Gå til innhold

Når han aldri tar kontakt, men alltid sier ja til å treffes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Ok, jeg skjønner at han ikke er så veldig interessert, men hvorfor sier han alltid ja til å treffes hvis han ikke liker meg noe særlig uansett? Tidsfordriv? Jeg hadde heller vært alene en kveld en å henge med en fyr jeg ikke liker :s nei, han er ikke sjenert. 

Anonymkode: 36aad...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei venninne som har funnet noen av disse. De tar det de vil ha også stikker de om noe 'bedre' dukke opp. Om dere har sex, så ville jeg droppet kontakt of sett om han faktisk tar initiativ. 

Anonymkode: 437a1...c38

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn er så simple vesner at de aldri sier neitakk til hyggelig selskap og især ikke nei til sex.
De legger ikke noe personlig i det, hverken selskap (tidsfordriv) eller sex (tilfredstillelse), så om du har litt verdighet så slutter du å ta kontakt og heller forholder deg til menn som liker deg personlig istedet.

Anonymkode: 4a80b...3d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg datet en sånn fyr en liten stund. I begynnelsen så tekstet vi en del, men etter det første møtet vårt så dabbet det av. Til slutt så var det aldri noe meldinger utenom når vi avtalte ny date. Kan vel nevne at jeg aldri hadde sex med han, men han sa alltid ja til å treffes og vi hadde det veldig koselig sammen. Jeg prøvde å ta mer kontakt, men han brukte alltid 1000 år på å svare så da gadd jeg til slutt ikke mer. Hadde vår siste date i slutten av Oktober og etter det så har jeg ikke giddet å ta mer kontakt. Har ikke hørt noe fra han heller så da tok han det vel ikke så tungt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honeyblossom skrev:

Jeg datet en sånn fyr en liten stund. I begynnelsen så tekstet vi en del, men etter det første møtet vårt så dabbet det av. Til slutt så var det aldri noe meldinger utenom når vi avtalte ny date. Kan vel nevne at jeg aldri hadde sex med han, men han sa alltid ja til å treffes og vi hadde det veldig koselig sammen. Jeg prøvde å ta mer kontakt, men han brukte alltid 1000 år på å svare så da gadd jeg til slutt ikke mer. Hadde vår siste date i slutten av Oktober og etter det så har jeg ikke giddet å ta mer kontakt. Har ikke hørt noe fra han heller så da tok han det vel ikke så tungt :P 

Ja, samme her. Jeg er TS. Jeg skjønner ikke hva han tenker? Han bruker ikke lang tid på å svare da, han svarer som regel ila ett minutt :fnise: men han tar aldri kontakt! En gang drøyde jeg 3 uker uten å sende han en melding og han lot ikke høre fra seg da heller. Men når vi er sammen har vi det utrolig hyggelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme her. Jeg er TS. Jeg skjønner ikke hva han tenker? Han bruker ikke lang tid på å svare da, han svarer som regel ila ett minutt :fnise: men han tar aldri kontakt! En gang drøyde jeg 3 uker uten å sende han en melding og han lot ikke høre fra seg da heller. Men når vi er sammen har vi det utrolig hyggelig! 

Skulle nesten tro du holdt på med samme fyr jeg var med :fnise: Jeg prøvde å "unnskylde" det med at kanskje han ikke var så glad i å tekste, men hallo.. 3 uker uten kontakt.. det er drøyt. Hadde jeg vært deg så ville jeg bare forduftet for han slik jeg gjorde. Tviler på at han hadde reagert noe på det når han kan gå så lenge uten kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honeyblossom skrev:

Jeg er slik en mann at jeg mange ganger sier ja til å møte noen uten at jeg egentlig noen gang tar initiativ selv.

Det har aldri slått deg at du ikke har bydd nok på deg selv de første gangene til at en har fått sjanse til å bli kjent ? 

Skjønner ikke helt hvordan man skal komme til det punktet at man skal like noen utelukkende på personlighet da. 

Kvinnfolk logikk ...

Anonymkode: 5d05c...967

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex med en sånn fyr nå selv. Jeg som alltid spør om han vil komme over. Sier alltid ja, men han spør aldri. Bruker også lang tid på å svare på snap osv. Før han hadde jeg sex med en fur som også var sånn. Begynner ta det veldig personlig. Er jeg ikke bra nok liksom? Kjenner jeg blir så lei! Men samtidig så er jeg så sykt kåt, at jeg likevel ikke klarer å kutte ut, å ta kontakt.. The logic....

Anonymkode: 83659...ad0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sex med en sånn fyr nå selv. Jeg som alltid spør om han vil komme over. Sier alltid ja, men han spør aldri. Bruker også lang tid på å svare på snap osv. Før han hadde jeg sex med en fur som også var sånn. Begynner ta det veldig personlig. Er jeg ikke bra nok liksom? Kjenner jeg blir så lei! Men samtidig så er jeg så sykt kåt, at jeg likevel ikke klarer å kutte ut, å ta kontakt.. The logic....

Dere kvinner har det lett ..enten det er på den ene eller andre måten ihvertfall ..hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slik en mann at jeg mange ganger sier ja til å møte noen uten at jeg egentlig noen gang tar initiativ selv.

Det har aldri slått deg at du ikke har bydd nok på deg selv de første gangene til at en har fått sjanse til å bli kjent ? 

Skjønner ikke helt hvordan man skal komme til det punktet at man skal like noen utelukkende på personlighet da. 

Kvinnfolk logikk ...

Men hvorfor tar du da ikke mer initiativ til å bli bedre kjent dersom han ikke følte at han ble det de første gangene? Du må jo ha en viss interesse for jenta hvis du fortsetter å si ja til å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honeyblossom skrev:

Skulle nesten tro du holdt på med samme fyr jeg var med :fnise: Jeg prøvde å "unnskylde" det med at kanskje han ikke var så glad i å tekste, men hallo.. 3 uker uten kontakt.. det er drøyt. Hadde jeg vært deg så ville jeg bare forduftet for han slik jeg gjorde. Tviler på at han hadde reagert noe på det når han kan gå så lenge uten kontakt.

Haha jeg vet :P jeg klarer ikke gi slipp heller, har prøvd, men så får jeg alltid et svakt og ensomt øyeblikk og vips er skaden skjedd og meldingen sendt... :s men tror neppe han hadde reagert om han aldri hørte et kvekk fra meg igjen. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff.. Hvordan ble det avsluttet med han første da? Sluttet du bare å ta kontakt? Begynner nesten å lure på om noen har oss i denne tråden har vært på samme fyr hehe! TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar det gå et par ganger med enveiskommunikasjon, bare for å se om det kommer noen form for respons etterhvert. Hvis det deretter går like trått, tar jeg det som et tegn på manglende interesse.

Når han/hun ikke gidder å ta noe som helst initiativ, kan det ikke være mye tvil om at det spiller liten rolle for vedkommende om man har kontakt. Bedre å finne noen som bryr seg. 

Anonymkode: b7ae2...90f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lar det gå et par ganger med enveiskommunikasjon, bare for å se om det kommer noen form for respons etterhvert. Hvis det deretter går like trått, tar jeg det som et tegn på manglende interesse.

Når han/hun ikke gidder å ta noe som helst initiativ, kan det ikke være mye tvil om at det spiller liten rolle for vedkommende om man har kontakt. Bedre å finne noen som bryr seg. 

Anonymkode: b7ae2...90f

Det er sant, er bare så vanskelig når man vet at man alltid får ja når man spør om å treffes. Uansett liksom..  Da begynner man å innbille seg ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg vet :P jeg klarer ikke gi slipp heller, har prøvd, men så får jeg alltid et svakt og ensomt øyeblikk og vips er skaden skjedd og meldingen sendt... :s men tror neppe han hadde reagert om han aldri hørte et kvekk fra meg igjen. TS

Hva med å prøve å treffe andre? Finner du en som viser mer interesse så glemmer du fort han andre. Han er bare bortkasta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
44 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Men hvorfor tar du da ikke mer initiativ til å bli bedre kjent dersom han ikke følte at han ble det de første gangene? Du må jo ha en viss interesse for jenta hvis du fortsetter å si ja til å møtes.

Hvor mye interesse har du for en gråstein? 

Blir vel litt samme greiene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. desember 2015 at 21.03, AnonymBruker skrev:

Huff.. Hvordan ble det avsluttet med han første da? Sluttet du bare å ta kontakt? Begynner nesten å lure på om noen har oss i denne tråden har vært på samme fyr hehe! TS 

Det endte me at jeg var lei av å ta kontakt.. Hørte ikke mere fra han.. Så veldig intressert var han nok ikke.. Det er tydeligvis ikke han jeg har sex med nå heller. Greie er at jeg ikke ønsker noe forhold. Er alene med omsorg for ett barn og er i full jobb. Jeg har ikke tid til æ date. Men jeg trenger nærhet å sex, så får besøk av disse mennene innimellom da. Men det virker som at en kvinne som meg, som bare ønsker sex, er dritt, og bør behandles deretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må bare fortelle deg at han er nok ikke interessert i noe mer, så hvis du er det bør du kutte ut. 

Jeg er ofte sånn, og det er kun for kosens del - ofte når jeg ikke føler noen spesiell kjemi annet enn vennskap.

Anonymkode: 48a98...0af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Må bare fortelle deg at han er nok ikke interessert i noe mer, så hvis du er det bør du kutte ut. 

Jeg er ofte sånn, og det er kun for kosens del - ofte når jeg ikke føler noen spesiell kjemi annet enn vennskap.

Er forresten jente 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...