AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #1 Skrevet 26. desember 2015 Jeg synes det er ganske varierende standard på innleggene her. Mange har helt grunnleggende skrivefeil, merkelig tegnsetting, ikke mellomrom etter punktum osv. En del av de tingene som skrives, virker også rett og slett som at de kommer fra folk med lav IQ. Ser for meg en haug med navere som snylter på staten, som sitter og taster i vei her... Selvfølgelig er det mange oppegående folk her også, men synes det er litt vel mange pussige tråder/kommentarer her generelt. Så, ser dere på dere selv som smarte? Sosialt og kunnskapsmesdig? Anonymkode: f143b...c3a 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ser på meg selv som smart, og jeg er i overkant opptatt av korrekt skrivemåte. 1
Berit Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Ser ikke på meg selv som spesielt smart. Endret 26. desember 2015 av Berit
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #4 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er ikke spesielt sosialt smart, men flink til å forstå teorier og abstrakte fenomener. Anonymkode: c32ac...b7b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er ganske varierende standard på innleggene her. Mange har helt grunnleggende skrivefeil, merkelig tegnsetting, ikke mellomrom etter punktum osv. En del av de tingene som skrives, virker også rett og slett som at de kommer fra folk med lav IQ. Ser for meg en haug med navere som snylter på staten, som sitter og taster i vei her... Selvfølgelig er det mange oppegående folk her også, men synes det er litt vel mange pussige tråder/kommentarer her generelt. Så, ser dere på dere selv som smarte? Sosialt og kunnskapsmesdig? Anonymkode: f143b...c3a Hvordan man skriver, har ingen sammenheng med å være smart. Folk kan ha både synsdeffekter, dysleksi og andre typer hemminger som vanskelig gjør rettskriving, måte å ordlegge seg på, og samtidig være lynende inteligente/smarte. Så spørsmålet og problemstillingen i hi er lite "smart" /gjennomtenkt i sin utformet. I tillegg er forumet umulig å rette på når du skriver feil, og veldig vanskelig å bruke etter siste oppdateringer noe som ikke har noen sammenheng med skriverenes smarthet. Anonymkode: d8cb2...332 8
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. desember 2015 #6 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Nei jeg er så langt i fra smart som det er mulig å komme. Noe innleggene mine her er bevis på. Men og ha skrivefeil er ikke noe tegn på om en person er smart eller ikke. Det samme gjelder å være på NAV. De fleste som er på NAV er ikke snyltere men for all del la oss ignorere det. Endret 26. desember 2015 av Balian de Ibelin
Belbus Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Jeg ser på meg selv som smart på noen områder. Endret 26. desember 2015 av Belbus
clyde Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 Av og til er jeg smart, mens andre ganger er jeg jævla dum. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #9 Skrevet 26. desember 2015 Ser på meg selv som smart, bryr meg lite om rettskrivning. De fleste er vel både smartere, penere og flinkere til å kjøre bil en gjennomsnittet i følge dem selv. Hvor smart er du TS? Anonymkode: 8a7af...066 1
Haru Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 Jeg ser på meg som meg selv, hva det nå enn er i andres øyner. Dum, smart, ond, god.....det er opp til mine medmennesker å dømme. Ikke meg selv.
Gjest SykkelJenny Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 Noen ganger ser jeg på meg selv som rimelig smart - andre ganger føler jeg meg rimelig steindum.
Gjest Trollkarlen Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 Jeg etterlater bevisst tastefeil, skrivefeil, tegnsettingsfeil osv. Et innlegg er ikke et offisielt dokument eller noe som må skrives korrekt slik at det ikke kan tolkes i alle retninger. Hele hensikten med språket er å kommunisere slik at personer forstår hva man sier. Når en person klarer å peke ut alt som er feil, så betyr det at personen vet hva som ble sagt og dermed er kommunikasjonen vellykket. Jeg ikke brukte tid på korrektur og noen satt seg ned for å kommentere rettskriving når de faktisk forstod det jeg skrev i innlegget. Jeg vil påstå at jeg er nært tilbakestående, men jeg er usannsynlig mye smartere enn folk som henger seg opp i skrive feil på blant annet KG.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 Jeg vet inderlig godt at jeg ikke er smart. Ikke er jeg intellektuell, ei heller har jeg noe særlig kulturell kapital. Jeg vet lite om politikk og internasjonale hendelser. I tillegg har jeg vanskelig for å lese mennesker i det sosiale rom. Føler jeg har giftet meg oppover og at jeg generelt sett er sammen med mennesker som er for smarte for meg. Anonymkode: cd7f1...90c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 Synes og du er for fordømmende her, både i forhold til rettskrivning og folk som er tilknyttet Nav. Eller så er det jo f.eks alder også et forhold her -noen er 16, noen 36 noen er 60, -og generelt så er det jo store skiller mellom kunnskap mellom folk, en lege vet ikke nødvendigvis en døyt om fysikk eller kan noe om astronomi, og et geni av en komponist er nødvendigvis ikke smart på kjøkkenet. Anonymkode: 6d22c...179 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #16 Skrevet 26. desember 2015 Over gjennomsnittet kunnskapsmessig, gjerne noe under gjennomsnittet sosialt. Anonymkode: 48083...8be
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #17 Skrevet 26. desember 2015 7 timer siden, Berit skrev: Ser ikke på meg selv som spesielt smart. Anonymkode: d8cb2...332 1
Gjest Belle âme Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 Eg er smart på enkelte ting, men heilt håplaus når det gjelder andre ting. Eksempler på ting eg er håplaus på er koordinasjon! Eg greier å gå meg vill i Bergen, liksom. Ein anna ting er å følge instrukser. Folk må vise meg korleis ting blir gjort, eg forstår det ikkje om det må forklarast. Untatt det er eg oppegåande, trur eg.
Summers Skrevet 26. desember 2015 #19 Skrevet 26. desember 2015 Jeg har alltid tatt ting tregt og gjorde det også dårlig på forsvarets "IQ-test". 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 Bestemor er smart hun, men hun bruker fortsatt mellomrom før punktum og komma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå