Gå til innhold

oralsex på jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser vi er forskjellige. Virker som TS rett og slett må prøve seg frem og rett og slett snakke med henne.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Betti skrev:

Jeg ser vi er forskjellige. Virker som TS rett og slett må prøve seg frem og rett og slett snakke med henne.

Jeg ser at jeg nok må det. Hadde ønsket at jeg kunne hatt noen knep på lager og overrasket med fantastiske opplevelser, men det blir kanskje ikke det første gangen uansett haha, kommer sikkert til å være for nervøs :P 

ts

Anonymkode: fafbe...524

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at jeg nok må det. Hadde ønsket at jeg kunne hatt noen knep på lager og overrasket med fantastiske opplevelser, men det blir kanskje ikke det første gangen uansett haha, kommer sikkert til å være for nervøs :P 

ts

Lykke til ;)

• Liker 1
Skrevet

Bred halv hard tunge, i samme bevegelse og hastighet. Gjerne med to fingre som masserer g punkt. Men det tar tid å komme for min del under oral sex. Ca 10-15 min, mot 5 min om jeg fingrer meg selv.

Anonymkode: aad5c...a84

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Det beste trikset vil uansett være å lese kroppspråket hennes, lytte til hva hun sier og vise at du synes det er skikkelig digg å gå ned på henne. Da skal det mye til at det går helt galt, med mindre hun er fullstendig forknytt. Hva andre liker varierer i så stor grad at det blir helt irrelevant i denne sammenhengen. Jeg vil påstå at det viktigste er å gjøre henne trygg nok til å fortelle deg akkurat hva hun liker. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...