Gå til innhold

Noen gang fått gave av en gjerrigknark?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som er så ufattelig gjerrig. Hun ga meg bommul og brukt sminke....

Hva har du fått?

Anonymkode: 631c8...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Tricia-
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei venninne som er så ufattelig gjerrig. Hun ga meg bommul og brukt sminke....

Hva har du fått?

Er hun faktisk gjerrig eller har hun bare veldig dårlig råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Vekkeklokke til 10kr som viserne ikke gikk rundt på. Konstant halv seks. Vet den kosta 10kr fordi jeg så den i butikken noen dagen før jul 9.90kr faktisk. Dette er noen år siden nå. Her telte ikke tanken engang, personen jeg fikk den av da at jeg hadde fått feil gave siden det sto et annet navn på lappen, men at det ikke gjorde noe da de inneholdt det samme.. Super "tante"... kvalmt..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎23‎.‎12‎.‎2015 at 0.56, AnonymBruker skrev:

Hva har du fått?

Da får hun "gaven" i retur når hun har fødselsdag, eller neste jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante og onkel ga gjennom flere år bort reklameartikler fra arbeidsgiverens sine til jul og bursdager. F.eks. penner, klistremerker, notatblokker, refleks, lue, sekk... Alt med godt synlig firmalogo.

Anonymkode: 9c263...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Nei meg jeg har ofte gitt gaver til utakknemlige folk som deg

Er TS utakknemlig fordi hun ikke blir glad for BRUKT sminke? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang en halvtom neglelakkflaske og en hel del annet brukt småtteri av ei venninne, pent pakket inn i en gjennomsiktig brødpose. :fnise: 

Anonymkode: 66475...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en gang en halvtom neglelakkflaske og en hel del annet brukt småtteri av ei venninne, pent pakket inn i en gjennomsiktig brødpose. :fnise: 

Rosinen i pølsa var en reklame-nøkkelring fra Shell, med to deler i plastikk som hun hadde stappet en 50-øring inni, siden jeg "samlet på 50-øringer". :fnise: Dette var da 50-øringer fortsatt var gangbar valuta, og jeg pleide å stappe de på en sparegris siden jeg ikke orket å drasse rundt på de små myntene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg blir takknemelig for det aller meste, men brukt sminke hadde jeg ikke blitt glad for. Jeg aner ikke hvilke bakterier brukt sminke innehoder eller når den ble åpnet så det hadde gått rett i bosset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Skal jeg gi en brukt kondom til deg og kalle det for en gave? Så kreve at du rammer den inn og henger den på veggen :)

Man gir ikke brukte gaver, spesielt ikke brukt sminke og andre småting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi tar det med et smil😊 for det er en ellers trivelig dame. Hun hadde fått en pose twist av noen i julegave, det var tydeligvis noen biter der hun ikke var så glad i, for de pakka hun inn å ga oss i forsinket julegave😜 hun har god råd, så det er ikke det som stopper henne. 

Anonymkode: 4e1f2...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...