AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #61 Del Skrevet 30. desember 2015 Ja... Skal holde meg sterk! 5 dager uten så mye som et pip!! Hadde han enda stått på døra her å sagt unnskyld! Men han gir tydeligvis fullstendig faen... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. desember 2015 #62 Del Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... Skal holde meg sterk! 5 dager uten så mye som et pip!! Hadde han enda stått på døra her å sagt unnskyld! Men han gir tydeligvis fullstendig faen... Anonymkode: fe75d...765 Hvis han skulle gjøre dette, går du tilbake til ham da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #63 Del Skrevet 30. desember 2015 7 timer siden, Arabella skrev: Hvis han skulle gjøre dette, går du tilbake til ham da? Nei... Men syns i det minste han kan si unnskyld... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 30. desember 2015 #64 Del Skrevet 30. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei... Men syns i det minste han kan si unnskyld... Anonymkode: fe75d...765 Selvsagt bør han be om unnskyldning for dette! Det at han fremdeles ikke har tatt det opp er et dårlig tegn. Konflikt-sky, benektende, ser ikke problemet... ingen gode egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #65 Del Skrevet 31. desember 2015 9 timer siden, Sheherasade skrev: Selvsagt bør han be om unnskyldning for dette! Det at han fremdeles ikke har tatt det opp er et dårlig tegn. Konflikt-sky, benektende, ser ikke problemet... ingen gode egenskaper. Ja.... Andre ganger vi har kranglet har han jo virkelig vist at han angrer... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #66 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvis han sier/viser at han angrer, men likevel gjentar oppførselen gang på gang, så angrer han vel egentlig ikke så mye. Da bare LATER han som at han angrer. Anonymkode: 1361f...345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 31. desember 2015 #67 Del Skrevet 31. desember 2015 http://www.hvorlite.no Pass på at hans fravær av reaksjon ikke provoserer frem en reaksjon hos deg som til slutt fører dere sammen igjen. Jeg tror det kan være for å få deg til å føle deg liten og lite verdt. Og da er det enda et tegn på at du ikke skal tilbake. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #68 Del Skrevet 31. desember 2015 24 minutter siden, gullhjerte skrev: http://www.hvorlite.no Pass på at hans fravær av reaksjon ikke provoserer frem en reaksjon hos deg som til slutt fører dere sammen igjen. Jeg tror det kan være for å få deg til å føle deg liten og lite verdt. Og da er det enda et tegn på at du ikke skal tilbake. Tror ikke det skjer! Hadde han stått på døra, ringt eller noe å virkelig vært lei seg hadde det nok vært vanskeligere å stå i mot... Men når han ikke har tatt kontakt på fem dager tenker jeg bare at han er en forbanna drittsekk som gir f... Merker at for hver dag blir det lettere men når kvelden kommer kommer også alle spørsmålene og tankene Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #69 Del Skrevet 31. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det skjer! Hadde han stått på døra, ringt eller noe å virkelig vært lei seg hadde det nok vært vanskeligere å stå i mot... Men når han ikke har tatt kontakt på fem dager tenker jeg bare at han er en forbanna drittsekk som gir f... Merker at for hver dag blir det lettere men når kvelden kommer kommer også alle spørsmålene og tankene Anonymkode: fe75d...765 Sånn er det ofte med meg også. Jeg vet med meg selv at det alltid er en dårlig idé å reagere eller ta en avgjørelse på noe på kvelden. Bedre å gjøre det når man har et "klart hode" i løpet av dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #70 Del Skrevet 1. januar 2016 Ikke hørt noe enda... Veldig spesielt egentlig.... Han kan i det minste skrive en mld å si at det er slutt da.... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2016 #71 Del Skrevet 1. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke hørt noe enda... Veldig spesielt egentlig.... Han kan i det minste skrive en mld å si at det er slutt da.... Anonymkode: fe75d...765 Viser bare hvor lite han bryr seg om deg, dessverre. Bare legg ham bak deg, han er ikke verdt det. Ønsker deg all lykke til i 2016! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #72 Del Skrevet 1. januar 2016 1 minutt siden, Sheherasade skrev: Viser bare hvor lite han bryr seg om deg, dessverre. Bare legg ham bak deg, han er ikke verdt det. Ønsker deg all lykke til i 2016! Tusen takk <3 Må vel bare innse at livet går videre... Anonymkode: fe75d...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #73 Del Skrevet 1. januar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke hørt noe enda... Veldig spesielt egentlig.... Han kan i det minste skrive en mld å si at det er slutt da.... Anonymkode: fe75d...765 Det ER slutt. Han trenger ikke å si det. Han er en dust, du vil ikke ha et slikt forhold. Ergo er det slutt. NÅ! Fordi du ikke vil ha han. Anonymkode: 1361f...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 1. januar 2016 #74 Del Skrevet 1. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #75 Del Skrevet 1. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ER slutt. Han trenger ikke å si det. Han er en dust, du vil ikke ha et slikt forhold. Ergo er det slutt. NÅ! Fordi du ikke vil ha han. Anonymkode: 1361f...345 Sant.... Bare syns det er rart han ikke har sagt et pip... Han angrer tydeligvis ikke... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. januar 2016 #76 Del Skrevet 1. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant.... Bare syns det er rart han ikke har sagt et pip... Han angrer tydeligvis ikke... Anonymkode: fe75d...765 Ennå større grunn til å drite i han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #77 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 28.12.2015 at 19.56, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo så klart ikke ende opp på sykehus.... Men jeg kan liksom ikke se for meg at han ville gjort noe igjen... Uff.... Jeg vet at jeg burde dra.... Akkurat nå er jeg bare kvalm... Lei for at jeg ikke skal se han mer.... Tenker på at han finner seg en annen... Blir dårlig av det å Anonymkode: fe75d...765 Finn frem ryggraden jente, eller har du mistet den helt? Anonymkode: 3b458...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybertine Skrevet 1. januar 2016 #78 Del Skrevet 1. januar 2016 Du har styrken, tro meg. Dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #79 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg prøver.... Ikke hørt noe fra han å jeg har heller ikke skrevet noe til han..... Det var over to år rett i dass... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #80 Del Skrevet 2. januar 2016 Den 2015-12-31 at 11.37, AnonymBruker skrev: Tror ikke det skjer! Hadde han stått på døra, ringt eller noe å virkelig vært lei seg hadde det nok vært vanskeligere å stå i mot... Men når han ikke har tatt kontakt på fem dager tenker jeg bare at han er en forbanna drittsekk som gir f... Merker at for hver dag blir det lettere men når kvelden kommer kommer også alle spørsmålene og tankene Anonymkode: fe75d...765 Sånn var min voldelige samboer. Ga faen i meg rett etter en voldsom krangel. Jeg krøp tilbake hver gang med tanke på at det var meg det var noe galt med. Men du må heller ikke la han be om unnskyldning. Anonymkode: da579...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå