AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Del Skrevet 27. desember 2015 Ja... Overskriften sier vel det meste... Mannen min blir ofte veldig aggresiv når han drekker... Har vært et par episoder før hvor jeg har blitt redd for han... Nå i julen var vi ute en kveld.... Han var sur allerede før vi dro ut på byen fordi jeg snakket mer med venninene mine enn han... Når vi kom ut dro jeg og venninene mine en annen plass enn han.. Jeg la fra meg telefon i garderoben på utestede for å danse... Jeg orket ikke være med han når han var sur... Senere tok vi taxi sammen hjem. Med en gang vi kom inn døra hjemme klikket han..... Lurte på hvor mange mannfolk jeg hadde vært med, hvorfor i helvete jeg ikke svarte han på telefon og hvorfor jeg trodde at de guttene jeg var venn med virkelig var venner av meg uten grunn. For han mener at jenter ikke har guttevenner uten at guttens eneste mål er å ned i buksa mi. Dette er guttevenner jeg har hatt hele livet! Sa jeg ikke gadd å høre på at han snakket sånn om vennene mine.. Da ble han enda mer forbannet fordi jeg forsvarte de... Så sier han at hadde han møtt han ene så hadde han drept han! Han har vært i millitæret å skreik at han hadde drept folk før osv. Jeg sa at det ikke er sant for det har du sagt før at du ikke har! Da klikket han enda mer å sa at han hadde taushetsplikt! Skjønte at jeg bare måtte komme meg bort så tok opp telefon for å ringe taxi. Da kom han løpende mot meg og smalt telefon ut av handa på meg. Jeg fikk tak i telefon igjen å da tok han tak i armen min og vred til jeg mista den (hadde blodutredelse dagen etter). Ble livredd og skjønte at jeg måtte komme meg vekk, så mens han tok telefonen min spramg jeg mot utgangsdøra og kom meg ut (uten sokker eller sko), han kom etter. Fikk løpt til nabohuset og banket på i panikk der. De ringte taxi så jeg fikk dratt. Nå sitter jeg bare å lurer på hva jeg skal gjøre... overdriver jeg? Får jo vondt av han å... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #2 Del Skrevet 27. desember 2015 Uff. Hold deg unna litt, kontakt han når han er edru igjen, men ikke dra tilbake alene. For meg er dette massive varselstegn. Så hadde heller fortalt han at dette går ikke lenger, eventuelt varslet politiet om hendelsen. Og dratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 27. desember 2015 #3 Del Skrevet 27. desember 2015 Synes han må bevise over tid at han oppfører seg ordentlig før du bestemmer deg om du vil ha han etter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Del Skrevet 27. desember 2015 Om du ble skremt av han, så overdriver du ikke. En mann som skremmer sin kjæreste, er en mann man skal løpe langt og fort vekk fra. Anonymkode: c4085...e23 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Del Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, Helicase skrev: Uff. Hold deg unna litt, kontakt han når han er edru igjen, men ikke dra tilbake alene. For meg er dette massive varselstegn. Så hadde heller fortalt han at dette går ikke lenger, eventuelt varslet politiet om hendelsen. Og dratt. Jeg har ikke snakket med han på snart to dager.. Han sendte bare melding i går å beklaget på det sterkeste... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Del Skrevet 27. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå sitter jeg bare å lurer på hva jeg skal gjøre... overdriver jeg? Får jo vondt av han å... Anonymkode: fe75d...765 Uff ja, stakkars, det er virkelig kjempesynd på ham... Anonymkode: ffdc3...b42 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 27. desember 2015 #7 Del Skrevet 27. desember 2015 Gå eller bli? Ingen av delene! Løp så fort beina bærer deg! Det er jo ikke som om det er snakk om en enkelt episode her! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #8 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvis du skal bli må han kutte alkohol helt og gå i terapi, han har tydeligvis issues. Hvis ikke LØP å aldri se deg tilbake. Anonymkode: a10ac...ac9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #9 Del Skrevet 27. desember 2015 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke snakket med han på snart to dager.. Han sendte bare melding i går å beklaget på det sterkeste... Anonymkode: fe75d...765 Nei jeg synes du skal dra din vei. Er ikke synd på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #10 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg fatter ikke hvorfor kvinner blir i forhold med en mann de er redd for. Løp for f***, er det noe å lure på? Anonymkode: 283ba...263 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2015 #11 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Neste gang ender det ikke med bare blodutredelser på arma. Endret 27. desember 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #12 Del Skrevet 27. desember 2015 24 minutter siden, O.G. skrev: Neste gang ender det ikke med bare blodutredelser på arma. Ja neste gang er vel blodutredelsene på halsen og TS puster ikke lenger. Du må se på denne julen som den julen der du klarte å fri deg fra en tyrann, TS. Løp og se deg aldri tilbake. Anonymkode: ad6ae...60e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #13 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette er brutal reaksjon, selv til fylla å være, og selv til sjalu type å være. Jeg hadde ikke tolerert det der, og gitt han et dilemma om at om han blir sånn igjen så har han ikke lenger kjæreste. Det er ikke bare overkontrollerende ovenfor deg at han ikke skal la deg snakke mer med vennindene og kameratene dine enn han (som jo er en selvfølge når du først er ute med venner) og kryssforhøre deg om hvem menn som har vært der, men aggresjonen og trusslene hans er virkelig over streken og jeg er redd dette kan ende i et smell en dag, enten mot deg eller mot noen av dine venner. Anonymkode: 04eb6...15c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. desember 2015 #14 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvorfor syns du synd på han? Hvor kom du deg unna og har du penger og ting osv så du kan holde deg borte? Du bør virkelig ikke dra tilbake til han igjen. Når du skal hente tingene dine så bør du ha med deg en eller flere som kan være der og hjelpe deg så du ikke blir "lurt" tilbake med unnskyldninger og fagre løfter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 27. desember 2015 #15 Del Skrevet 27. desember 2015 Du gjorde rett å komme deg unna og fikk tak i taxi hos naboen. Som de andre her inne sier, er det ikke synd i ham. Jeg synes ikke at du skal utsette deg for fare og risikere å blir drept av mannen din. Han har tydeligvis store problemer som ikke vil gå over med det første. Kom deg unna mens du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2015 #16 Del Skrevet 27. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja... Overskriften sier vel det meste... Mannen min blir ofte veldig aggresiv når han drekker... Har vært et par episoder før hvor jeg har blitt redd for han... Nå i julen var vi ute en kveld.... Han var sur allerede før vi dro ut på byen fordi jeg snakket mer med venninene mine enn han... Når vi kom ut dro jeg og venninene mine en annen plass enn han.. Jeg la fra meg telefon i garderoben på utestede for å danse... Jeg orket ikke være med han når han var sur... Senere tok vi taxi sammen hjem. Med en gang vi kom inn døra hjemme klikket han..... Lurte på hvor mange mannfolk jeg hadde vært med, hvorfor i helvete jeg ikke svarte han på telefon og hvorfor jeg trodde at de guttene jeg var venn med virkelig var venner av meg uten grunn. For han mener at jenter ikke har guttevenner uten at guttens eneste mål er å ned i buksa mi. Dette er guttevenner jeg har hatt hele livet! Sa jeg ikke gadd å høre på at han snakket sånn om vennene mine.. Da ble han enda mer forbannet fordi jeg forsvarte de... Så sier han at hadde han møtt han ene så hadde han drept han! Han har vært i millitæret å skreik at han hadde drept folk før osv. Jeg sa at det ikke er sant for det har du sagt før at du ikke har! Da klikket han enda mer å sa at han hadde taushetsplikt! Skjønte at jeg bare måtte komme meg bort så tok opp telefon for å ringe taxi. Da kom han løpende mot meg og smalt telefon ut av handa på meg. Jeg fikk tak i telefon igjen å da tok han tak i armen min og vred til jeg mista den (hadde blodutredelse dagen etter). Ble livredd og skjønte at jeg måtte komme meg vekk, så mens han tok telefonen min spramg jeg mot utgangsdøra og kom meg ut (uten sokker eller sko), han kom etter. Fikk løpt til nabohuset og banket på i panikk der. De ringte taxi så jeg fikk dratt. Nå sitter jeg bare å lurer på hva jeg skal gjøre... overdriver jeg? Får jo vondt av han å... Anonymkode: fe75d...765 Hvorfor i all vide verden må du spørre? Det er krystallklart hva du må gjøre. LØØØØØØØØØØØØØØØØØØP! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2015 #17 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg lurer på hvorfor du lurer på hva du skal gjøre? Og hvorfor i ville helvete har du vondt av han? Kom deg vekk fra denne mannen fortere enn svint, kutt alle bånd, og se deg ikke tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #18 Del Skrevet 27. desember 2015 Har han jentevenner? Anonymkode: 7e507...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #19 Del Skrevet 27. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja... Overskriften sier vel det meste... Mannen min blir ofte veldig aggresiv når han drekker... Har vært et par episoder før hvor jeg har blitt redd for han... Nå i julen var vi ute en kveld.... Han var sur allerede før vi dro ut på byen fordi jeg snakket mer med venninene mine enn han... Når vi kom ut dro jeg og venninene mine en annen plass enn han.. Jeg la fra meg telefon i garderoben på utestede for å danse... Jeg orket ikke være med han når han var sur... Senere tok vi taxi sammen hjem. Med en gang vi kom inn døra hjemme klikket han..... Lurte på hvor mange mannfolk jeg hadde vært med, hvorfor i helvete jeg ikke svarte han på telefon og hvorfor jeg trodde at de guttene jeg var venn med virkelig var venner av meg uten grunn. For han mener at jenter ikke har guttevenner uten at guttens eneste mål er å ned i buksa mi. Dette er guttevenner jeg har hatt hele livet! Sa jeg ikke gadd å høre på at han snakket sånn om vennene mine.. Da ble han enda mer forbannet fordi jeg forsvarte de... Så sier han at hadde han møtt han ene så hadde han drept han! Han har vært i millitæret å skreik at han hadde drept folk før osv. Jeg sa at det ikke er sant for det har du sagt før at du ikke har! Da klikket han enda mer å sa at han hadde taushetsplikt! Skjønte at jeg bare måtte komme meg bort så tok opp telefon for å ringe taxi. Da kom han løpende mot meg og smalt telefon ut av handa på meg. Jeg fikk tak i telefon igjen å da tok han tak i armen min og vred til jeg mista den (hadde blodutredelse dagen etter). Ble livredd og skjønte at jeg måtte komme meg vekk, så mens han tok telefonen min spramg jeg mot utgangsdøra og kom meg ut (uten sokker eller sko), han kom etter. Fikk løpt til nabohuset og banket på i panikk der. De ringte taxi så jeg fikk dratt. Nå sitter jeg bare å lurer på hva jeg skal gjøre... overdriver jeg? Får jo vondt av han å... Anonymkode: fe75d...765 Han har forsåvidt rett i at det forsåvidt ikke er noe som heter et ekte vennskap mellom jente og gutt. Fra jentenes side så går det fint men ikke fra en gutt sitt ståsted. De er nok ikke helt ærlige med seg selv om de selv sier noe annet. Det er en myte at det kan eksistere et vennskap mellom en gutt og ei jente uten at gutten håper veldig på at han skal få sjansen til å danne et forhold med jenta. Når det gjelder kjæresten din så høres han umoden ut. Men mest av alt usikker på seg selv ettersom han mistenker at han ikke er god nok for deg og at du ved første anledning vil gå fra han til fordel for andre menn. Har aldri helt skjønt hva som gjør at damer tiltrekkes mot slik menn som dette. Skriker jo lav IQ og det som verre er men så er det vel det "uberegnelige" med dem som er trekkplasteret. Ikke vet jeg ...det er ihvertfall slik det blir med den type mannfolk. Anonymkode: cecef...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #20 Del Skrevet 27. desember 2015 Uff.... Vanskelig alt sammen Jeg vet jo godt hva jeg må gjøre... Det er bare det å finne styrken.... Pokker altså.... Anonymkode: fe75d...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå