AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #41 Skrevet 25. desember 2015 Jeg fikk: 3000 kr av mannen 2000 kr på deling med mann og et barn Sengesett fra IKEA To håndklær Paiform Glasstallerkener fra Rosendahl Glass fra Rosendahl Glass fra Poul Pava Firkløverenservise, 8 deler Konfekt Ganske fornøyd, fikk ikke noen rare, ubrukelige ting, som jeg pleier Mulig jeg bytter Rosendahltingene, har egentlig nok sånt. Anonymkode: 610b4...c40
Crizpo Skrevet 25. desember 2015 #42 Skrevet 25. desember 2015 Totalt 6300 kr Serveringsfat, Rosendahl Tre lysestaker fra Kähler 2 fjøler Ullpledd Gavekort Wokpanne Julekule fra Lene Bjerre Brødkurv, Rosendahl Sjokolade Håndkrem Skål fra Eva Solo
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #43 Skrevet 25. desember 2015 -mobiltelefon -kjøkkenmaskin -en liten sum penger Felles: Gavekort og penger Anonymkode: ea75c...ff8
Librarian Skrevet 25. desember 2015 #44 Skrevet 25. desember 2015 Er utrolig fornøyd og takknemlig for julegavene mine, og nok en gang litt overveldet mtp antallet, familien min er litt gal. - Har fått to deilige islendere, en i blå og en hvit, fleece-jakke og en kjempekul poncho, strikka sokker og pannebånd, og en lue. - Deilige såper og dusjsåper. Kommer godt med i studentlivet da sånt er kjipt å bruke penger på selv og de lukta så godt. Pluss noen leppepomader. - Mat Stor spekeskinke, hvitløkspølse, reinsdyrpølse, fond og krydder, og litt godteri. Og en fin liten kniv. -Stekepannesett til meg og samboer. Sårt trengt. Sengetøy, og noen duker, lyslykter, kjøleskapsmagneter. En pent illustrert kalender. -En helt fantastisk gammeldags hærda lærbok med blanke sider, som jeg tenkte å fylle med oppskrifter. Følgte til og med en fjærpenn -Noen fantastiske bøker av kjæresten min. Den nyillustrerte utgaven av Harry Potter and the Philosopher's Stone, en supervakker utgave av Les Miserables og Frankenstein. -Abonnement på Pondus! -Gavekort på Norli og XXL Veldig glad for at mye av jeg har fått er ting jeg får brukt opp eller ting jeg uansett hadde ordna meg/trenger.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #45 Skrevet 25. desember 2015 Sodamaskin Hårføner Litt sminke Smartphone-høytaler Et sett med kremer Truser En pute Et par kalendere Lyktelys Anonymkode: 41051...31a 1
Tesss Skrevet 25. desember 2015 #46 Skrevet 25. desember 2015 Har aldri egentlig ment at gavene er det viktigste, men er veldig takknemlig for det jeg får. Spesielt hjemmelagde ting. vi har stor familie, å I år fikk jeg.. Hjemmestrikkede "halv hansker" 2 smykker og øredobber Sjokolade Nydelig stearinlys En flaske vin 2 Gavekort 500 kroner Tea-Rex krus :D Toastjern Minecraft Merch Knivsett m/stativ Mascara Håndduk Sengesett 2 lykter Bok om katter Kasserolle sett m 6 par kasseroller Bordklokke Kakefat Kosesokker Hack-it Te lysestake Hjenmelaget julepynt Sokker
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #47 Skrevet 25. desember 2015 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a380c...0e3 14 timer siden, AnonymBruker skrev: 17 timer siden, hockeyfrue skrev: Av verdens beste samboer fikk jeg Love Bracelet fra Cartier. Jeg besvimte nesten av sjokk da jeg pakket det opp. Av mamma og pappa fikk jeg skjerf fra vårkolleksjonen til Holzweiler og Drew-vesken fra Chloé. Ellers fikk jeg duftlys fra Voluspa (5 stk faktisk, må slutte å sende identisk ønskeliste til folk), ansiktsskrubb fra Ole Henriksen, boka Etter deg av Jojo Moyes, gavekort på Høyer, leppeskrubb og leppepomade fra Sara Happ, tøfler, et sølvkjede fra Maria Black, sjampo, balsam og hårmaske fra Kerastase, blender fra Kitchen Aid og pysjamas. I tillegg fikk samboeren og meg et opphold for to på Farris Bad med tre-retters middag og parmassasje inkludert Anonymkode: a380c...0e3 Fy,søren så heldig 😃 Får man kjøpt love bracelet i Norge? Anonymkode: eeac2...153
Kragebein Skrevet 25. desember 2015 #48 Skrevet 25. desember 2015 En kjempegod genser fra Arc'teryx Håndkrem fra Body Shop Hjemmestrikka votter Tote-bag Zelda-skjerf + bok Interstellar på Blu-Ray Sett med ansiktsvask, nattkrem og dagkrem Den nyeste boken til et familiemedlem Kalender for 2016 med hundebilder Veldig fornøyd
urenluren Skrevet 25. desember 2015 #49 Skrevet 25. desember 2015 - En del gavesett med div. kremer, såper, sminke o.l fra The body shop, clinique, l'occitane, Mary Kay og burts bees. - hjemmestrikket Mariusgenser - Tøfler - skjerf, lue og votter - Spendon gavekort - 1000kr
Tad Skrevet 25. desember 2015 #50 Skrevet 25. desember 2015 950kr Ullundertøy bla. fra Kari Traa Macbook Pro VS pysjamas og tøfler Stoner av John Williams Pizzahjul Selfiestang Tøfler Urbania lykt Spotify gavekort (100kr) 3 treningsgensre Nike treningstights Løpehandsker Dale pannebånd Bodyshop fuktighetskrem og ikke minst en fantastisk julemiddag
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 25. desember 2015 #51 Skrevet 25. desember 2015 Samsung soundbar Kabler for å connecte soundbar til tv 600 kr Gavekort på Change på 500 kr Voluspa-lys Durance-lys Ullpledd Morgenkåpe Sett fra Bodyshop med body lotion etc (IGJEN..) Godteri
elathea Skrevet 25. desember 2015 #52 Skrevet 25. desember 2015 Sengetøy (må dessverre bytte det da det er feil strl) Treningstøy Pysjbukser Gavekort H&M og Bikbok Hjemmestrikkede sokker Pandora armbånd 3 bøker Jean Paul skjerf En leppestift Ring og armbånd-sett Tegnebok og ordentlige fargeblyanter Penger Ørepropper Kosesokker
Gjest Belle âme Skrevet 25. desember 2015 #53 Skrevet 25. desember 2015 Macbook Speilrefleks kamera 6 bøker 5 duftlys + lypsyl Chocolate maker Maaaaaaasse klær Treningsty Votter&hue Ski&/skisko Penalhus Godteri Kopp Smykke og armband 2000,- Sengesett Pledd Ny smoothiemaskin
gjärd Skrevet 25. desember 2015 #54 Skrevet 25. desember 2015 Vi fikk bare felles gaver.. 1600,- knivsett hjemmestrikket Marius pute 2 hjemmestrikkede kluter grytekluter pizzasaks har kuttet ut å gi gaver til søsken og i år gav vi heller ingenting til hverandre da vi har pusset opp halve huset i sommer og høst :-)
Gjest hockeyfrue Skrevet 25. desember 2015 #55 Skrevet 25. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy,søren så heldig 😃 Får man kjøpt love bracelet i Norge? Anonymkode: eeac2...153 Det er jeg litt usikker på. Han hadde kjøpt det i London da vi var der i april
Gjest Mythic Skrevet 25. desember 2015 #56 Skrevet 25. desember 2015 19 timer siden, FantasDick skrev: Men jeg fikk den aller beste og fineste gaven (begynner nesten å gråte bare jeg tenker på det) og det var en rosa plastring og et frieri fra kjæresten som alltid har sagt at han synes det er tull å gifte seg. Gratulerer så mye!
Gjest Linaria Skrevet 25. desember 2015 #57 Skrevet 25. desember 2015 Penger, ca. 10 000 kroner. Flotte gummistøvler 2 x ladebank til mobil. Jeg reiser mye og bruker mobilen til hobbyen min, så dette trengte jeg virkelig Regnjakke Skjørt Genser Dusjsåpe Fargeleggingsbok Duftlys Belte Sminkefjerner og munnvann
FantasDick Skrevet 25. desember 2015 #58 Skrevet 25. desember 2015 3 timer siden, Mythic skrev: Gratulerer så mye! Åh, tusen takk! Er i himmelen enda, hihi!
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. desember 2015 #59 Skrevet 26. desember 2015 Superjul! Er hoppende fornøyd med alt, og alt bestod i år av: - penger - genser fra Tiger of Sweden - smykke fra Tom Wood - ansiktsskrubbemaskin fra Clarisonic - sølvøredobber - leppestift fra YSL (lillebror plukket til og med ut riktig farge!!!) - innbundne klassikere (Sherlock Holmes, Charles Dickens og Edgar Allan Poe, har siklet på disse i lang tid) - Den Store Kofteboken 1&2 (juuhuu, disse hadde jeg virkelig ønsket meg. Blir lite ro i fingrene etter jul) Heldigvis var også mine mottakere godt fornøyd med gavene fra meg, og det er kjekt å vite at man faktisk gjorde det riktig.
Shmohawk Skrevet 26. desember 2015 #60 Skrevet 26. desember 2015 Jeg og samboeren fikk 25 000 kr, regner med det finansierer neste års ferietur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå