Gå til innhold

oralsex på jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen råd ang. oralsex på en jente? Noen teknikker osv.? Hva dere synes er deilig? Burde jeg bruke fingrene også? Gjerne vær detaljert og konkret i beskrivelsene så det er lettest mulig å vite hva man skal gjøre, eventuelt hva man IKKE skal gjøre. Takk for svar :) 

Anonymkode: fafbe...524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk etter cunningligus på Google, da får du mer enn du trenger om temaet, riktignok på engelsk. 

Det viktigste er jo ta seg god tid, vise at du setter pris på å gjøre det. 

Alle er forskjellige og det gjelder å legge merke til om hun liker det du gjør. Så alle råd må tilpasses den du er sammen med. 

Husk at det er et følsomt område, start varsomt. Vent med klitoris, noen damer må være veldig kåte og våte før du kan røre den direkte. 

Undersiden av tungen er mykest. De fleste liker å ha en finger inni seg, du kan stimulere g-punktet og eller rundt åpningen. 

Noen ganger er det såvidt jeg kan kjenne at jeg berører henne, med for meg knapt merkbare bevegelser som til sist bringer henne i mål. 

Det er fantastisk å kjenne orgasmen bre seg, så hele kroppen rister, med hodet i spenn mellom lårene. 

Jeg er overbevist om at orgasmene til damer er mye sterkere enn mine. 

• Liker 3
Skrevet

G-punkt stimuli og rundt åpningen fungerer mye bedre enn fingrer inn og ut ;) 

Anonymkode: bf577...6d9

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne!!!

Skrevet

Hard "duracell kanin" tunge på klitten (jo fortere jo bedre, for å oppnå orgasme), mens du sprer fitteleppene til side så du får bedre tilgang, og når jeg (hun) er nær ved å komme stikk to fingre inn , lek litt opp og ned sprekken først, så stikker du de inn og stimulerer g punktet og klitten med fingrene til jeg (hun) kommer. Husk å bruk god tid, det tar ikke 5 minutter, for å si det sånn, men du vil bli fornøyd og stolt når hun kommer med et brak etter 20 min ;)

Anonymkode: 47485...081

• Liker 1
Skrevet

Rytmiske bevegelser, med litt press, "bred" tunge, ikke tungespiss. Ikke kiling. Ikke fingre inni.

Anonymkode: b8b23...10c

Skrevet

Som nevnt over her,
Duracellkanintunge på klitten, mens du samtidig har 2-4 fingre inn som du stikker inn og nesten helt ut så fort som det er behagelig. Da kommer ihvertfall jeg. Iblandt er det godt å bli lett sugd på klitten også. Ble nesten litt kåt av å skrive dette også...:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Skal "duracelltunga" være hard? Ts

7 minutter siden, Betti skrev:

Som nevnt over her,
Duracellkanintunge på klitten, mens du samtidig har 2-4 fingre inn som du stikker inn og nesten helt ut så fort som det er behagelig. Da kommer ihvertfall jeg. Iblandt er det godt å bli lett sugd på klitten også. Ble nesten litt kåt av å skrive dette også...:fnise:

Skrevet

Ja, en myk tunge gir ikke så mye. Når man fingrer seg selv så er det "jo hardere jo bedre", samme prinsippet gjelder med tunge.

• Liker 1
Skrevet

Det må du nesten bare spørre/prøve deg fram til med hver eneste nye jente. Ingen liker det helt likt.

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det varierer veldig hvordan jenter vil ha det med hensyn til styrke og intensitet. Noen trenger nærmest røff behandling av klitten, mens andre er så superfølsomme at det nesten ikke går an å slikke dem i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en myk tunge gir ikke så mye. Når man fingrer seg selv så er det "jo hardere jo bedre", samme prinsippet gjelder med tunge.

Du bør kanskje understreke at dette ikke er et generelt råd, og bare gjelder for noen jenter?

Jeg hadde hata duracelltingen, hvis ikke partneren hadde sluttet med det umiddelbart når jeg protesterer hadde han/hun blitt kasta på gangen ganske fort. Myk, bred tunge, eller lett på hånda når man fingrer, og jeg er i himmelen. Hastigheten kan godt økes etterhvert, men aldri vær "hard" på min klitt. (Og jeg er ikke spesielt følsom, kan godt klypes og spankes på den.)

Fasit: Vi er alle forskjellige. Prøv deg frem, start forsiktig og kommuniser med partner. 

Anonymkode: 27689...cc2

• Liker 7
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA!

Skrevet
Den 26.12.2015 at 23.19, AnonymBruker skrev:

NEI!

• Liker 2
Skrevet

Ved å lese denne tråden, ser du jo at kvinner liker forskjellige ting.

Jeg liker at han starter veldig forsiktig, må være bare så vidt borti klitoris, ta litt pauser bort fra den og veldig myk. Så kan han gradvis øke i styrke, og gjerne 1-2 fingre i meg, som presser på g-punktet. Tar meg vel 5 minutter å komme på denne måten.

Anonymkode: 28337...bb2

• Liker 2
Skrevet

Gå på spotify/youtube og søk opp låten "lick it" av God-des & She - av jenter om hvordan du tilfredsstiller en jente..

Anonymkode: ac088...7bd

Skrevet

Jeg foretrekker å ikke bli fingret samtidig. Myk tunge, sakte bevegelser, gjerne i sirkler. Og å suge på klitten! Mange små pauser på et sekund eller to, så jeg rekker å ønske mer. Hvis du skal fingre meg: to fingre inn og kom-hit bevegelse, hardt og fort!

Anonymkode: 33328...2e9

Skrevet

Så dumt at alle liker ting stikk motsatt 

Skrevet

Ingen suging på klitten her, det er veldig vondt. Ikke duracelltunge! Myk og bred tunge med lette bevegelser og en liten finger inni som stimulerer g punktet eller bare leker litt rundt hullet.Da kommer jeg meget fort

Anonymkode: 37fe0...988

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt at alle liker ting stikk motsatt 

Nei, det er ikke "så dumt", det forutsetter bare at du er i stand til å prate med en du deler kroppsvæsker med. Som ikke er så mye forlangt. 

"Bare led hodet mitt slik du vil". "Si ifra hva du liker". Verre er det virkelig ikke. 

Anonymkode: b4848...5ff

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...