkake også, spent på den. Ta med til sambos foreldre i morgen. Julebord i går var trivelig, men jeg har vært veldig slækk i dag. Har gjort litt mindre enn jeg hadde tenkt! Var ute siste timen kjøpesenteret var åpent, sambo fikk handla to julegaver. Jeg fant ikke det jeg var på utkikk etter. Nå er det natti natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei hei... Hjemme etter jobb... *forbanne disney som tok ene fridagen min* Ikke det at det så ille for meg som har tre fridager i uke, men syns veldig synd på meg selv nå som jeg har mensen og måtte stå i seks timer... Men snart reiser jeg til New York Blir så bra!!!!!!!! *yes!!!* Så overlever nok de neste fire dagene uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 4. desember 2005 #390 Del Skrevet 4. desember 2005 Nå er jeg sliten, ennå det er søndag. Har støvsuget, laget pepperkaker, satt sammen pepperkakehus, strøket klær en time, hengt opp julegardiner og ryddet. Nå skal jeg slappe av litt før det bærer til sengs. Er godt å få unnagjort litt da. Ble ingen tur til sambos foreldre, får ta med kaka på jobb i morgen, ellers ender det med at jeg spiser opp hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe... Joda, kanskje like greit å ta med på jobben vettu, slipper man den greia med dårlig samvittighet for å ha spist hele greia... Er lei jobben om dagen altså.... Hvorfor kan ikke alle bare gjøre som de skal å jobben istedenfor å gi fullstendig f......? blir gal... Men men... Får vel heller prøve å enten gi f selv, eller bare gi beng i de andre..... Usj.... Men hey, snart NY!!!!!!! I NY (håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 5. desember 2005 #392 Del Skrevet 5. desember 2005 Du får prente litt arbeidsmoral inn i hodet på kollegene dine! Det har søstrene Sisters mer enn nok av og deler gjerne. Nå er kalkun til nyttårsaften i boks. Vi skal til Trysil sammen med to par til og noen barn. New York venter på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #393 Del Skrevet 7. desember 2005 Hehe.. Lykke til med denne gjengen jeg jobber med, for å si det sånn... Så og si alle er 18-20 og er helt ubrukelige i huet og tenker bare på fyll og å få seg noe.... Men så er det noen som er greie liksom... Men nå idag skal vi ha throw in for nye folk som kom igår og idag.. Så kanskje søstra di skal våkne opp uten hodepine imorgen, hehe, eller bare huske å drikke vann før hun legger seg For DET glemte hun før hun la seg klokken *kremt* fire før hun skulle opp klokken syv... Kjeeeempesmart...... Not.... Dagen idag har vært laaaaaang.... Får håp de nye folka har litt mere arbeidsmoral irker sånn på de to jeg møtte igår iallefall.. Høres kos ut med nyttår på Trysil Jeg må sikkert jobbe jeg.... Hehe.. Selv om jeg i teorien har fri, men om jeg ikke jobber, så bynner jeg vel klokka halv åtte 1 januar vil jeg tru Så får nå se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 7. desember 2005 #394 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) God tur til New York!!! Have fun. Endret 7. desember 2005 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #395 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja nå reiser jeg snart vettu Blir ikke mange timene søvn på meg nei Men går fint Så idag har jeg pakket og styra litt vettu.... Tar linseveske og sånn imorgen oppi Nå har vi sett på Bare Bea, jippi elsker den filmen!!!!!!! Vi snakkes senere søs!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 12. desember 2005 #396 Del Skrevet 12. desember 2005 Du har vel hatt en flott helg håper jeg. Vi har vært på kalkunfest på Lillehammer i helgen, det var artig. Du kjenner jo familien, det var fest da vi kom fredag, så ble omtrent like sent da som lørdag. Det var i alle fall veldig hyggelig begge dager. Også må jeg si at gågata i Lillehammer er utrolig koselig. Det er masse folk, aktiviteter og liv selv om det er kaldt. Og julegatene er de samme "dårlige" sjarmerende gule stjernene som da vi bodde der for snart 20 år siden... Skal så klart hilse fra alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 15. desember 2005 Heisann søs!!! Takk for fine bilder fra festen den blonde, var det venninna til Tante T??? K??? Eller bare huet mitt som rører kanskje.. New York... Savner New York allerede jeg... Ville jo ikke reise derfra... Hadde det kjempekos!!! Vært litt overalt.. Var i Chinatown tre ganger Kjøpt kanel, gukki og padda hehe.. Er jo sååå ekte vet du Blitt litt gal i hodet av folk som går rundt og skal ha deg til å kjøpe alt mulig tull.. Hehe... Rolex, rolex, won dolla, won dolla, hehe... Vanskelig å uttale ting riktig gitt.... Var kaldt i New York ja, men vi har da sett snø!!!! I SNØ!!!!!!!! I Central park, DER var det snøøøøø!!! Så tusla littegrann der før vi reiste nedover til der vi bodde igjen.. Bodde så og si på Times Square vi!!!! Skikkelig møkk hotell, men bra beliggenhet da Skrive litt om alle dagene jeg!!! Så vi har vært og shoppa en del, sett litt forskjellig, og koooosa oss masse!!! Dag 1(torsdag): Vi kom til NY, sjekka inn på hotellet, måtte betale 2 dollar for å sette igjen bagasjen der, så gikk vi litt rundt der vi bodde, og kjøpte oss ukeskort på metroen, DET var 24 dollar vi var glade for vi brukte ja!!!! Så dro vi ned til Chinatown, så litt en stund i forskjellige veskebutikker, før vi fikk komme inn i bakrommet på noen av de, hvor de "ekte" fake veskene hang hehe.. Så dro vi opp på 34th street og 7 avenue, og fant H&M Så spiste vi på TGI fridays før vi reiste tilbake til hotellet for å sove... Da hadde vi vært oppe siden klokken halv fem på morran og var rimelig slitne for å si det sånn... Så henter vi bagasjen, stikker opp på rommet, og snur omtrent i døra.... Da hadde vi sjekket inn for ni timer siden, men det var ikke ryddet for det første, for det andre var det ikke sengetøy på sengene, neida, det lå, uskiftet i badekaret MED telefonen oppå!!! Søppel og sånn var heller ikke tatt ut... What the fuck liksom...? Vi traver ned for å klage... Og får han som jobber i resepsjonen til å komme og rydde rommet vårt, skulle da bare mangle liksom.. Hehe... Han fikk høre det for å si det sånn... Dag 2(fredag): Vi sov oss ferdig uthvilte og fant ut at vi måtte ha oss no frokost.. Så på hjørnet mot Times Square finner vi en av mange Europa Café! DER hadde de faktisk godt brød, så ble bare sååå happy Så tok vi oss en gåtur bortover til 5th avenue og bynte å traske litt oppover for å finne Rockefeller Center, det fra hjemme alene 2 med det store juletreet og skøytebanen vet du Så også St Patricks Cathedral og Radio City Hall. Jeg hadde utrolig lyst til å gå på skøyter der, helt til jeg fant ut hvor dyrt det var hehe... Så da fant vi ut at vi skulle finne en t-bane og komme oss nedover til WTC, men så blei det til at vi dro til Central Park istedenfor... Der fant vi bl.a ett julemarked, og Trump Tower, DET var stoooort og høyt gitt.... Gikk en liten tur i parken før vi reiste hjemover igjen og spiste på Hard Rock Café.. Der fikk vi en meget feminin servitør med langt flagrende hår som opplyste at han het Adam, da måtte jeg bare flire litt... Maten var god, Strawberry Daquirien var ikke fullt så god... Den var sur... Dag 3(lørdag): Lørdagen kom og søstern din våkner opp For DET var jo gøy.... Not.. Men fant en "drugstore" hvor jeg kjøpte meg no hostesaft greier, som nesten funka... Og veldig gode hostedrops hehe... Med orntli honning inni Så gikk turen nedover til World Trade Center... Det var veldig rart å være der altså.... Husker liksom så godt alt man så på tv fra 9 september for fire år siden... Så var veldig spesielt å være der ja.... Etter det dro vi til Chinatown igjen hehe... Og søstern din fikk kjøpt noen veeeeldig fine solbriller veeeldig billig fordi hun smilte så søtt Koselig han ene i den butikken ja, skjønn.. Så reiste vi videre oppover til 34th street igjen til H&M og no flere butikker.. Fikk jeg endelig kjøpt meg no bh'er... Rare str i detta landet... MEN blei nå litt sjokkert, for JEG måtte ha største str de hadde på H&M, noe som var no sånt no som 85 D!!!! Og sååå store pupper har jeg da virkelig ikke.... Hmpf... Så dro vi videre oppover for å prøve å finne en H&M med litt større str til venninna mi, og visste vi skulle til 125th street, men ikke hvilket avenue hehe.. Så da havnet vi midt i Harlem hehe... Joda, var litt rart å traske rundt der på kveldstid, for blei så innmari tidlig mørkt... Men kom oss trygt bort til dit vi skulle vi Men hadde nok ikke gått der alene nei... På kvelden spiste vi no pizza på en restaurant like rundt hjørnet for der vi bodde... Blei en tidlig kveld... Gikk jo ca 12 timer eller mer om dagen så og si uavbrutt, og merka det på kveldene ja... Dag 4(søndag): Vi traska litt rundt for å finne på noe å gjøre før vi skulle stelle oss i kø for å finne billetter til en eller annen forestilling klokka tre midt i Times Square... Så da klokka blei ca tre tusla vi bortover, og holdt på å le oss ihjel, for midt forran der vi skulle står det en mann i bare truse, cowboyhatt, cowboystøvler og en gitar.. The Naked Cowboy hehe... Dette måtte vi jo bare ta bilder av!! HAN må virkelig ha vært kjempekald!!!! naked cowboy Han har til og med egen hjemmeside hehe... Så kjøpte vi billetter til Beauty and the Beast, som skulle gå halv åtte på kvelden... Det som var kjekt for oss var jo at vi bodde gåavstand fra det meste av teatre på Broadway, så måtte gå fem min fra hotellet for å komme dit liksom.. Så vi dro en tur til Chinatown igjen, og blei invitert på middag av han som syns jeg hadde så søtt smil hehe.... Så etter vi hadde vært på Beauty and the Beast, som var kjempebra, så spiste vi på en indisk restaurant med han, også spanderte han drinker på oss på en bar rett borte ved hotellet vårt Var en kjempekoselig avslutning på turen vår det!!! Dag 5(mandag): Vi sjekket ut av hotellet ca klokka 11, betalte igjen for å ha bagasjen vår der hehe... Spiste frokost på Europa, og loket litt rundt for å shoppe souvenirer og sånn.. Måtte jo bare innom BubbaGump shrimps og kjøpe en t skjorte hehe... Fra Forrest Gump vet du... Plutselig var klokka nesten halv tre, da vi skulle reise, så da tuslet vi tilbake til hotellet og tvang inn våre siste innkjøp ned i baggene og koffertene... Var nesten så de ropte voldtekt.... Så dro vi med glede fra hotellet, men med sorg fra byen... Hadde jo ikke lyst å reise, hadde hatt det sååå kos vettu, men måtte jo hehe... Men men... Kom oss til flyplassen og trygt hjem til Orlando.. Håper jeg får tatt meg en tur til NY ved en senere anledning altså.... Anbefales virkelig!!!!!!! Nå er forresten søstra di sånn ganske blakk hehe... Men lønning imorgen så ikke no problem hehe... Jeg kom hjem til hyggelig overaskelse da!!! Pakke fra pappa og Heidi med hilsen fra hele gjengen, brev, Nemi julekalender, leverpostei og litt snop Gleder meg til julaften for åpne gaven da Var jo nesten så tårene trilla da jeg leste brevet da, da savna jeg plutselig hjemme no veldig... Da gikk det plutselig veldig opp for meg at jeg ikke er hjemme til jul.... Blir rart det altså.... Dagen etter, dvs tirsdag, gikk jeg og henta gaven fra mamma, Kai og deg og Ole på klubbhuset! Jaggu fikk jeg ikke enda en Nemi julekalender da hehe... å nå har jeg jo sjokolade tytende ut av øra omtrent siden det allerede er 15 desember liksom hehe... Sååå glad for brødene da!!!!! Gleder meg masse til å steke de ja!!! Nå kan jeg vel omtrent leve på bare norsk mat til jeg reiser jeg trur jeg hehe.. Ser jeg gjennom esken ikke san, finner jeg en løstliggende lapp som det står Til Eva Fra Mamma og Kai så du har noe å kose deg med i jula... Så ser jeg en marsipan gris og tenker, ååååå så søtt!!! Helt til jeg finner en bitteliten pakke uten lapp, som jeg kjenner på, og må bare flire, seff er det den lappen er fra, to kondomer fint innpakka hehe... Trenge ikke åpne den for å kjenne det nei.. Trur ikke jeg skal åpne den forran de andre i leiligheten nei *lol* Håper alt er bra med dere der hjemme!!!! for jeg har hatt en kjempebra tur!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 15. desember 2005 #398 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Hei vennen! Ja hu blonde er venninne K til tante ja...! Det høres ut som dere har hatt det kjempebra i New York, så Apprentice 3 på tv derfra i stad og tenkte at der har du vært! Jeg håper jeg kan dra dit før jul en gang. Men søster'n da, var jo stoooor pakke til oss på posten i dag. Det er veldig snilt, men tenker litt på at du kunne brukt litt mer penger i NY da.. Men gaven til bestemor, det er hun på Lillehammer..? Hvis ikke du har fortalt pappa og dem at du har sendt noe, kunne jeg tenke meg å få med bror på å ikke si noe, også overaske dem på juleaften. Ok? Skal levere det til mamma også. Eksamen min gikk bra, jeg fikk B! Også har jeg fast jobb fra nyttår!!! Har du tenkt noe på skole til høsten da? Funnet noe du kan tenke deg? Jeg tror jeg skal ta et fag nå etter jul også jeg, da har jeg bare et igjen jeg kan ta til neste høst. Får passe på nå som jeg er i gang vel. I dag har vi vært og spist middag hos et vennepar, det var deilig på en torsdag. Det er de som har han nydelige sønnen på et år og noen måneder, særdeles sjarmerende alder. Ja du får kose deg så godt du kan i jula. Dere er jo mange da vel, så det går vel det og. Vi skal tenke masse på deg og ringe vettu. Nå er det natta for oss. Endret 15. desember 2005 av Mona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 16. desember 2005 Har ikke sagt noen ting til pappa og Heidi nei, bare sendt mail, men ikke noe om gaver der nei... Og har da ikke kjøpt alt på en gang, så blei ikke sååå dyrt dah... Og hadde så lyst vettu, så blei litt da vettu Og ja, det er til bestemor på lillehammer, sendte til bestemor på møre i pakka til mamma da vettu Så dere får være litt ekstra julenisser da vettu, julenissen fra amerika Og ikke tenk på pengene, kunne da brukt mere penger i New York om jeg ville det, hadde norske kortet på lur også, men slapp å bruke det, noe som var deilig igrunn Nå er det påbegynt sparing til Frank og Trond kommer på besøk i februar Så blir det billett hjem... Så flink du har vært på eksamen og bra med fast jobb da!! Er deilig tenker jeg!!!!! Aner ikke hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem jeg..... Egentlig kunne jeg sikkert tenkt meg å reise litt til, men vet ikke jeg.... Vil nå ha litt hjemmetid før det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 16. desember 2005 #400 Del Skrevet 16. desember 2005 Å, får du besøk av Frankene. Koselig at noen besøker deg da... Det er deilig med helg nå, har vært noe hver dag, så nå skal det blir godt å få orden hjemme. I morgen skal jeg vaske. Søndag skal jeg møte venninne L i Horten eller Moss og bytte julegave og levere masse ting hun glemte da var her for ei stund sida. På kvelden skal vi på julekonsert, håper det begynner å snø mens vi er i kirken slik det gjorde i fjor. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå