Gå til innhold

London Dungeon?

Catlin

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på London Dungeon? Jeg hører at de har en advarsel utenfor der det blant annet advarsler mot at feks. barn, gravide og folk med hjerteproblemer skal gå inn der. Hopper det opp folk for å skremme deg :ler: eller er det bare i tilfelle det er noen sarte sjeler som ikke tåler voksdukker som blir torturert? Er på tur til London - og gravid, så her vil jeg helst være "føre var". Er nemlig litt skvetten av meg hvis det begynner å hoppe fram mennesker (eller voksdukker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var inne og leste litt der, men ble i grunnen ikke så veldig mye klokere. :-? Får en følelse av at det er samme opplegget som et vanlig vokskabinett, men er like vel ikke helt sikker. Er det noe berg-og-dalbane-"greier" der? Noen som har vært der? *roper forsiktig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har vært der, det er vist som en større versjon av det skrekkkabinettet som er på madam toussuads hvis du har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var OK. Litt morsomt med halshuggingsbildet man får med. Jeg synes det var veldig mye ståing og venting og det var i tillegg gruelig varmt og ubehagelig. Savner sitteplasser og showene varte og rakk. Hadde jeg visst hva det var hadde jeg nok ikke gått, synes ikke det var særlig nytt og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går utkledde mennesker rundt og sier "bø!" o.l. Dessuten er det et "Jack the Ripper"-show som for noen kanskje er litt skummelt.. Det avslutter med en "mini berg og dalbane" om jeg ikke tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen. Nå har jeg nok en gang vært inne og lest litt - men satt faktisk igjen med mer informasjon etter å ha lest innleggene på KG. Er det sånn at man MÅ gå i samlet flokk og MÅ være med på den berg og dalbane-greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i begynnelsen kan du gå rundt som du vil, men 2/3 av tiden MÅ man gå i samlet flokk, og det er ventetider utenfor hvert rom mens den forrige gruppen holder på. Du må heller ikke være med på berg-og-dalbanen, den kan du bare gå forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...