AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg har tegnet et bilde selv, som jeg skal brodere på stoff. Problemet er, hvordan i all verden overfører jeg tegningen over på stoffet, sånn at jeg kan brodere det? Anonymkode: 03e51...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Del Skrevet 23. desember 2015 Hvis du skal brodere på aida, tegn bildet på et ruteark. That is, hvis du skal brodere korssting. Anonymkode: f52e9...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 Enten teller du deg frem, eller så går du til noen som overfører bilder fra papir til stoff og syr etterpå. Hvorfor undersøkte du ikke disse mulighetene før du begynte å tegne? Bor du utenfor Oslo gryta, er det ikke sikkert du får dette overført, da er det å overføre til rutepapir og å tellesy. Men om dette blir pent, er en annen sak. Anonymkode: 6f2d2...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Del Skrevet 23. desember 2015 Kanskje mulle7 sin ide kan fungere? http://forum.kvinneguiden.no/topic/104617-overf%C3%B8ring-av-m%C3%B8nster/ Anonymkode: 38c3d...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Del Skrevet 23. desember 2015 https://no.wikipedia.org/wiki/Kalkering Kalkerpapir/blåpapir som nevnes her kan fungere? Anonymkode: 38c3d...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Del Skrevet 23. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal brodere på aida, tegn bildet på et ruteark. That is, hvis du skal brodere korssting. Anonymkode: f52e9...d64 Hvis du skal brodere korssting kan du prøve å kopiere tegningen til ruteark (i kopimaskin) eller tegne rutenettet på tegningen hvis du er sykt tålmodig. Anonymkode: a51df...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Del Skrevet 26. desember 2015 TS her. Nei, jeg skal ikke brodere korssting. Jeg skal brodere et motiv uten korrssting, og det er på stoff og ikke aida. Anonymkode: 03e51...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 26. desember 2015 #8 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvis du har mulighet til å kopiere opp tegningen ville jeg ha stiplet gjennom kopien - bruk noe skarpt (en skarp blant f.eks) og lag hull gjennom tegningen der du vil at det skal være linjer. (Anbefaler blåpapir uansett, men det har du sikkert ikke liggende hjemme sånn helt tilfeldig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå