Aida Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 ... jeg håper ikke det er en reklame for mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nei da, det er bare storesøster som ser deg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Helst ikke for vippekam, heller Men dæven, for en fin øyenfarge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, urflotte øyne, men forjævlig lagt mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja' date=' urflotte øyne, men forjævlig lagt mascara.[/quote'] Hun kan ikke for det selv, stakkar. Hun har jo brukt Diorshow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hun kan ikke for det selv, stakkar. Hun har jo brukt Diorshow Hva er det med deg og Diorshow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #8 Del Skrevet 6. oktober 2004 *silence* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hallo! Jeg har aldri prøvd Diorshow! Opplys meg, ikke bare himle med øynene på den måten. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 6. oktober 2004 #10 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, hun har skikkelig edderkoppvipper! Hadde IKKE kommet til å gå rundt slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #11 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hallo! Jeg har aldri prøvd Diorshow! Opplys meg, ikke bare himle med øynene på den måten. ( ) Jeg blir bare lynsjet av fansen... JEG synes det er en dårlig mascara; sitter elendig (tåler ikke en aerobictime engang), og børsten er stor som en hårbørste. Der: nå har jeg opplyst deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. oktober 2004 #12 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nydelige øyne i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #13 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg blir bare lynsjet av fansen... JEG synes det er en dårlig mascara; sitter elendig (tåler ikke en aerobictime engang), og børsten er stor som en hårbørste. Der: nå har jeg opplyst deg! *hvisker* Og jeg er helt enig med deg Ethereal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #14 Del Skrevet 7. oktober 2004 Høh? Diorshow sitter fint på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #15 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmf... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2004 #16 Del Skrevet 7. oktober 2004 Høh? Diorshow sitter fint på meg! Meg også, ser hvertfall ikke ut sånn som på toppen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå