Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Heisann ! Jeg trenger litt hjelp med å finne navn til bilen min, det er en stor bil av typen sedan 8) Jeg skal fortelle litt om den: Den er hvit og etter planen skal det lakkeres svarte kuflekker på den, og dette er IKKE tull Inni skal den ha kumønstra setetrekk og en plysjkumaskot på hattehyllen som ligger og ser ut mellom nakkestøttene :D :D :D Hadde tenkt på navnet " Litago " men da trenger jeg et slagord til å sette på hekken på bilen, sånn ala, " Eat my dust " eller noe sånt. Hjernen jobber på høygir, og jeg er totalt TOM for ideer :-? Kan ikke dere kreative komme med noen forslag til meg ?? Håper på masse gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Automøbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #3 Del Skrevet 13. juli 2002 10 poeng til heksa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Blir den KUleste bilen i by'n..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. juli 2002 #5 Del Skrevet 18. juli 2002 Dagros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 18. juli 2002 #6 Del Skrevet 18. juli 2002 Kuella DeVill ....? Som i Cruella Devil, fra 101 Dalmatinere... :D Den synes jeg var kul.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå