Gå til innhold

Hvordan gå frem når han skal få lov til å slikke meg i rompa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå ( det er kun for sex, ingen følelser inne i bildet) og han er ganske opptatt av rompa mi. Han har veldig lyst på analsex, noe som er helt utelukket for meg, og det har jeg gitt han beskjed om. Når vi har hatt sex har han befølt meg utenpå rompehullet, og det har egentlig vært ganske deilig. Nå vil han slikke og fingre meg i rompa. Noe fingring der blir ikke aktuelt for meg, men mulig jeg kan la han slikke meg. Vet ikke om jeg vil få noe ut av det, men tenkte jeg kunne la han prøve siden han har så lyst. Tror kanskje jeg vil like det litt, men føler det er litt ekkelt også. Er redd for at det skal lukte eller noe, og vil ikke kline med han etter at han har vært i rompa mi. Hvordan kan jeg gå frem når han skal få lov til å slikke meg i rompa, uten å ødelegge hele stemningen med å komme med regler til han på en måte? Er også litt redd for at han tror jeg vil gå med på analsex hvis han får lov til dette. 

Anonymkode: 175af...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta han med i dusjen etter du har vasket deg godt, og la han slikke deg mens du står inntill veggen og han sitter på kne/huk ?
Om det funker bra for deg så kan du la han løfte deg videre med inn i senga.
Men rumpeplay etter bare et par ganger sex høres skummelt ut for meg, mistenker at han raskt kommer til å prøve å presse deg til å ha analsex og få deg til å føle deg dårlig fordi du sier nei til fingre og pikk i endetarmen. Kanskje han egentlig er homo?

Anonymkode: 253fc...81d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta han med i dusjen etter du har vasket deg godt, og la han slikke deg mens du står inntill veggen og han sitter på kne/huk ?
Om det funker bra for deg så kan du la han løfte deg videre med inn i senga.
Men rumpeplay etter bare et par ganger sex høres skummelt ut for meg, mistenker at han raskt kommer til å prøve å presse deg til å ha analsex og få deg til å føle deg dårlig fordi du sier nei til fingre og pikk i endetarmen. Kanskje han egentlig er homo?

Jeg skal feire den dagen folk slutter å sette likhetstegn mellom analsex og homofili.

Men så er jeg litt enig i at finger og tunge kan være datens forsøk på å "myke" deg opp for analsex også. Hvis du ikke vil så vil du ikke. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fiser  så ler vi godt. Greit å gjøre det en time etter middag med masse erter. Vi bruker husholdningserter i boks. Fiskeridirektoratet løs å kos dere. 

Anonymkode: 24c8c...7a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fiser  så ler vi godt. Greit å gjøre det en time etter middag med masse erter. Vi bruker husholdningserter i boks. Fiskeridirektoratet løs å kos dere. 

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: c70a9...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg skal feire den dagen folk slutter å sette likhetstegn mellom analsex og homofili.

Men så er jeg litt enig i at finger og tunge kan være datens forsøk på å "myke" deg opp for analsex også. Hvis du ikke vil så vil du ikke. 

Det må jo være en sammenheng. Er man ikke tilfreds med en vagina, og foretrekker rumpehull, så kan man like gjerne gå for de som ikke har en vagina på kroppen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være en sammenheng. Er man ikke tilfreds med en vagina, og foretrekker rumpehull, så kan man like gjerne gå for de som ikke har en vagina på kroppen.

Nei. Det er ikke det samme. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå ( det er kun for sex, ingen følelser inne i bildet) og han er ganske opptatt av rompa mi. Han har veldig lyst på analsex, noe som er helt utelukket for meg, og det har jeg gitt han beskjed om. Når vi har hatt sex har han befølt meg utenpå rompehullet, og det har egentlig vært ganske deilig. Nå vil han slikke og fingre meg i rompa. Noe fingring der blir ikke aktuelt for meg, men mulig jeg kan la han slikke meg. Vet ikke om jeg vil få noe ut av det, men tenkte jeg kunne la han prøve siden han har så lyst. Tror kanskje jeg vil like det litt, men føler det er litt ekkelt også. Er redd for at det skal lukte eller noe, og vil ikke kline med han etter at han har vært i rompa mi. Hvordan kan jeg gå frem når han skal få lov til å slikke meg i rompa, uten å ødelegge hele stemningen med å komme med regler til han på en måte? Er også litt redd for at han tror jeg vil gå med på analsex hvis han får lov til dette. 

Å bli fingra i rompa samtidig som han er inni "skjeden" , det er ultimat klinax faktor! Desverre er ikke mannen min like vågal som eksen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du er mann og ikke homofil, hva hadde du syntes hadde vært mest innbydende av en mann eller en kvinne på alle fire, med rumpa i været?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
3 timer siden, Polly Ester skrev:

Ingen andre enn du som har satt noe likhetstegn.

Hadde en gang en kompis som skrøt etter å ha hatt analsex for først gang med kjæresten sin.
En annen svarte, æsh, Det blir jo som å pule en gutt jo....
Så ble det ikke mere skryt fra den karen.
Om du ikke ser sammenligningen, så er den der. Bare grav litt dypere, men det er ingen som har hevdet at analsex=homofili av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Polly Ester skrev:

Skal du? 

Anonymkode: d5806...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr dette at man har homofile tendenser om man liker oralsex også, eller at man kanskje i det minste er bi?

Anonymkode: be0e1...1b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han er homofil eller ikke bryr jeg meg ikke om, men er det flere som har tips til hvordan jeg kan gå frem?

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han er homofil eller ikke bryr jeg meg ikke om, men er det flere som har tips til hvordan jeg kan gå frem?

TS

Dusjen er en god ide. Dusj sammen og gi tydelig signaler på at du vil at han skal slikke deg. Etter en stund snur du deg og lar han slikke deg bakfra... så går det av seg selv... han vet hva han skal gjøre. Ellers ikke tenk så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: c70a9...252

29 og 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer liksom ikke helt å dusje sammen. Vi har aldri gjort det, legger oss alltid rett i senga og begynner og kose. Og vi begge bor i kollektiv uten eget bad, så føler det blir litt rart å dusje sammen på et trangt kollektivbad når andre står utenfor i kø. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke de andre svarene så nøye her, men hva med å bare ta en god dusj rett før han kommer på besøk?

Anonymkode: 59110...5ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask deg godt! Vær avslappet! Og kanskje litt pussa første gangen? ☺ Lykke til.

Kos deg. 😀

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...