Gjest hetnrikke Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal på jentetur til Oslo i November og har derfor et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Vi er 4 personer som reiser og jeg lurer på hvilke fremkostmiddel som er mest gunstig å benytte seg av fra Gardermoen. Buss? Flytog eller taxi ? Tenker da i forhold til pris og tidsbruk. Og hvor langt er det fra Gardermoen til Oslo ? (hotellet vårt ligger i Karljohansgt.) Takker for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg ville tatt airporttaxi hvis vi var 4. De har fastprsi til gardemoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Flytoget er kjappest, 19 min til 150,- en vei. Gå av enten på Oslo S eller Nationalteateret, ettersom hvor i karl Johansgt du bor.... Amber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 vanlig tog er også ett alternativ som stort sett tar nesten samme tiden som flytoget. dette koster 71,- hver vei. (tar vel ca halvtimen mener jeg å huske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg ville tatt flytoget, spesielt om du har studentrabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ville tatt flytoget! Kjapt, enkelt, billig og greit... Flybussen er jo også et ganske så billig alternaltiv, men det går jo ikke like fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Billigste alternativ er vanlig tog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Vanlig tog er billig og bra (tar 5 min lenger), men går bare en gang i timen om jeg ikke husker feil. Sjekk rutetabell på www.trafikanten.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tullamia Skrevet 21. desember 2004 #9 Del Skrevet 21. desember 2004 Vanlig tog er billig og bra (tar 5 min lenger)' date=' men går bare en gang i timen om jeg ikke husker feil. Sjekk rutetabell på www.trafikanten.no[/quote'] Vel, det tar 7 eller 18 minutter lengre tid, med hhv regiontog og lokaltog. I tillegg kan det nevnes at Flytoget generelt er mye mer til å stole på med punktlighet, servicen er bedre og det går oftere. Dessuten får studenter halv pris, det er ingen studentrabatt på NSB, strekningen er for kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå