Gjest puzzizz Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Halla people! Jeg og kjæresten min liker å sende de hotte sexmeldingene til hverandre en gang iblandt(sms) Men nå begynner jeg å bli tom for ideer...hm...er det noen som har noen RÅE tips...? :-) Er så gøy når han kommer hjem fra jobben da vettu... trenger noen hotte setninger hær ass...=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puzz Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 ingen..? :cry: bruk fantasien deres dah..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 ingen..? :cry: bruk fantasien deres dah..... Hva får deg til å tro at vi har bedre fantasi enn deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puzz Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 fantasien min svikter... kanskje noen er mer "perverse" der ute som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva får deg til å tro at vi har bedre fantasi enn deg?? teit svar... spar deg for spydigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du noe bedre svar selv kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2004 #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Fuck me if I'm wrong, men skulle ikke vi ha sex i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 8. oktober 2004 #8 Del Skrevet 8. oktober 2004 If I were a flower would you pick me? If I were an icecream would you lick me? If I were a lolly would you suck me? If I ask nicely would you fuck me? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puzz Skrevet 9. oktober 2004 #9 Del Skrevet 9. oktober 2004 niice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #10 Del Skrevet 12. oktober 2004 Beskriv i DETALJER det du vet han elsker at du gjør eller dere gjør sammen, det som tenner han mest, en av hans fantasier? som.... Hei sexy, er på vei hjem. Drømmer om å finne deg på magen i senga. Jeg kysser deg opp over ryggen ....osv Du må finne selv hva dere liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 12. oktober 2004 #11 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå