Gå til innhold

Har ei venninne som er i et cuckquean forhold.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har selv fortalt dette. Å ta risikoen var en fetisj i seg selv. Han er totalt åpen om dette.

Anonymkode: c4043...d14

Hvis du snakker om en helt annen situasjon og helt andre personer enn i hovedinnlegget så skjønner jeg ikke helt hva det har med tråden å gjøre. 

Anonymkode: 4220e...27d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, hvorfor et så fancy ord som "cuckquean?" heter det ikke bare sidesprang/utroskap da?!

Anonymkode: 4ec82...d92

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du snakker om en helt annen situasjon og helt andre personer enn i hovedinnlegget så skjønner jeg ikke helt hva det har med tråden å gjøre. 

Hvis du leste hele tråden, hadde du skjønt at det har med konsekvensene av hva de driver på med, kan føre til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, hvorfor et så fancy ord som "cuckquean?" heter det ikke bare sidesprang/utroskap da?!

Anonymkode: 4ec82...d92

Det er ikke utroskap om kjæresten vet om det og synes det er greit.

Anonymkode: ffabe...ba2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke sant!, nesten så jeg håper han får det xD å hun slår opp

TS

Anonymkode: d682f...c0e

For et flott menneske du er da... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leste hele tråden, hadde du skjønt at det har med konsekvensene av hva de driver på med, kan føre til.

All ubeskyttet sex kan føre til spredningen av kjønnssykdommer, men hvorfor antar du at mannen ikke bruker beskyttelse? Det er vel mer sannsynlig at han gjør det, som har en kjæreste å beskytte, enn den gjennomsnittlige drita fyren på byen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forstår vel at han kan få bedre og dette er løsninga. Det eller ingen ting.

Anonymkode: 7f3ce...b95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

All ubeskyttet sex kan føre til spredningen av kjønnssykdommer, men hvorfor antar du at mannen ikke bruker beskyttelse? Det er vel mer sannsynlig at han gjør det, som har en kjæreste å beskytte, enn den gjennomsnittlige drita fyren på byen. 

Kondom beskytter ikke mot alt, og et kondom kan sprekke og er aldri 100% sikkert. Men det vet du vel, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondom beskytter ikke mot alt, og et kondom kan sprekke og er aldri 100% sikkert. Men det vet du vel, eller?

Selvfølgelig. Men du synes ikke du krisemaksimerer en liten smule nå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så uvanlig å swinge eller være polyamorøs lengre, synes ikke dette er noe å heve øyenbrynet over så lenge alle parter det omhandler synes det er greit (-og ikke bare det men faktisk liker denne levemåten..!) Det jeg synes en bør passe seg for er å distansere seg fra hovedpartner, blir viktigere en noen gang å holde koblingen med sine nærmeste.

Anonymkode: 85273...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Du verden hvor mange det er som fordømmer at noen har en fetish...

Dere burde heller utvikle litt empati og prøv å forstå istedet for å fordømme basert på egne meninger.
Dere har ikke den fetishen, men det gir dere INGEN rett til å fordømme de som har den.
Om dere ikke forstår, så spør slik voksne mennesker gjerne gjør.

Selv har jeg ikke den fetishen, men her vært borti de som har den og det var meget spennende....

For the record... HIV er ikke en kjønnssykdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange ting i verden jeg synes er rart, og jeg kunne ikke levd slik eller sånn, gjort ditt eller datt, men så lenge folk er fornøyde med livet sitt, og ikke skader noen, så spiller det jammen ingen rolle hva JEG mener om saken. Jeg kan mene, syns og tro alt jeg vil, men hvem bryr seg?? Seksuelle preferanser må være det jeg tenker på minst.. hva andre gjør og liker bryr meg lite. 

Jeg lurer på --- dere som snakker om hiv og andre sykdommer --- har dere kun hatt en sex partner? Passer dere på å få legeerklæring på diverse tester før dere hopper til køys med en ny partner? Jeg synes så absolutt at man SKAL og bør gjøre dette, men jeg tror det er veldig få mennesker som med hånda på hjerte kan si at de har gjort dette hver gang.... og det skal jo bare EN ubeskyttet omgang til.... Just saying. Beklager at jeg bidrar til å spore av tråden. Jeg synes bare det blir så latterlig når noen ønsker at folk skal pådra seg sykdommer, og andre fordømmer noen som har flere sex partnere...  Hvis ALLE passer på seg selv, så stopper man galant spredning av sykdommer. Hvis jeg levde i et forhold der det var helt ok for gubben å ha sex med andre, så hadde det vært et absolutt krav fra min side at han brukte beskyttelse, og testet seg regelmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke sant!, nesten så jeg håper han får det xD å hun slår opp

TS

Anonymkode: d682f...c0e

Eller venninnen din kan ta sin rett  til å leve i cuckold. Det er mer enn rimelig -:)

Anonymkode: 09f66...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2Bhonest skrev:

Dere burde heller utvikle litt empati og prøv å forstå istedet for å fordømme basert på egne meninger.
Dere har ikke den fetishen, men det gir dere INGEN rett til å fordømme de som har den.

Selv har jeg ikke den fetishen, men her vært borti de som har den og det var meget spennende....

Er det virkelig kategorisert som en fetisj

Anonymkode: 09f66...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MadameDeRosa
Den 26. desember 2015 at 16.49, AnonymBruker skrev:

Hun forstår vel at han kan få bedre og dette er løsninga. Det eller ingen ting.

Anonymkode: 7f3ce...b95

Eller at hun ikke forstår at HUN kan få noe mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Den 26. desember 2015 at 19.45, 2Bhonest skrev:

Nei, men man kan få HIV av ubeskyttet sex eller om kondomen sprekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2Bhonest skrev:

Ja en cuckquean er en fetish, men jeg tror nok TS tar litt feil og mikser et åpent fohold med fetishen cuckquean...
https://en.wikipedia.org/wiki/Cuckquean

Hvorfor tror du det? Det skrives bare at han ligger med andre, og det er mer typisk for cuckquean enn åpent forhold. 

Anonymkode: 10137...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...