Maleficenta Skrevet 28. desember 2015 #41 Del Skrevet 28. desember 2015 Angrer på det jeg skrev lenger opp. Løp ts. Slike mennesker kan ikke være i forhold før de får hjelp med problememe sine. Og det vil ta laaaang tid. Han må også innse at han har et alvorlig problem selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #42 Del Skrevet 28. desember 2015 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo så klart ikke ende opp på sykehus.... Men jeg kan liksom ikke se for meg at han ville gjort noe igjen... Uff.... Jeg vet at jeg burde dra.... Akkurat nå er jeg bare kvalm... Lei for at jeg ikke skal se han mer.... Tenker på at han finner seg en annen... Blir dårlig av det å Anonymkode: fe75d...765 Våkn opp kvinnemenneske! Selvfølgelig vil han være helt jææ og antageligvis slå deg fordervet igjen! Du hatt fått masse gode råd her, om du fislete og tafatt unngår å ta det til deg vil gi deg et liv i frykt. Det vil gi deg et totalt mislykket liv! Nå MÅ finne styrken i deg selv. Anonymkode: 3b771...dfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #43 Del Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han ville gjort det igjen.... Han har ikke gått så langt før... Har vært sammen i 3 år.... Jeg syns det er vanskelig... Vet det er lett for folk å si at jeg bare må komme meg vekk men vet ikke om jeg klarer... Tre dager uten et pip tar knekken på meg Anonymkode: fe75d...765 Kanskje han ikke går så langt flere ganger, men hva skjer inni deg neste gang han blir sur og er full? Kommer du til å føle deg trygg på at du kan si og gjøre det du vil? Kommer du til å prøve å tilpasse deg slik at du ikke trigger noe? Anonymkode: c7779...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #44 Del Skrevet 28. desember 2015 Fant et stort blåmerke bak på armen i dag... Skjønner at det ikke er greit... Jeg vet hva jeg må... Å jeg skal gjøre det! Anonymkode: fe75d...765 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #45 Del Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han ville gjort det igjen.... Han har ikke gått så langt før... Har vært sammen i 3 år.... Jeg syns det er vanskelig... Vet det er lett for folk å si at jeg bare må komme meg vekk men vet ikke om jeg klarer... Tre dager uten et pip tar knekken på meg Anonymkode: fe75d...765 Ser du ikke det ulogiske med at han "straffer" deg når det faktisk er han som har vært voldelig? Det er ett forsøk på å kontrollere deg. Noe som er svært,svært vanlig i voldelige forhold. Beklager TS men det her er nok bare begynnelsen... Anonymkode: b112d...2eb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 28. desember 2015 #46 Del Skrevet 28. desember 2015 Kjæresten din har to problemer: han er sykelig sjalu og er veldig hissig av seg. Dette er noe gan bør jobbe med - og han bør legge alkoholen på hylla. Jeg har mange kompiser som er avholds fordi de blir idioter i fylla. Det er visst veldig vanlig hos vårt motsatte kjønn. MEN! Er han ikke klar til å bli avholds, så burde han vite bedre enn å drikke rundt deg om han vil beholde deg. Jeg er en veldig tilgivende person alle veier, men hadde dette vært noe som skjer mer enn én gang hadde jeg forlatt han. I hvert fall til han hadde fikset sine feil. Kjente jeg ble irritert av å lese hovedinnlegget ditt, og hadde gitt han en skikkelig smekk om han begynte å tøffe seg med drapstrusler. Vet jo at det ikke er seriøst, men guri så teit og turn off!! Blir det mer harry enn det?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #47 Del Skrevet 28. desember 2015 Den 27.12.2015 at 13.21, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke snakket med han på snart to dager.. Han sendte bare melding i går å beklaget på det sterkeste... Anonymkode: fe75d...765 mEN HVORDAN? hAN TOK JO TLF DIN? Anonymkode: 89b3e...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #48 Del Skrevet 28. desember 2015 Stakkars mann. Du stikker av med andre menn. Du tar ikke telefonen. Så kan man lure på hvor mye du ikke har fortalt som kan forklare hans dumme reaksjon. Han var allerede i dårlig humør, og du provoserte han ytterligere. Jeg regner med at du visste han ville reagere. Og hva gjorde du for å roe ned situasjonen som oppsto? Vet du hva...hele beskrivelsen din oser av en konflikt du gjør ditt beste i å fyre opp om. Skulle gjerne hørt mannens versjon. Og da minst om denne natten, men mer om hva som var historikken. Så tror jeg snart hylekoret om LØP her ville roet seg ned. Det er nok av kvinner som tråkker på mannens ømme tær, men unnlater å fortelle om det. Anonymkode: 8e282...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #49 Del Skrevet 28. desember 2015 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: mEN HVORDAN? hAN TOK JO TLF DIN? Anonymkode: 89b3e...f90 Naboen hentet den for meg... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #50 Del Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars mann. Du stikker av med andre menn. Du tar ikke telefonen. Så kan man lure på hvor mye du ikke har fortalt som kan forklare hans dumme reaksjon. Han var allerede i dårlig humør, og du provoserte han ytterligere. Jeg regner med at du visste han ville reagere. Og hva gjorde du for å roe ned situasjonen som oppsto? Vet du hva...hele beskrivelsen din oser av en konflikt du gjør ditt beste i å fyre opp om. Skulle gjerne hørt mannens versjon. Og da minst om denne natten, men mer om hva som var historikken. Så tror jeg snart hylekoret om LØP her ville roet seg ned. Det er nok av kvinner som tråkker på mannens ømme tær, men unnlater å fortelle om det. Anonymkode: 8e282...ffa Hvor står det at jeg stakk av med andre menn? Jeg var med venninene mine... (Så vidt jeg vet har ingen av de utover tiss)! Joda, jeg svarte han på alt det dumme han sa jeg, men det gir han vel ingen rett til å gå til fysisk angrep fordet... Anonymkode: fe75d...765 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #51 Del Skrevet 28. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo så klart ikke ende opp på sykehus.... Men jeg kan liksom ikke se for meg at han ville gjort noe igjen... MEN!!! Du hadde ikke sett for deg at han ville gjøre det første gangen heller. Du kjenner han tydeligvis ikke så godt som du trodde. Nå når han har vist deg den siden av seg selv, anstrenger han seg gjerne ikke så godt for å skjule den senere når han blir sinna. Anonymkode: 1361f...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #52 Del Skrevet 28. desember 2015 Min ekssamboer var et mareritt i fylla. Han gjorde meg aldri noe fysisk men jeg var konstant utrygg på han og hva som kom til å skje, og han var ekstremt i ubehagelig. I tillegg drakk han hver helg, og da ble det veldig slitsomt. Jeg fikk til slutt nok og gikk (dette var ikke én gang, da, men stadig vekk. Det har jo en betydning) og jeg har ikke angret et sekund. Jeg har en helt annen ro over meg og det var faktisk et kriteriet da jeg fikk meg ny kjæreste, at han drakk med måte og ikke hver helg. Jeg har også generelt blitt skeptisk til fulle folk. Anonymkode: a76c2...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #53 Del Skrevet 28. desember 2015 Høres ut som pappaen min, kom deg ut. Anonymkode: 41b61...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #54 Del Skrevet 29. desember 2015 Kjære deg, ikke gå til bake til denne fyren. Slik startet det i mitt gamle forhold. Jeg var ung og dum og ble.Vold ble til slutt en del av hverdagen og han endre opp med å voldta meg. Vis allerede nå at slik oppførsel er uakseptabel. Stå opp for deg selv og gå fra han. Han kommer _ikke_ til å endre seg. Og nei, det er absolutt ikke synd på han så lenge han ikke velger å mott hjelp... Anonymkode: 3f646...bce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #55 Del Skrevet 29. desember 2015 Hva om han velger å få hjelp da? Ikke hørt et pip på snart 4 dager.... Har slettet han fra alle profiler osv... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. desember 2015 #56 Del Skrevet 29. desember 2015 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om han velger å få hjelp da? Ikke hørt et pip på snart 4 dager.... Har slettet han fra alle profiler osv... Anonymkode: fe75d...765 Da må han få hjelp først. Når behandlingen er over og hanbregbes som tilregnelig til å være i forhold. Da kan hsn innlede et forhold igjen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #57 Del Skrevet 29. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om han velger å få hjelp da? Ikke hørt et pip på snart 4 dager.... Har slettet han fra alle profiler osv... Anonymkode: fe75d...765 Hvis han velger å få hjelp så good for him. Du holder deg unna uansett hva han sier og hva han lover. Kan GARANTERE deg at hvis ikke du tar kontakt så hører du fra ham til slutt (men jeg er mest redd for at du kommer til å kontakte han før han kontakter deg). Denne typen forhold gjør noe med en.. Selv om det for deg kan virke relativt uskyldig nå, som et slags feiltrinn, så sier denne oppførselen veldig mye om personligheten hans og en sånn person vil du ikke ha i livet ditt. Tro meg. Anonymkode: 9813c...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #58 Del Skrevet 29. desember 2015 Det er sant.... Nei, jeg kommer ikke til å ta kontakt! Moren og faren min skal dra til han å hente en del av tingene mine. Jeg skal ikke snakke med han... Anonymkode: fe75d...765 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #59 Del Skrevet 30. desember 2015 Den 28.12.2015 at 23.27, AnonymBruker skrev: Høres ut som pappaen min, kom deg ut. Anonymkode: 41b61...6c8 Hør på AB her! Ikke la denne mannen bli noens ustabile far Anonymkode: 1361f...345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #60 Del Skrevet 30. desember 2015 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant.... Nei, jeg kommer ikke til å ta kontakt! Moren og faren min skal dra til han å hente en del av tingene mine. Jeg skal ikke snakke med han... Anonymkode: fe75d...765 Gå videre TS og bryt kontakten for godt. Tro på det han har vist deg. At han har så store problemer at han blir voldelig. Anonymkode: 851f2...d73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå