Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenkte jeg skulle dele denne positive erfaringen med dere. I går booket jeg hotell og fly på nettet til min kjære og meg til London. Vi reiser fra Torp (Sandefjord) en lørdag morgen og drar tilbake tirsdagskveld. Alså maksimal utnyttelse med bare tre dager overnatting. Flybillettene kom på 1500 kr for oss to..tur/retur. mens overnattingen kom på 1000 kr natten i dobbeltrom. Hotellet har veldig bra standard, jeg var der for tre uker siden i forbindelse med en jobbtur. Så det betyr at det totalt kommer på 4500 kr to stykker fra lørdag til tirsdag ..ikke så værst..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvordan fant du dette? *jeg vil også ut og reise billig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Synes ikke det var så veldig billig. Vi dro til London i august, og bestilte hotell på http://www.sterlingticket.hotelconnect.co.uk/. Vi fikk da et dobbeltrom i et hotell med god standard (4 stjerner), og relativt sentralt for £30 per natt. Flybilletter til London er alltid billige, det er som oftest hotell som er dyrt, men det lønner seg å se etter tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg booket flybilletter på www.solfaktor.com Hotell booket jeg på www.travelstart.no Jeg vet at det finnes billigere hotell, men som sagt så var dette et hotell jeg har vært på før og vet at standarden er veldig bra. Det heter Strand Palace Hotel. For to tur/retur fly tror jeg ikke man kan få stort billigere da de koster 299,- og 149,- pr stk. Men det kommer jo alltis noen genyer og avgifter på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå