Hilde Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva er åpningstidene hos politiet i oslo(passkontorene)? Og, pleier det å være kortere ventetid noen steder (mener jeg har hørt at grønland er kjappere enn majorstua)? Kan i grunn ikke være så mye borte fra jobb denne uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan jo ringe og høre med dem, om du ikke går forbi allikevel (og ser åpningstidene). Søk på Gule Sider med "oslo politidistrikt" så får du nr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sist jeg var på Stovner politikammer var det ikke kø i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 8. oktober 2004 #4 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror tid på dagen er viktigere enn stedet. Vi var på Sentrum politistasjon, rett før lunsj, og da var det 2 i kø, da vi gikk var det midt i lunsjen, og 10-12 i kø. Kommer du tidlig på morgenen er det nok det enkleste. Informasjon om åpningstider ol finner du på www.politi.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 8. oktober 2004 #5 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sist jeg var på Stovner politikammer var det ikke kø i det hele tatt Det var "køfritt" da jeg var der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. oktober 2004 #6 Del Skrevet 8. oktober 2004 På Manglerud politistasjon pleier det å være kort ventetid. Var der sist fredag og da måtte jeg vente i 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå