Lou Salome Skrevet 27. desember 2015 #41 Skrevet 27. desember 2015 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 40 er for sent, det er jeg enig i. Jeg er 25 og venter nå min første. Jeg er ferdig med utdannelse, har fast jobb og er gift med en mann som er helt fantastisk. Vi har mye energi, kapital og kan gi barnet mye kjærlighet og en god og trygg oppvekst. Sier ikke at en på 40 ikke har de samme forutsetningene, men om naturen går sin gang, så mister slike barn sine foreldre ved tidlig. Det unner jeg ikke kommende barn. På samme måte mener jeg at en må tenke seg om før man får barn generelt. Mange skulle ikke hatt barn, men føler vel ikke selv at de er i kategorien fordi de er "så gode mødre", Fraskilt fra faren etter barnet er fylt 1 fordi "uff, det fungerte ikke med barnefar", "uføretrygdet, har ingenting, men ville så gjerne ha 3 barn" eller "mannen og meg har det turbulent, men et barn kan kanskje redde forholdet". Ærlig talt... Barne er ikke for alle, og jeg vil heller ha flere foreldre på 40+ enn de toskene som får barn "fordi". Enten er barnet ønsket og man kan skape en god oppvekst med to foreldre, eller så lar man være! Anonymkode: 9d825...1b3 Hvorfor tror du det gir vesentlige forskjeller i livet til et menneske om det mister sine foreldre som 45-åring eller 55-åring? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå