Gå til innhold

35 er for seint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at det er for seint for å få sitt første barn.

40 åra er det bare hån mot det/de barna 

Anonymkode: 67e40...d92

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Hvem bryr seg om hva et menneske på et forum troller om?

Anonymkode: bc745...63f

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller 35 år enn 15 år.

Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Heller 35 år enn 15 år.

Dette er valgalternativene?

Anonymkode: c9fb8...7f3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er valgalternativene?

Anonymkode: c9fb8...7f3

Tydeligvis.

Skrevet

Man kan risikere at det er for sent hvis man ønsker seg flere barn, ja. 

Anonymkode: d6d11...44d

• Liker 1
Skrevet

Mamma og pappa var 38 og 48 da de fikk meg (adopsjon). Det er vel subjektivt, men de er de beste foreldrene jeg vet om. De har alltid vært der for meg og broren min, uansett hva. De har brukt all sin tid og energi på at vi skal få et best mulig liv. Forstår meg ikke på at noen rakker ned på andres valg her i livet. Det er heller ikke alle som treffer sin livs kjærlighet når de er tjue. Mange tror kanskje det og skiller seg etter syv år og to-tre barn. Da vil jeg heller ha litt eldre foreldre som har vært gift i førti år.

• Liker 12
Skrevet

og her er KG ute og dømmer kommende foreldre igjen. I følge KG kvinnene passer det ALDRI å få barn. I flere tråder leser jeg at alle MÅ vente fordi det er en eller en annen bagatell som ikke er på plass. Jaja vente skal nu alle, og når de først skal ha unger i en alder av 35-40 år, er det for sent og da kommer moralpolitiet fram igjen... 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med dette innlegget egentlig? 

Anonymkode: 22b1d...c75

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor det? Mamma fikk meg når hun var 35 og på grunn av det så hadde hun jobbet seg opp en trygg stabil økonomi, kunne tilby meg å vokse opp i villa med hage og lekeplass istedet for en liten leilighet og ingen hage, og ha råd til å ta meg med på ferier gjennom hele oppveksten slik at jeg fikk en bredere kulturforståelse og livserfaring enn de som vokser opp med 25 år gamle mødre som ikke er ferdig med utdannelsen sin og må bruke oppveksten min på å fullføre skolen, og når jeg blir eldre vil de ha tilbake ungdomsårene sine igjen når de gikk gravide og da må jeg skamme meg over å ha en mor som går på byen mer enn mine egne venner! Glad for at mamma ventet , og kommer også til å vente til den alderen selv :)

Anonymkode: 784d1...762

• Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, O.G. skrev:

Heller 35 år enn 15 år.

Det har du rett i, men når man er 40 er det for sent og toget er gått!

Anonymkode: 271f4...c7b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig enig, men kan voksne folk bli gravide og de gidder på begynne på barn når de er i førtiårene så er ikke jeg den som sier at "de skal ikke få lov". 

Skrevet

Nei det er det ikke. Noen bør vente til de er 40 år også! Bedre med ei gammel mor enn ei ung og dum mor som ikke kan noen jævla ting!!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for alle.Dette kan variere fra person til person.

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et hån du...ok!

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uffda. Stakkars deg som bekymrer deg så mye for mødrene som ikke evner å bekymre seg for seg selv :rolleyes:

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? Er det det?

Ja dere to skal nå virkelig få jobben dersom dere skal springe rundt og forhindre at folk får barn etter at de fyller 40 :Hehe:

• Liker 2
Skrevet

Du vet at mange bare velger å få ett barn, ikke sant? Så hvorfor i all verden er det forskjell på første barn og siste i rekka for andre mtp alder? Virker ikke som folk tenker over det når de skriver "førstefødte", isåfall rimelig blåst.

• Liker 1
Skrevet

Synes faktisk man bør tenke litt fremover når man får barn. Selv om man føler seg ung og sprek når man er 40 år, så er man faktisk 55 år når barnet er 15. Det synes jeg rett og slett er på grensen til egoistisk og uansvarlig.

Anonymkode: 6e8ea...a64

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk man bør tenke litt fremover når man får barn. Selv om man føler seg ung og sprek når man er 40 år, så er man faktisk 55 år når barnet er 15. Det synes jeg rett og slett er på grensen til egoistisk og uansvarlig.

Folk spør ikke deg før de får barn, - uansett hvor mye du skulle ønske de gjorde det.

En god venn av  meg ble pappa igjen (ikke første gang) som 60 åring. Han og hans kjære spurte heller ikke deg.

Hvorfor er du så fryktelig opptatt av å skulle bestemme og dømme og fordømme hvem som skal 'få lov' til  å få barn? Er det juleferien som er for lang?

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man si uansett om man skal ha barn eller ikke. Tenk litt fremover og spør seg selv om ting egentlig er holdbart i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...