drikkerbrushverdag Skrevet 25. desember 2015 #1 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg vil gjerne ha en liten symaskin uten for mye fiksfakseri. Trenger for eksempel ikke hundre knapper og broderifunksjon. Det jeg derimot trenger er en som er sterk nok til å sy f.eks dongeri, så jeg regner med at jeg må litt opp i pris for å få en kraftig nok maskin. Synes det er vanskelig å se an forhandlere, og da spesielt noen som vet hva jeg trenger og hva jeg IKKE trenger Har dere kjøpt deres i fysisk butikk eller online? Har dere noen forhandlere å anbefale? Hva var dere ute etter da dere kjøpte deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 25. desember 2015 #2 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg kjøpte en på IKEA, enkel rimelig og grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2015 2 timer siden, stan skrev: Jeg kjøpte en på IKEA, enkel rimelig og grei. Tenkte noe litt mer kraftig og holdtbart. Er ute etter ett av de kjente merkene (Pfaff/Husqvarna/Singer/Bernina/Janome). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Del Skrevet 25. desember 2015 Symaskin.no har janome. Veldig fornøyd Anonymkode: 51323...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 25. desember 2015 #5 Del Skrevet 25. desember 2015 Jysk og coop hypermarked har greie singer-maskiner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Del Skrevet 25. desember 2015 Har kjøpt mine symaskiner på symaskinbutikk, siste hos Husquarna. Coops og andre billigmaskiner er jeg usikker på hvordan dete r å sy i tykkere lag med stoff med. Anonymkode: 61b27...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #7 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg kjøpte min på symaskiner.no Det høres ut som om Janome Easy Jens kanskje kan være en god maskin for deg? Jeg har ikke prøvd den selv, men har en annen Janome i samme prisklasse som jeg er veldig fornøyd med. Anonymkode: 4572a...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 25. desember 2015 #8 Del Skrevet 25. desember 2015 Kjøpt i symaskinbutikk. Tung som et h..., men syr fint i kraftige stoffer. Hadde ikke hatt et sekunds tålmodighet med billigmaskin som slurer og kun lager floke av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 26. desember 2015 #9 Del Skrevet 26. desember 2015 Ikea maskinen egner seg ikke til så veldig mye. Forferdelig kvalitet og vil ikke takle jeansstoff. Det samme gjelder de billigste maskinene fra janome singer ol. De er greie til å legge opp gardiner med, men de holder dessverre ikke til så mye annet. Tror feks janome easy jeans hadde vært et godt valg. Tåler tykkere stoff og syr pent, har prøvd den selv og den var veldig god. Har også falsk overlock sømmer så man kan prøve seg litt på stretch stoffer. Har selv singer quantum stylist 9960 og er veldig fornøyd, men den blir kanskje litt overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 30. desember 2015 #10 Del Skrevet 30. desember 2015 Min er en Husqvarna 400 Computer m/noen broderiprogram tillegg til knapphull-, stoppe-program (altså stopping av slitasjehull i stoff) og litt annet snadder. Elastisk rettsøm var et must for meg, og også at den var kraftig nok til å kunne legge opp jeansstoff med (-husk å byte til jeansnål når du skal sy såpass tunge oppgaver for maskinen) En 'enkel' og grei maskin som har finessene dersom man ønsker det. Kjøpte den i fysisk butikk for rundt 17 år siden. Dyr som et lite h**te, den har sin vekt, og den er god som gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå