Gå til innhold

Din verste julegave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg fikk en gave av ei venninne -> snytepapir, svamp, penn og mascara. Jeg vet at dette er en mascara som skal ha emballasje rundt seg, men denne mangler det. Har jeg grunn til å tro at den er brukt? Har dere noen knep for å sjekke om den er ny?

Kjenner jeg er så utrolig skuffet, da jeg selv ga bort en fin og dyrere gave. Hvorfor kan ikke folk lære seg å kjøpe en fin ting, Istedefor fem ulike drittting? Hva søren skal man med snytepapir, svamp, penn og en kanskje brukt mascara!!! Fatter ikke hvordan noen kan gi fra seg dette skvipet uten å ha enormt dårlig samvittighet.

Anonymkode: 7956a...1f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk engang et sykkel dekk!

Og ifjorfikkk jeg en spnn unisef unge av onkelen min.

jeg! En unisef unge! Herregud, gi meg gavekort som støtter en elefant, en kamel, en katt...whatever...men neida en unge. :(  jeg bryr meg nada om unger!

Anonymkode: 3a1a0...57d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære seg å kjøpe EN ting? Jeg kjøper stadig flere små ting i en gave, synes jeg gir fine gaver. Kanskje det er du som er utakknemlig? 

Anonymkode: 2aa2a...014

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De settene med deodorant og dusjsåpe, gjerne med James Bond logo eller lignende. Gud som jeg hater dem! Fått to sett allerede, går rett i søpla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En brukt dildo og en brukt selvhjelpsbok. Kunne ikke ta imot første. Ble sjokkert og fornærmet. 

Anonymkode: bf180...86b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energipiller. Sikkert ment godt, da jeg hadde baby, men uansett...

Min samboer fikk en gang en hårbøyle til barn. Husker ikke om det var jul eller bursdag. Giveren var 18 år. Samboeren trodde det var spøk, men da han spurte hva han skulle gjøre med den, så sa giveren "du kan jo gi den til XX (meg)", helt alvorlig. Han fikk ingen annen gave, det var kun den hårbøylen. Det var samme person som ga energipillene til meg. 

Anonymkode: f81fb...912

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett med såpe, gjerne formet som skjell eller engler eller annet skvip, og g-streng truser. 

Hadde ei venninne som alltid ga meg disse to tingene, helt til jeg tok "hevn" ved å kjøpe det samme tilbake til henne, og gaveutvekslingen tok en brå slutt :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Energipiller. Sikkert ment godt, da jeg hadde baby, men uansett...

Min samboer fikk en gang en hårbøyle til barn. Husker ikke om det var jul eller bursdag. Giveren var 18 år. Samboeren trodde det var spøk, men da han spurte hva han skulle gjøre med den, så sa giveren "du kan jo gi den til XX (meg)", helt alvorlig. Han fikk ingen annen gave, det var kun den hårbøylen. Det var samme person som ga energipillene til meg. 

Anonymkode: f81fb...912

:ler: 

Fikk han bruk for den? :laugh:

Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cartman skrev:

Finnes ingen dårlig julegave. Setter pris på alle gaver jeg får, da de som gir gavene viser omtanke.

Jeg fikk slankepiller et år. Og jeg er ikke feit. men kansje jeg bare burde ta det som et hint om at jeg burde ha slanket meg.Må si at akkurat den gaven satt jeg ikke spesielt pris på.  

Anonymkode: ad516...852

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Et såpestykke og en brukt vaskeklut i en gammel brukt flettekurv.Jeg visste at hun som gav det hadde dårlig råd,så jeg latet som ingenting og takket for gaven.

-Et år fikk jeg toalettbørste av kjæresten.Han mente det passet fint siden jeg holdt på å pusse opp badet på den tiden.

-En flott gaveeske fra et kjent og dyrt parfymemerke,som viste seg å inneholde et lite kjøkkenhåndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fikk en plastkopp som vistnok skulle være en shaker av svigers engang.  Så ut som den kosta 10 kr på nille. BOMMERT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En lapp skrevet "gavekort på ett års forbruk av batterier." Verste var vel at moren hadde skrevet og pakket det inn. Hun sa også at hun prøvde å pakke inn så stygt hun kunne så det skulle se ut som om samboer hadde ordna. Hvorfor i det hele tatt si det hvis jeg trodde det var fra han liksom. 

Anonymkode: 5a280...9d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En lapp skrevet "gavekort på ett års forbruk av batterier." Verste var vel at moren hadde skrevet og pakket det inn. Hun sa også at hun prøvde å pakke inn så stygt hun kunne så det skulle se ut som om samboer hadde ordna. Hvorfor i det hele tatt si det hvis jeg trodde det var fra han liksom. 

Skal også sies at han fikk batterier gratis på jobben. Jeg brukte det i en vippetang med varme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 viskelær av den grå sorten, som man brukte på skoler. Det fikk jeg av min 16-årige kjæreste. Ble så skuffet da jeg pakket opp min første gave fra en kjæreste, og fant viskelær!! (Faren hans hadde firma som drev med salg av materiell til skoler)

I ettertid ble han bedre på gaver, og vi ble etterhvert gift også, for han hadde jo heldigvis mest gode sider :)

I ettertid ler jeg godt av gaven, men jeg ble lei meg den gangen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var liten, kanskje 7-8 år en julaften så jeg min eldre søster pakke opp der nydeligste smykkeskrinet jeg hadde sett i hele mitt liv. Så skulle jeg pakke opp min gave fra samme giver. Det var samme størrelse på pakken som den min søster fikk, og jeg kjente det begynte å krible i magen. Når jeg åpnet pakken var det maken eske som hun hadde fått, med bilde av skrinet og alt. Åh, jeg ble så utrolig glad! Så, da jeg åpnet esken for å iaktta det fantastiske smykkeskrinet så var esken bare trøkt full av twist. Den følelsen... Må ærlig innrømme at på tross av alt som noen gang var blitt fortalt meg om at det er tanken som teller, osv, så trillet tårene da.

Disse gavene var fra en giver som kjente oss begge svært godt. Skjønner ikke den dag i dag hvorfor det ble gjort slik forskjell på oss, men tilogmed den gang var jeg klar over at giver ikke hadde så mye til overs for meg. Måten det ble gjort på virket nesten overlagt. Har fått noen gaver opp igjennom som ikke har truffet helt, eller i hele tatt, men jeg har aldri siden følt at noe ble gitt for å være kjip. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Har alltid satt pris på julegavene, da det er tanken som teller. Jeg kjøper de tingene jeg vil ha for egne penger uansett, så gavenes verdi betyr lite. Derimot er det fint å vite at noen bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

sokker,hater sokker og bruker det ikke,blir gitt vekk til dem som bruker det,også fikk jeg programbladet en gang hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å skrive noe, men når jeg ser at folk har fått brukt dildo, da ser jeg at alle gavene jeg har fått oppgjennom faktisk er helt perfekte! 

Vet det er tanken som teller, men da lurer jeg på: hva er det folk tenker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...